امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • نگهداری بچه
  • خشکشویی
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • اجاره دوچرخه

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل لند مارک بنی یاس دبی (Landmark Baniyas Hotel dubai) هتلی 3 ستاره است و تنها 5 دقیقه پیاده تا نهر دبی و 2 ایستگاه اتوبوس تا بازار طلا فاصله دارد. موقعیت استراتژیک در دیره، به شما امکان دسترسی و نزدیکی به جاذبه ها و مناظر محلی را می دهد.

انواع اتاق های هتل لندمارک بنی یاس دبی

هتل لندمارک بنی یاس دبی با 168 اتاق در انواع استاندارد و یک تخته با خدمات B.B موجود است. همه اتاق‌های لند مارک با کف‌پوش ‌های چوبی و دکوراسیون زیبا، تهویه‌ی مطبوع و حمام اختصاصی دارند. هر کدام به یک مینی بار و صندوق امانات مجهز هستند. اتاق های هتل لند مارک بنی یاس دبی به امکاناتی مانند دستمال توالت، حوله، دمپایی، حمام اختصاصی، دستشویی، لوازم بهداشتی رایگان، لباس حمام، سشوار، وان حمام، کتری برقی، سوکت نزدیک تخت، جا لباسی، تلویزیون صفحه نمایش تخت، کانال های ماهواره ای، تلفن مجهز هستند.


امکانات هتل لند مارک بنی یاس دبی

این هتل دارای یک استخر روباز و یک باشگاه ورزشی مجهز است. رستوران پالمز صبحانه، ناهار و شام را به‌ سبک بوفه با منوی آلاکارته با طعم‌های بین‌المللی ارائه می‌دهد. همچنین یک کافی شاپ و سرویس اتاق 24 ساعته برای میان وعده ها و وعده های غذایی وجود دارد. کافی شاپ صبحانه، ناهار و شام را به سبک بوفه با منوی آلاکارته با طعم های بین المللی ارائه می دهد. میهمانان مراکز خرید و رستوران های مختلفی را در نزدیکی هتل پیدا خواهند کرد. مرکز تجارت جهانی 15 دقیقه با تاکسی فاصله دارد. هتل لند مارک به صورت 24 ساعته پذیرش مسافر را انجام می دهد. یک باشگاه بدنسازی مناسب مسافرانی است که برای اندام خود ارزش قائل هستند. در هتل لند مارک بنی یاس نگران کثیف شدن لباس هایتان نباشید چرا که سرویس اتو و خدمات خشکشویی و لباسشویی با هزینه های اضافی انجام می شود. از دیگر امکانات هتل می توان به دسترسی به اینترنت وایفای رایگان در لابی و اتاق ها، خدمات دربان و حمل چمدان هایتان تا انبار چمدان، اجاره دوچرخه با پرداخت هزینه قابل انجام است، در هتل لندمارک بنی یاس ارائه میوه و وعده های غذایی کودکان با هزینه اضافی انجام می شود، تبدیل ارز، نظافت روزانه، امکانات فکس و فتوکپی با هزینه های اضافی، مرکز تجاری با هزینه های اضافی، اتاق کنفرانس و رویداد با هزینه های اضافی، دسترسی کلید، خدمات شاتل با هزینه های اضافی، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، اتاق های عایق صدا، اجاره اتومبیل، ناهار بسته بندی شده، امکانات برای مهمانان معلول مانند ویلچر، اتاق خانوادگی، شاتل فرودگاه با هزینه های اضافی، سرویس اتاق، طبقات بالا قابل دسترسی با آسانسور، استخر روباز، باشگاه بدنسازی، صندلی ماساژور، حمام بخار، صندلی های خورشیدی، حمام عمومی، سونا با هزینه های اضافی اشاره کرد. کارکنان هتل مسلط به زبان های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، روسی و فیلیپینی هستند.


جاذبه های اطراف هتل لند مارک بنی یاس دبی

موقعیت جغرافیایی هتل لندمارک بنی یاس دبی به صورتی است که دسترسی به جاذبه های گردشگری دبی را با وسایلی مانند مترو و قطار شهری فراهم می کند. در زیر به معرفی برخی جاذبه های اطراف هتل می پردازیم.

*موزه دبی 1.2 کیلومتر
*پل شناور دبی 3 کیلومتر
*نمایشگاه حریم السلطان دبی 8 کیلومتر
*برج خلیفه دبی 9 کیلومتر
*آکواریوم شارجه 9 کیلومتر
*دلفیناریوم دبی 5.9 کیلومتر
*میدان ساعت دبی 6.2 کیلومتر
*قاب دبی 5.71 کیلومتر
*موزه آینده دبی 9.13 کیلومتر
*باغ پروانه دبی 32 کیلومتر
*باغ معجزه دبی 32.3 کیلومتر
*شهربازی فراری دبی 122 کیلومتر
*لگولند دبی 59.9 کیلومتر

فاصله هتل لندمارک بنی یاس تا فرودگاه های شهر دبی

هتل لندمارک بنی یاس دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 3.2 کیلومتر، تا فرودگاه شارجه دبی 20 کیلومتر، تا فرودگاه آل مکتوم 43 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل لندمارک بنی یاس دبی

کیفیت خدمات و امکانات هتل لندمارک بنی یاس دبی به نسبت درجه هتل جزء هتل های اقتصادی و مقرون به صرفه است و اگر قصد صرفه جویی در هزینه های سفر به دبی را دارید هتل لندمارک بنی یاس دبی پیشنهاد می شود.

سایر هتل های دبی

تور های موجود برای هتل لند مارک بنی یاس دبی