هتل گرند دنیز استانبول

2/6 از 5
استانبول

امکانات هتل

  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل گرند دنیز استانبول (Deniz Hotel) هتلی 3 ستاره با خدمات B.B در منطقه فاتح استانبول قرار دارد. هتل GRAND Deniz واقع در استانبول، کمتر از 1 کیلومتر از بازار ادویه جات قرار دارد. اتاق های مجهز به تهویه مطبوع و تراس دارد. این ملک حدود 2.5 کیلومتر تا باسیلیکا سیسترن، 2.7 کیلومتر تا کاخ توپکاپی و 3.1 کیلومتر تا مسجد آبی فاصله دارد. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سالن استراحت مشترک و اینترنت وای فای رایگان در لابی و اتاق ها می باشد.

اتاق های هتل گرند دنیز استانبول

هتل گرند دنیز استانبول با 30 اتاق در انواع مختلف است. مانند
1. اتاق های Standard Single Room (با 15 مترمربع مساحت مناسب برای 1 بزرگسال با یک تخت سینگل)
2. اتاق های Standard Room ( با 17 مترمربع مساحت مناسب برای 2 بزرگسال با 2 تخت سینگل)
3. اتاق های Panoramic Twin Room (با 19 متر مربع مساحت مناسب برای 2 بزرگسال با 2 تخت سینگل)
4. اتاق های Panoramic Room (با 25 مترمربع مساحت مناسب برای 3 بزرگسال با 3 تخت دبل)

اتاق های هتل مجهز به سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است که درون آنها امکاناتی از قبیل دستمال توالت، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است. در اتاق های این هتل همچنین کمد لباس، تراس آفتابگیر، سوکت نزدیک تخت و تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های کابلی و ماهواره ای و یک مینی بار قرار دارد. اتاق های هتل همگی عایق صدا و غیر سیگاری است.

امکانات هتل گرند دنیز استانبول 

در این هتل دسترسی به اینترنت وایفای رایگان در لابی و اتاق ها مناسب افرادی که نیاز به اینترنت دارند وجود دارد. اگر با اتومبیل شخصی به استانبول سفر کردید و این هتل را برای اقامت برگزیدید باید بدانید که در این هتل پارکینگ موجود نیست، یکی از امکاناتی که این هتل ارائه می دهد و توانسته امتیاز خوبی را از مسافرین بگیرد نظافت روزانه است. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن استراحت با یک تلویزیون مشترک، فکس و فتوکپی، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی، میز پذیرش 24 ساعته، دسترسی کلید، نگهبانی 24 ساعته، تهویه مطبوع، پشه بند، سیستم گرمایش اشاره کرد. طبقات بالا فقط از طریق پله قابل دسترسی هستند. کارکنان هتل مسلط به زبانهای انگلیسی و ترکی هستند. 

جاذبه های گردشگری اطراف هتل گرند دنیز استانبول

موقعیت جغرافیایی هتل به شکلی است که به راحتی می توان به مترو دسترسی پیدا کرد و با استفاده از مترو می توان از جاذبه های گردشگری استانبول اطراف هتل بازدید نمود. 

*مسجد سلیمانیه استانبول 0.6 کیلومتر
*مسجد رستم پاشا استانبول 0.7 کیلومتر
*تخت استانبول 0.8 کیلومتر
*پل گالاتا استانبول 1.2 کیلومتر
*بازار ادویه استانبول 0.9 کیلومتر
*برج گالاتا استانبول 1.6 کیلومتر
*مسجد نور عثمانیه 1.8 کیلومتر
*شاخ طلایی استانبول 2.5 کیلومتر
*موزه پرا استانبول 2.9 کیلومتر
*کاخ توپکاپی استانبول 2.9 کیلومتر
*خیابان استقلال استانبول 3.4 کیلومتر

فاصله هتل گرند دنیز استانبول تا فرودگاه های استانبول

از هتل گرند دنیز استانبول تا فرودگاه استانبول 30 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی صبیحا 31 کیلومتر و تا فرودگاه تکیرداغ چورلو 87 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل گرند دنیز استانبول

هتل گرند دنیز استانبول از هتل های 3 ستاره استانبول است و قیمت رزرو هتل گرند دنیز استانبول پایین بوده و جز هتل های اقتصادی استانبول محسوب میشود و آژانس گردشگری هورام گشت تاج از این هتل در پکیج های خود برای افرادی که نیاز به هتل اقتصادی دارند استفاده می کند.

 

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل گرند دنیز استانبول