نمایشگاه چاینا پلاس

فرم ثبت نام نمایشگاه چاینا پلاس

نمایشگاه چاینا پلاس شانگهای (China Plas)

نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک و لاستیک چین یا نمایشگاه چاینا پلاس یکی از مهمترین و بزرگترین نمایشگاه‌های تجاری چین در قاره آسیا است که همه ساله در شهر شانگهای برگزار می‌شود. این نمایشگاه به عنوان یک پل ارتباطی بین شرکت‌ ها و کسب ‌و کارهای داخلی و بین‌المللی بازی می‌کند و فرصتی برای معرفی محصولات جدید، ایجاد ارتباطات تجاری و افزایش روند صادرات و واردات فراهم می‌کند. 

نمایشگاه چاینا پلاس از معتبرترین نمایشگاه هایی است که به منظور توسعه و شناخت کسب و کارهایی که به صنایع پلاستیک، لاستیک و عواملی که به آن وابسته است برپا می شود. این نمایشگاه در کارنامه 30 ساله خود، موفقیت هایی بسیاری را از آن خود کرده است و مخاطبین بسیاری را به سوی خود جذب می کند. نمایشگاه چاینا پلاس برای اولین بار در سال 1987 آغاز به فعالیت کرد.

نمایشگاه چاینا پلاس

مشخصات نمایشگاه چاینا پلاس

نمایشگاه چاینا پلاس در صنعت پلاستیک و هر آنچه به آن مرتبط است از قبیل لاستیک، ماشین آلات قالب گیری، تجهیزات تست و اندازه گیری، قالب، انواع پرس، تجهیزات مورد استفاده برای فوم، تجهیزات و ماشین آلات جوشکاری و ... فعالیت دارد. اغلب بیزینس هایی که در این نمایشگاه شرکت می کنند از جدیدترین روش ها در زمینه جوش پلاستیک، قالب گیری، لاستیک و پلاستیک رونمایی می کنند. این نمایشگاه فرصت مناسبی در جهت بهبود اطلاعات و تجهیزات فعالان در حوزه لاستیک و پلاستیک است. 


زمان برگزاری نمایشگاه چاینا پلاس

نمایشگاه چاینا پلاس همه ساله از تاریخ 4 الی 7 اردیبهشت در شهر شانگهای کشور چین برگزار می شود. شرکت کنندگان در نمایشگاه چاینا پلاس اغلب فعالان در حوزه لاستیک و پلاستیک (صنایع جوش پلاستیک، شرکت های تجاری فروش و پرس قالب های پلاستیکی و تمام افراد و سازمان هایی که نیازمند صنعت پلاستیک) هستند می باشد. از مزایای نمایشگاه چاینا پلاس این است که این نمایشگاه به صورت بین المللی برگزار می شود و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. تنها کافیست اقدام به خرید تور چین کنید و خود را به نمایشگاه چاینا پلاس برسانید.


تور نمایشگاه چاینا پلاس

نمایشگاه چاینا پلاس اغلب توسط افرادی توزیع کننده و یا سازمان هایی که خدمات در صنعت پلاستیک ارائه می کنند مورد بازدید قرار می گیرد. بسیاری از بازدید کنندگان از نمایشگاه چاینا پلاس اغلب فعالان صنایعی مانند صنعت اتومبیل، ساختمان و زیرساخت‌ های شهری، مواد خام و مواد شیمیایی، تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات، صنایع بسته ‌بندی برای مصرف ‌کننده (که شامل بسته‌ بندی مواد غذایی، نوشیدنی ‌ها و کالاها)، محصولات عمومی پلاستیکی، صنعت نورپردازی و LED، تولید ماشین ‌آلات، صنعت لوازم پزشکی، قالب‌ گیری، بسته‌ بندی، مبلمان و لوازم خانگی پلاستیکی، صنعت بازیافت و باز تولید، محصولات لاستیکی، کابل و سیم و صنایع دیگری مانند اسباب ‌بازی، لوازم‌ التحریر، وسایل ورزشی و ابزارهای دستی می باشند که تجربه‌ای مفید و بسیار عالی برای این عزیزان خواهد بود.

نمایشگاه چاینا پلاس 2024

چاینا پلاس در سال 2024 اقدام به برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت لاستیک و پلاستیک چین در شهر شانگهای چین می کند. این نمایشگاه همه روز و در طول زمان برگزاری از ساعت 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر به روی بازدیدکنندگان باز است. جهت شرکت در نمایشگاه چاینا پلاس چین و دریافت ویزای چین با آژانس گردشگری هورام گشت همراه باشید.

