نمایشگاه داروسازی و سلامت پزشکی چین

فرم ثبت نام نمایشگاه داروسازی و سلامت پزشکی چین

نمایشگاه داروسازی و سلامت پزشکی چین (CPHI China)

نمایشگاه دارویی و بهداشتی چین، نمایشگاهی بین المللی که همه ساله در 19 تا 21 ماه ژوئن در شانگهای چین برگزار می شود. این نمایشگاه متمرکز بر صنعت داروسازی و بهداشت است و به عنوان بستری جهت تجارت، به اشتراک گذاری دانش و ایجاد ارتباط در زنجیره تامین دارویی عمل می کند. 

نمایشگاه دارو و سلامت بهداشت

شرکت در نمایشگاه بین المللی داروسازی و سلامت پزشکی چین

با شرکت در نمایشگاه بین المللی داروسازی و سلامت پزشکی چین، تامین کنندگان و خریداران از سراسر زنجیره تامین دارویی به هم می پیوندند. این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت تبادل دانش، تجارت و شبکه سازی فراهم می آورد. نمایشگاه داروسازی و سلامت بهداشت چین، شامل بخش های مختلفی از جمله مواد اولیه دارویی، داروهای تمام شده، عصاره های طبیعی، بیوفارما و شرکت های تولیدکننده دارو و تجهیزات آزمایشگاهی است. چنانچه قصد حضور در نمایشگاه را دارید با خرید تور چین و دریافت ویزای چین می توانید در نمایشگاه حضور داشته باشید. 

نمایشگاه داروسازی و سلامت بهداشت

تاریخ و محل برگزاری نمایشگاه داروسازی و سلامت بهداشت چین CPHI China

نمایشگاه داروسازی و سلامت بهداشت چین در تاریخ 30 خرداد تا 1 تیر ماه (19 تا 21 June) در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی شانگهای برگزار می شود.

موضوعات نمایشگاه داروسازی و سلامت بهداشت

این نمایشگاه از حوزه های مهم در صنعت داروسازی و بهداشت و سلامت است. در اینجا به معرفی حوزه های اصلی در نمایشگاه شانگهای می پردازیم.

1. عصاره های طبیعی (Natural Extracts): در حوزه عصاره های طبیعی، شما می توانید با افرادی که به عنوان تامین کننده در نمایشگاه حضور دارند و آخرین متودهای دارویی موجود در بازار را می شناسند بازدید داشته باشید. 

2. بیوفارما (Bio Pharma): در حوزه بیوفارما می توانید با ارائه دهندگان بیولوژیک و درمان های جدید در ارتباط با بیوپردازش و تولید، فناوری بیوتکنولوژی و خدمات تحقیق و توسعه در زمینه بیوفارما در تعامل باشید. 

3. اکسیپیانت های دارویی (Pharma Excipients): در حوزه اکسیپیانت های دارویی می توانید با افراد کارشناس که در جهت تکمیل سیستم تحویل دارویی نیاز دارید، ارتباط برقرار کنید. این حوزه شامل مجوز دهنده و تولید کننده های دوزه های نهایی است.

4.خدمات قراردادی (Contract Services): در حوزه خدمات قراردادی می توانید از کمک های متنوعی از کسب و کارهای خدمات قراردادی در سراسر زنجیره تامین استفاده کنید. 

5. مواد اولیه دارویی (Pharma Ingredients): در حوزه مواد اولیه دارویی می توانید با توزیع کندگاه متنوع از مواد اولیه دارویی که به دنبال بهترین مواد تشکیل دهنده محصول هستند آشنا شوید. این حوزه برای فعالان در زمینه تحقیق و توسعه و تامین کنندگان در صنعت دارو موثر است.

نمایشگاه داروسازی و سلامت بهداشت

برخی از شرکت کنندگان در نمایشگاه CPHI China

همه ساله شرکت های مختلف دارویی در نمایشگاه بین المللی CPHI چین که بزرگترین رویداد صنعت داروسازی در چین است حضور دارند. 
برخی از برندها و شرکت های داروسازی جهان که در نمایشگاه غرفه داشتند شامل:

شرکت داروسازی فایزر که معروف به تولید و توسعه داروهای نوآورانه است.
شرکت آسترازنکا که متخصص در حوزه تحقیق و توسعه داروهای مرتبط با سرطان، بیماری های قلبی و عروقی و دیگر بیماری هاست. 
شرکت نوارتیس که تولید کننده داروهای ژنریک و نوآورانه در زمینه های مختلف است.
شرکت بایر که در زمینه داروهای مرتبط با بهداشت مردان و زنان و همچنین دیگر بخش های صنعت داروسازی تخصص دارد. 


محصولات و خدمات نمایشگاهی در نمایشگاه داروسازی و سلامت بهداشتی CPHI چین

این نمایشگاه به عنوان پلی بین تولیدکنندگان، تجار و مصرف کنندگان در صنعت داروسازی عمل می کند. در این نمایشگاه غرفه داران محصولات متنوعی را به نمایش می گذارند که از ان می ان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1.مواد مخدر (APIs): این محصول شامل مواد اولیه است که اغلب در تولید داروها به کار می رود. اکثر غرفه داران معمولا API های متنوعی را به نمایش می گذارند.
2.محصولات دارویی نهایی: این مورد شامل داروها، قرص ها، کپسول ها، آمپول ها و دیگر محصولات دارویی جهت مصرف نهایی توسط بیماران است. 
3.محصولات بیوتکنولوژی: این محصول شامل داروهای بیوسیمیلار، پروتئین ‌های مهندسی شده، واکسن ‌ها و محصولات مرتبط با بیوتکنولوژی است.  
4.محصولات پزشکی و تجهیزات پزشکی: این مورد شامل تجهیزات پزشکی، دستگاه‌ های تشخیصی، وسایل پزشکی، و ملزومات بیمارستانی می‌شود.
5.محصولات علم و پژوهش: این مورد شامل مواد شیمیایی، تجهیزات آزمایشگاهی، و محصولات مرتبط با تحقیقات علمی است.

نمایشگاه داروسازی و سلامت پزشکی

اطلاعات کلی درباره نمایشگاه داروسازی و سلامت پزشکی چین

*کشور برگزارکننده نمایشگاه داروسازی و سلامت پزشکی در چین است.
*تاریخ برگزاری نمایشگاه همه ساله در تاریخ 30 خرداد تا 1 تیر
*مدت زمان برگزاری نمایشگاه 3 روز است.
*سطح نمایشگاه بین المللی است.
*تعداد شرکت کنندگان در نمایشگاه پایین تر از 500 نفر است.
*تعداد بازدید کنندگان از نمایشگاه بین 50 تا 150 هزار نفر است.
*امکانات نمایشگاه شامل : اتاق جلسات و کنفرانس، اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات ترجمه، خدمات چاپ و فتوکپی، خدمات حمل و نقل، خدمات داروخانه، خدمات نگه داری از کودک، خشکشوئی، خودپرداز، خودروبرقی، رستوران و کافی شاپ
*برنامه های جانبی نمایشگاه: تورهای گشت و گذار، رویدادهای شبکه‌سازی، رویدادهای فرهنگی و هنری، سخنرانی‌ها و پنل‌های بحث، کارگاه‌ های آموزشی، مسابقات و جوایز، نمایش ‌های زنده