نمایشگاه آسانسور و پله برقی چین

فرم ثبت نام نمایشگاه آسانسور و پله برقی چین

نمایشگاه آسانسور و پله برقی چین (WEE)

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی چین که هر دو سال یکبار در تاریخ 8 می تا 11 می در شانگهای برگزار می شود بزرگترین نمایشگاه آسانسور و پله برقی و میزبان 20 کشور بزرگ و کوچک در دنیاست. این نمایشگاه تمام حوزه های مربوط به آسانسور و پله برقی مانند تجهیزات آسانسور و صنعت آسانسور را تحت پوشش قرار می دهد. نمایشگاه WEE سالهای متمادی است که جزئیات و منابع صنعت آسانسور و پله برقی را در یک جا جمع می کند و به عنوان جایگاهی بین المللی جهت منتشر کردن محصولات و به نمایش گذاشتن آن برای تمام مشتریان در سرتاسر دنیا می باشد. 

نمایشگاه آسانسور و پله برقی

با شرکت در این نمایشگاه میتوانید مبادلات و همکاری های دوجانبه داشته باشید و همچنین می توانید فناوری و محصولات جدید را جذب و محصولات و فناوری های خود را به شرکت کننده ها معرفی کنید و در نتیجه می توانید با تقویت کردن برند خود به حداکثر سود در شرکت برسید. 

نمایشگاه صنعت آسانسور و پله برقی چین، با فضایی به وسعت 135 هزار مترمربع، در حدود 1300 شرکت و بنگاه سرمایه گذاری را به خود جذب کرده است و توانسته طی سال های اخیر، به اوج و شکوفایی خود برسد. تعداد بازدید کنندگان در این نمایشگاه در طول برگزاری 4 روزه خود مجموعا 121 هزار نفر از سر تاسر دنیا است. 


موضوعات نمایشگاه آسانسور و پله برقی چین

*آسانسور
*پله‌ برقی
*پیاده‌ رو اتوماتیک و تجهیزات مرتبط
*قطعات و لوازم جانبی
*تجهیزات پارکینگ و تجهیزات مربوط


شرکت در نمایشگاه آسانسور و پله برقی چین

شرکت کنندگان که می توانند بازدیدکنندگان عمومی و تخصصی باشند می توانند با خرید تور چین به مقصد شانگهای چین سفر کرده و در نمایشگاه شرکت کنند. اما آیا فقط خرید پکیج تور چین کافی است؟ آیا شما فقط یک تور می خرید؟ خیر. با خرید تور چین، آژانس گردشگری هورام گشت، در جهت دریافت ویزای چین اقدام می کند. با ویزای چین می توانید در کشور چین و در شهر شانگهای حضور و در نمایشگاه آسانسور و پله برقی چین شرکت کنید. این نمایشگاه هر دو سال یکبار در شانگهای چین برگزار می شود. 


مدارک مورد نیاز برای شرکت در نمایشگاه آسانسور و پله برقی چین

*اصل گذرنامه 
*مدت اعتبار پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار از تاریخ ورود
*2 قطعه عکس 6*4 رنگی، تمام رخ با زمینه سفید و جدید
*تمکن مالی

اقدامات لازم قبل از شرکت در نمایشگاه آسانسور و پله برقی چین

قبل از شرکت در نمایشگاه در نظر داشته باشید باید از طریق وب سایت رسمی نمایشگاه آسانسور و پله برقی به آدرس http://en.elevator-expo.com اقدام به درخواست و ثبت نام آنلاین کنید. غرفه داران با توجه به فضا غرفه خود باید اجاره پرداخت کنند.  پس از آن حتما باید نسبت به خرید تور چین و اقامتگاه خود اقدام نمایید که می توانید از طریق آژانس گردشگری هورام گشت با مشاورین تماس حاصل نموده و نسبت به خرید تور خود اقدام نمایید.

نمایشگاه آسانسور و پله برقی چین

اطلاعات کلی نمایشگاه آسانسور و پله برقی چین

*نمایشگاه آسانسور و پله برقی چین هر دو سال یکبار برگزار می شود.
*شرکت کننده ها در این نمایشگاه بازدیدکنندگان عمومی و تخصصی هستند.
*هزینه شرکت در نمایشگاه WEE رایگان است.
*اولین سال برگزاری نمایشگاه WEE در سال 1996 بود.
*محل برگزاری نمایشگاه WEE در مرکز ملی نمایشگاهی و کنوانسیون شانگهای چین است.
*شهر برگزاری نمایشگاه WEE در شانگهای چین است.
*حوزه فعالیت نمایشگاه WEE متمرکز بر نوآوری های تکنولوژیکی، کاربرد و ایمنی آسانسوراست.
*تعداد بازدیدکنندگان در نمایشگاه WEE به 120 هزار نفر می رسد.
*تعداد شرکت کنندگان در نمایشگاه WEE به 1200 شرکت با عنوان غرفه دار می رسد.
*وسعت نمایشگاه WEE به 135 هزار مترمربع میرسد.


چطور به نمایشگاه برویم؟

نمایشگاه آسانسور و پله برقی چین که هر دو سال یکبار در مرکز ملی نمایشگاهی و کنوانسیون شانگهای چین برگزار می شود. این نمایشگاه در جاده شرقی Yinggang شرقی 168 در شانگهای قرار دارد و از طریق مترو و خودرو شخصی قابل دسترسی است. با سوار شدن به مترو خط 2 ایستگاه Xujing شرقی، می توانید مستقیم به نمایشگاه بروید. در اطراف نمایشگاه پارکینگ برای خودروهای شخصی در نظر گرفته شده است.