هتل لا کالیپسو گوا

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • نگهداری بچه
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • استخر ویژه کودکان
  • باشگاه بدنسازی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل لا کالیپسو گوا ( La Calypso Goa Hotel ) هتلی ست 5 ستاره که در منطقه گوا هند واقع شده است. شهر ساحلی زیبا در هند است که خدمات خودش را بصورت B.B ارائه میدهد و در امتداد ساحل معروف «باگا Baga» واقع شده و دسترسی مستقیم به این ساحل و دیگر سواحل گوا دارد. اطراف هتل را دنیایی از مراکز خرید، مراکز تفریحی شبانه و رستوران‌ها احاطه کرده‌اند. مهمانان با اقامت در این هتل به‌ راحتی می‌توانند به مرکز شهر و سایر نقاط دسترسی داشته باشند. چشم‌ اندازی از بهشت زیبا مقابل این هتل وجود دارد که هر مهمان و بازدیدکننده‌ای را به وجد می‌آورد.

انواع اتاق های هتل لا کالیپسو گوا 

هتل لا کالیپسو گوا دارای 52 اتاق در انواع مختلف است. برخی از اتاق ها دارای بالکن هستند و برخی دیگر نیز منظره دریا را برای مهمانان فراهم می کنند. هتل کلبه‌ های چوبی ارائه می دهد که جزو واحدهای محبوب و پرطرفدار این هتل هستند؛ زیرا آرامش خاصی بر فضای اتاق‌ها حاکم است. در اتاق‌های این هتل سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته و دسترسی به اینترنت وای فای فراهم است. هر اتاق دارای تلویزیونی ال سی دی بوده و به یک مینی بار مجهز شده است. به لطف وجود گاوصندوق می‌توانید اشیای گران قیمت و اسناد مهم را در مکانی ایمن نگهداری کنید. از همه اتاق‌های هتل لا کالیپسو گوا به باغ دید خواهید داشت. گفتنی است برای استفاده از اینترنت مجبور به سکونت داخل اتاق نیستید. سیگنال‌ های شبکه اینترنت بدون سیم در کل مجموعه دریافت می‌شود. در تمامی اتاق های  لا کالیپسو گوا امکاناتی مانند: حوله، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، دستمال توالت، تهویه مطبوع، تلفن، کمد لباس، تلویزیون دسترسی به وای فای رایگان، کتری برقی، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی میباشد.       

امکانات هتل لا کالیپسو گوا

حیوانات خانگی مجاز هستند. ممکن است هزینه هایی اعمال شود. اقامت در هتل  استخر روباز مخصوص بزرگسالان و کودکان وجود دارد. استخرها به‌ طور فصلی فعالیت می‌کنند و برای مهمانان هتل رایگان هستند. در اطراف استخر تخت و چتر آفتاب وجود دارند. مهمانان می‌توانند از انواع خدمات ریلکسی شن و مراقبتی مرکز اسپای هتل شامل انواع ماساژهای سر، فول بادی، در رستوران «لا کافه La Cafe» هتل لا کالیپسو گوا غذاهای متنوع و خوشمزه در تمامی وعده‌های غذایی تدارک دیده می‌شوند. وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و شامل انواع غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم است. وعده‌های ناهار، شام و عصرانه نیز به‌صورت منوی آلاکارته سرو شده و شامل غذاهای چینی، هندی، ایتالیایی، دریایی و پیتزا هستند. بار نوشیدنی هتل نیز انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های تازه و خوش‌طعم را برای مهمانان آماده و سرو می‌نماید. از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به مبلمان فضای باز در کنار ساحل، باغ، پارک آبی با هزینه اضافی، امکانات ورزش های آبی در محل با هزینه اضافی، اتاق بازی، وعده های غذایی بچه ها با هزینه اضافی، منوهای رژیم غذایی ویژه (در صورت درخواست)، اسنک بار، بار، مینی بار، رستوران، اینترنت وای فای رایگان در همه مناطق موجود است، پارکینگ خصوصی رایگان در محل امکان پذیر است (رزرو لازم نیست)، سرویس دربان، انبار چمدان، میز تور، میز پذیرش 24 ساعته، فضای بازی سرپوشیده، بازی های رومیزی مانند پازل، نظافت روزانه، سرویس اتو با هزینه اضافی، لباسشویی با هزینه اضافی، خشکشویی با هزینه اضافی، فکس و فتوکپی با هزینه اضافی، امکانات جلسه و برگزاری ضیافت با هزینه اضافی، دسترسی به کارت کلید، نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، سرویس بیداری، کرایه ماشین، ناهار بسته بندی شده، پنکه، اتاق های خانوادگی، امکانات برای مهمانان معلول، اتاق های غیر سیگاری، سرویس اتاق، قابل دسترسی با ویلچر، استخر کودکان، باشگاه بدنسازی، ماساژ (ماساژ کامل بدن، ماساژ دست، ماساژ سر، ماساژ زوج، ماساژ پا، ماساژ گردن، ماساژ پشت) با هزینه اضافی، بسته های اسپا، سالن استراحت، اتاق بخار، امکانات اسپا، صندلی های آفتابگیر، مرکز آبگرم و سلامتی با هزینه اضافی می باشد. همچنین کارکنان این هتل به زبان‌ های انگلیسی و هندی مسلط میباشند. 

جاذبه های اطراف هتل لا کالیپسو گوا 

به دلیل موقعیت جغرافیای هتل لا کالیپسو گوا  و دسترسی آسان به مترو به همین دلیل رفت و آمد به قسمت‌های مختلف شهر و بازدید از مکان ها و جاذبه های اطراف هتل و شهر به سهولت انجام میشود از جمله مکان ها و جاذبه ها میتوان به 

* ساحل باگا گوا ۷۰۰ متر
* پارک برفی گوا ۷۰۰ متر
* پارک آبی اسپلش داون گوا ۴٫۲ کیلومتر
* قلعه آگوادا گوا ۸ کیلومتر
* موزه گوا ۹٫۲ کیلومتر
* فاصله تا جمعه بازار ماپوسا گوا ۹٫۷ کیلومتر
* فورت آگوادا 8 کیلومتر
* قلعه ریس ماگوس 9 کیلومتر
* قلعه چاپورا 6 کیلومتر. 
* ساحل Calangute در 1.3 کیلومتری 
* پل پنجی 11 کیلومتر 
* قلعه ریس ماگوس 9 کیلومتر 
* طاق نایب السلطنه 18 کیلومتر 

فاصله هتل لا کالیپسو گوا تا فرودگاه های هند

از هتل  لا کالیپسو گوا تا فرودگاه دابلیم 21 کیلومتر و فرودگاه بین المللی منوهر پریکار 22 کیلومتر فاصله دارد.             

قیمت رزرو هتل لا کالیپسو گوا 

هتل  لا کالیپسو گوا وبا توجه به امکانات و خدماتی که ارائه میدهد و فصلی بودن سفر متفاوت است و جز هتل های 5 ستاره با قیمت مناسب میباشد.

سایر هتل های گوا

تور های موجود برای هتل لا کالیپسو گوا