هتل آولونیا استانبول

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل آولونیا استانبول ( Avlonya Hotel) هتلی 3 ستاره با خدمات B.B در منطقه آکسارای فاتح در استانبول است. دسترسی راحت این هتل به ایستگاه مترو یکی از گزینه های خوب این هتل محسوب می شود. برای مسافرانی که به استانبول سفر می کنند، هتل آولونیا یک انتخاب عالی برای استراحت و تجدید قوا است. هتل Avlonya که به دلیل نزدیکی به رستوران ها و جاذبه های گردشگری شهرت دارد، لذت بردن از بهترین های استانبول را آسان می کند. ایستگاه تراموا آکسارای، که دسترسی آسان به مکان‌های تاریخی مانند بازار بزرگ و ایاصوفیه را فراهم می‌کند، در فاصله کمی پیاده روی از محل است. 

اتاق های هتل آولونیا استانبول

اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و یخچال هستند و آنلاین شدن امکان‌پذیر است، زیرا وای فای رایگان در دسترس است و به شما امکان می‌دهد به راحتی استراحت کنیداتاق های هتل همگی مجهز به حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هستند که درون آنها دستمال توالت، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار تعبیه شده است. محصولات پاک کننده، سوکت نزدیک تخت و جا لباسی از دیگر امکانات اتاق های هتل محسوب می شود.


امکانات هتل آولونیا استانبول

هتل Avlonya دارای پذیرش 24 ساعته، روم سرویس و دربان است. علاوه بر این، به عنوان یک مهمان با ارزش هتل Avlonya، می توانید از سالن استراحتی که در محل موجود است لذت ببرید. مهمانانی که وسیله نقلیه دارند می توانند از پارکینگ استفاده کنند. وقتی احساس گرسنگی می‌کنید، حتماً رستوران Maromi، Saigon Istanbul، و Udonya را ببینید، که برخی از رستوران‌های سوشی هستند که بین مردم محلی و گردشگران محبوب هستند. اگر به دنبال کاری برای انجام دادن هستید، بازدید از جاذبه را در برنامه های خود بگنجانید که خود راهی خوب برای گذراندن زمان است و در چند قدمی هتل آولونیا قرار دارد. چه برای تجارت، چه برای تفریح ​​یا هر دو سفر کنید، هتل آولونیا انتخاب خوبی خواهد بود. پذیرش هتل 7/24 در دسترس است، انبار چمدان، سرویس اتاق و صرافی ارائه می دهد. می توانید روز خود را با یک صبحانه بوفه باز در رستوران هتل آغاز کنید. شما همچنین می توانید ناهار و شام را میل کنید، غذاهای متنوعی از غذاهای سنتی ترکی را در رستوران هتل میل کنید. 

جاذبه های گردشگری استانبول اطراف هتل آولونیا استانبول

به دلیل دسترسی هتل آولونیا استانبول له ایستگاه مترو و تراموای استانبول، به راحتی می توان از جاذبه های گردشگری استانبول بازدید نمود. در اینجا به معرفی جاذبه های گردشگری استانبول اطراف هتل می پردازیم. 

*آب انبار باسیلیکا استانبول 2.4 کیلومتر
*برج گالاتا استانبول 2.9 کیلومتر
*کاخ تاپکاپی استانبول 3 کیلومتر
*میدان تکسیم استانبول 4.5 کیلومتر
*برج ساعت دلمه باغچه استانبول 5 کیلومتر
*کاخ دلمه باغچه استانبول 6 کیلومتر


فاصله هتل آولونیا استانبول تا فرودگاه های استانبول

از هتل آولونیا استانبول تا فرودگاه بین المللی صبیحا 31 کیلومتر، تا فرودگاه استانبول 31 کیلومتر و تا فرودگاه تکیرداغ چورلا استانبول 86 کیلومتر فاصله است.


قیمت رزرو هتل آولونیا استانبول

هتل آولونیا استانبول جزء هتل های 3 ستاره، اقتصادی و محبوب استانبول است و قیمت رزرو هتل آولونیا استانبول به نسب بقیه هتل ها پایینتر محسوب می شود. 

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل آولونیا استانبول