درباره ما


شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری هورام گشت تاج با هدف ارائه خدمات گردشگری با بالاترین کیفیت و جلب رضایت مشتریان در سال 1400 شروع به کار کرد. هورام گشت امکان ارائه تور، بلیط و رزرو طیف بزرگی از شهرهای مختلف جهان با جذابیت بالای توریستی را برای مسافران محترم فراهم کرده است تا تجربه شگفت‌انگیز و به یاد موندنی سفر در کنار ما در ذهن مسافرین نقش ببندد. در بین بی‌شمار خدمات شرکت هورام گشت می‌توان به تور استانبول، آنتالیا، دبی، ایروان، تفلیس و ... اشاره کرد که با بالاترین سطح کیفی و متناسب با سلیقه مسافران، توسط کارشناسان مجرب این مجموعه تنظیم و با مناسب‌‎ترین قیمت‌ها ارائه می‌گردد. 

ارائه بهترین خدمات

کارشناسان متخصص هورام گشت با داشتن سال‌ها تجربه در خصوص خدمات گردشگری و با استفاده از امکانات و انتخاب‌های بی‌شمار این مجموعه در تلاش هستند که بهترین‌ها را برای شما در نظر بگیرند و با توجه به بودجه، هدف از سفر و امکانات مدنظر شما، مناسب‌ترین هتل و بلیط را ترکیب خواهند کرد تا با رضایت کامل، سفری شیرین و دلچسب را تجربه کنید. علاوه بر خدمات رزرو بلیط، هتل و تورهای داخلی و خارجی بسیاری از شهرهای توریستی در سراسر جهان، از دیگر خدمات هورام گشت می‌توان به امکان درخواست ویزای گردشگری کشورهای مختلف چون امارات، تایلند، چین، بلاروس و ... نیز اشاره کرد که در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام و به انجام خواهد رسید.

ارائه بهترین قیمت ها

تیم حرفه‌ای ما با دریافت خدمات از معتبرترین کارگزاران هر کشور با هدف دریافت بهترین خدمات با مناسب‌ترین قیمت‌ها و همچنین تنوع بسیار بالا در هتل و پرواز، همواره موفق به جلب رضایت درصد بسیار بالایی از مسافران خود شده است و این موضوع موجب بالندگی و افتخار شرکت هورام گشت بوده و هست. شرکت هورام گشت تاج از ابتدای فعالیت خود اهداف مشخصی در جهت ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفی داشته است که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

مهم‌ترین اهداف هورام گشت

  • رعایت ادب و احترام در پاسخگویی به مسافرین محترم
  • تلاش در انتخاب بهترین خدمات متناسب با سلیقه و علایق مسافرین
  • ارائه قیمت‌های مناسب و رقابتی برای رضایت مسافرین
  • پیگیری سریع و دقیق درخواست‌های مسافرین
  • انجام درخواست‌های مسافرین در طول سفر