نمایشگاه چاینا پلاس

موضوعات نمایشگاه چاینا پلاس

*ماشین آلات قالب گیری
*مواد شیمیایی و خام
*اکسترودر و خطوط اکستروژن
*ماشین آلات قالب تزریق
*برنامه های کاربردی IT / CAD-CAM
*ماشین آلات و تجهیزات برای پردازش و بازیافت
*ماشین آلات برای عملیات نهایی روی سطوح
*ماشین آلات برای فوم، رزین تقویت شده
*تجهیزات تست، اندازه گیری و کنترل
*انواع قالب
*قطعات قالب
*انواع پرس
*ماشین آلات پردازش پس از تولید
*ماشین آلات جوشکاری


اقدامات لازم جهت شرکت در نمایشگاه چاینا پلاس

جهت شرکت و بازدید از نمایشگاه چاینا پلاس باید در قدم اول اقدام به خرید تور چین کنید. در سفر به چین همانطور که می دانید باید ویزای چین را دریافت نمایید. ویزای چین به دو صورت عادی یا همان ویزای توریستی گروهی که با نام اختصاری L نشانه گذاری می شود و ویزای تجاری انفرادی با نام اختصاری M صادر می شود. لازم به ذکر است که طبق مقررات جدید درخواست ویزای چین (به جز ویزای گروهی) نیازمند بایومتریک یا همان احراز هویت و انگشت نگاری هستید. از این رو چنانچه قصد بازدید از نمایشگاه چاینا پلاس چین را دارید و در بازه سنی 14 تا 70 سال هستید، باید در روز و ساعت مشخص جهت انجام بایومتریک در سفارت چین در شهر تهران حضور داشته باشند. چنانچه انگشت نگاری شده باشید برای مدت 5 سال نیاز به انجام بایومتریک ندارید.

قبل از حضور در نمایشگاه چاینا پلاس اول به وب سایت و اپلیکیشن نمایشگاه نگاهی بیندازید و دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید در زمان بازدید حضوری دسترسی راحت تری داشته باشید. اگر شما جزء افرادی هستید که مرحله پیش ثبت نام را انجام ندادید باید حین ورود به نمایشگاه، فرم ثبت نام را در پیشخوان فروش بلیط پر کنید. لطفا توجه فرمایید نمایشگاه چاینا پلاس رویدادی تجاری است و افراد زیر 18 سال و افراد عادی امکان حضور در این نمایشگاه را ندارند.

**در حال حاضر، نمایشگاه چاینا پلاس تبدیل به سکویی مهم جهت واردات و صادرات ماشین ‌آلات تولید پلاستیک، تجهیزات جانبی، راه‌ حل‌ های خودکارسازی (اتوماسیون) و مواد مورد نیاز تبدیل شده است. در طول برگزاری نمایشگاه چاینا پلاس بیش از 50 سمینار تخصصی نیز برگزار می‌شود. ارائه‌دهنده‌ ها در این سمینارها آخرین تکنولوژی‌ ها و راه‌حل‌ های تولید خود را به فعالان صنعت لاستیک و پلاستیک ارائه می‌دهند. 


محصولات و خدمات نمایشگاه چاینا پلاس

**محصولات شیمیایی از قبیل مواد پرینت سه بعدی، مواد افزونی، چسب، بیوپلاستیک، ترکیبات روکشی، فوم‌ها و مواد واسطه‌ای، مواد و فیبرهای تقویتی، لاستیک، ترموپلاستیک و ... 

**انواع ماشین‌آلات از قبیل تکنولوژی ‌های سه بعدی، تجهیزات کمکی، ماشین آلات قالب‌گیری ضربه‌ای، ماشین آلات قالب‌گیری تزریقی، اتوماسیون یکپارچه، ماشین آلات پرداخت نهایی، دکوراسیون، چاپ کردن و علامت گذاری، ماشین آلات ساخت رزین‌های فومی، انفعالی و تقویتی، ماشین آلات و تجهیزات لازم برای پیش پردازش و بازیافت، تجهیزات اندازه‌گیری و تست، قالب گیری، قطعات و اجزا، ماشین ‌های پساپردازشی، پرس‌ ها، ماشین ‌های پردازش و جوش

نمایشگاه چاینا پلاس

راه های دسترسی به نمایشگاه چاینا پلاس

جهت رسیدن به نمایشگاه چاینا پلاس در شانگهای تنها کافیست از مترو خط 2 استفاده و در ایستگاه East Xuijing پیاده شوید. اگر قصد دارید از تاکسی استفاده کنید و از مترو استفاده نکنید، کرایه تاکسی از مرکز شهر تا نمایشگاه حدود 100 یوآن است.

اطلاعات کلی درباره نمایشگاه چاینا پلاس

*زمان برگزاری نمایشگاه همه ساله از تاریخ 4 الی 7 اردیبهشت
*دوره برگزاری نمایشگاه چاینا پلاس هر سال (یک سال در شانگهای و یک سال در شنزن) برگزار می شود. 
*محل برگزاری نمایشگاه چاینا پلاس در سال 2024 در مجتمع نمایشگاهی شانگهای و در سال 2025 در مرکز نمایشگاهی شنزن می باشد.
*بازه برگزاری نمایشگاه چاینا پلاس به مدت 4 روز است.
*ساعات کاری نمایشگاه چاینا پلاس از ساعت 9:30 تا 5 بعد از ظهر
*وب سایت نمایشگاه چاینا پلاس chinaplasonline.com می باشد.