هتل کالیفرنیا دبی

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • نگهداری بچه
  • خشکشویی
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی

توضیحات

هتل کالیفرنیا دبی (California Hotel) هتلی 3 ستاره است که با خدمات B.B در منطقه قدیمی شهر دبی در دیرا قرار دارد. موقعیت استراتژیک در دیره، به شما امکان دسترسی و نزدیکی به جاذبه ها و مناظر محلی را می دهد.

انواع اتاق های هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی با 44 اتاق که شامل انواع اتاق ها برای راحتی میهمانان خود است مانند اتاق سوپریور دو نفره، اتاق استاندارد دو نفره، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق های هتل فرش شده و دارای محصولات پاک کننده و شوینده است، تمام اتاق های هتل کالیفرنیا دبی دارای تهویه مطبوع هستند و قرار گرفتن کمد لباس در هتل به راحتی مسافران کمک می کند. وسایلی مانند سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، حوله، دستمال توالت، دمپایی در حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی اتاق ها به راحتی مسافران کمک می کند. در محوطه اتاق یک میز مطالعه و در نزدیکی تخت ها، تلفن و سوکت شارژ قرار دارد. یک تلویزیون صفحه نمایش تخت که دارای کانال های کابلی و ماهواره ای است برای زمانی که نیاز به استراحت دارید در قسمت نشیمن اتاق ها تعبیه شده است. مینی بار و آب بطری رایگان در اتاق ها نیز قرار دارد. طبق گفته مسافرانی که در این هتل اقامت داشته اند، راحتی اتاق های هتل بالاتر از 95 درصد اقامتگاه های دبی است.


امکانات هتل کالیفرنیا دبی

در طول اقامت خود در هتل کالیفرنیا می توانید از خدمات و امکانات هتل استفاده کنید. در هتل کالیفرنیا دبی می توانید از اینترنت استفاده کنید اما نکته ای که وجود دارد این است که اینترنت وایفای رایگان فقط در مناطق عمومی وجود دارد، پارکینگ خصوص در نزدیکی هتل با هزینه 50 درهم روزانه در دسترس است، هنگام ورود به هتل می توانید از سرویس دربان استفاده کنید و چمدان ها را در انبار چمدان قرار دهید، نگران کثیف شدن لباس هایتان نباشید چرا که در هتل کالیفرنیا دبی خدمات خشکشویی و لباسشویی و سرویس اتو با پرداخت هزینه در دسترس است، در  این هتل نگهبانی به صورت 24 ساعته انجام می شود. هوای هتل مطبوع است و افراد سیگاری باید خارج از هتل سیگار بکشند و داخل هتل مجاز به کشیدن سیگار نیستند. تمام اتاق های هتل عایق صدا هستند و برای دسترسی به طبقات بالاتر هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید.این هتل برای افراد معلول امکاناتی از جمله ویلچر را تعبیه کرده است. خدمات مراقبت از کودکان یکی دیگر از امکانات هتل است. کارکنان هتل کالیفرنیا به زبان های عربی، بنگالی، انگلیسی، هندی، فیلیپینی و اردو مسلط هستند.


جاذبه های اطراف هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی در مرکز شهر دبی در دیرا قرار دارد. از این رو به بسیاری از جاذبه های دبی نزدیک است. در نزدیکی هتل کالیفرنیا دبی مترو و قطارهای شهری قرار دارد و شما به راحتی می توانید با استفاده از آنها، خود را به جاذبه های گردشگری دبی برسانید. در اینجا به برخی از جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل اشاره می کنیم.

*آکواریوم شارجه 8 کیلومتر
*نمایشگاه حریم السلطان 9 کیلومتر
*برج خلیفه 9 کیلومتر
*برج العرب دبی 19 کیلومتر
*موزه دبی 1.7 کیلومتر
*دهکده میراث دبی 2.1 کیلومتر

فاصله هتل کالیفرنیا دبی تا فرودگاه های شهر دبی

از هتل کالیفرنیا دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 2.8 کیلومتر، تا فرودگاه شارجه 19 کیلومتر، تا فرودگاه آل مکتوم دبی 43 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل کالیفرنیا دبی

خدمات تعبیه شده در این هتل برای یک هتل 3 ستاره خوب است، رضایت مسافران از این هتل نشان دهنده خوب بودن و مقرون به صرفه بودن این هتل در میان هتل های سه ستاره دبی شود. 

سایر هتل های دبی

تور های موجود برای هتل کالیفرنیا دبی