هتل استرلا دو مار بیچ ریزورت گوا

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • کافی شاپ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • بار

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • باشگاه بدنسازی
  • تنیس
  • اجاره دوچرخه

امکانات تفریحی

  • ساحل اختصاصی
  • بیلیارد

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل استرلا دو مار بیچ ریزورت گوا (Estrela Do Mar Beach Resort Goa ) هتلی 4 ستاره است که خدمات خودش را بصورت B.B ارائه میدهد و دارای ساحل اختصاصی در شهر گوا هندوستان است. این هتل بی‌نظیر دارای موقعیت قرارگیری بسیار خوبی بوده و با ارائه امکانات رفاهی و تفریحی مناسب مسافران زیادی را به خرید بلیط هواپیما مشتاق می‌کند. این هتل چهار ستاره در طول سال از مسافران زیادی استقبال کرده و اقامتی به ‌یادماندنی برایشان فراهم می‌کند. با توجه به اینکه این هتل در ساحل کالانگوته واقع‌ شده است، دارای ساحل اختصاصی بوده و همین امر در به شهرت رسیدن آن نقش به سزایی دارد. 

انواع اتاق های هتل استرلا دو مار بیچ ریزورت گوا

هتل  استرلا دو مار بیچ ریزورت  که دارای 131 اتاق و سوئیت میباشد. مانند
1- Deluxe Room with Bathtub (با مساحت 32 مترمربع و مناسب 2 بزرگسال و 1 تخت دبل)
2-  Standard Double Room (با مساحت 23  مترمربع و مناسب برای 3بزرگسال با 1 تخت دبل)
3- Grand Swiss Wooden Cottage (با مساحت 24 مترمربع و مناسب برای 3 بزرگسال با 1 تخت دبل)           
4- Club Room (با مساحت 25 مترمربع و مناسب برای 3 بزرگسال با 1 تخت دبل)  
5-Junior Suite(با مساحت 29 مترمربع و مناسب 4 بزرگسال با 1 مبل تخت شو و 1 تخت دبل) 

واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل انواع گوناگونی دارند که بر اساس تعداد نفرات و علاقه‌تان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کرده و اقامتی خوش برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.در اتاق‌های این هتل سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته و دسترسی به اینترنت وای فای فراهم است. هر اتاق دارای تلویزیونی ال سی دی بوده و به یک مینی بار مجهز شده است. به لطف وجود گاوصندوق می‌توانید اشیای گران قیمت و اسناد مهم را در مکانی ایمن نگهداری کنید. از همه اتاق‌های هتل  استرلا دو مار بیچ ریزورت گفتنی است برای استفاده از اینترنت مجبور به سکونت داخل اتاق نیستید. سیگنال‌های شبکه اینترنت بدون سیم در کل مجموعه دریافت می‌شود. در تمامی اتاق های هتل امکاناتی مانند: حول، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، دستمال توالت، تهویه مطبوع، تلفن، کمد لباس، دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی میباشد. 

امکانات هتل استرلا دو مار بیچ ریزورت گوا

در هتل استرلا دو مار بیچ ریزورت از امکانات ارائه ‌شده می‌توان به مرکز بیزینس اشاره کرد که در این قسمت اتاق ‌های جلسه کوچک دایر شده است تا مسافرانی که به ‌قصد کار و تجارت عازم شهر گوا می‌شوند، به‌راحتی جلسات و کنفرانس ‌های کاری‌شان را در این قسمت برگزار کنند. خدمات دیگر مانند کرایه اتومبیل نیز برای تمامی مهمانان در این هتل ارائه می‌شود. در لابی هتل می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان، میز تور و گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. همچنین خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش نیز هزینه مجزا دارند. برای آن دسته از مسافرانی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. علاوه بر همه موارد گفته ‌شده می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سراسر نقاط هتل و در داخل اتاق‌ها و در کنار ساحل قابل‌ دسترس است. پارکینگ این مجموعه نیز اختصاصی و رایگان بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند و استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. بر اساس سلیقه و ذائقه‌ تان می‌توانید به رستوران موردنظرتان مراجعه کنید و انواع غذاها را سفارش دهید. رستوران La Sana Vida انواع غذاهای بین‌المللی و دریایی، رستوران Lagoon انواع غذاهای گوشتی و انواع نوشیدنی و رستوران دیگر مخصوص غذاهای گیاهخواران است که با خیال راحت این‌گونه مسافران می‌توانند غذاهای موردنیازشان را در این رستوران سفارش دهند. ودیگر امکاناتی رفاهی مانند: خدمات پذیرایی، سرویس دربان، اجاره دوچرخه  با هزینه اضافی، خدمات نظافتی روزانه، دوربین‌های مداربسته خارج از هتل، دوربین‌های مداربسته در داخل فضاهای مشترک، آلارم دود، هشدار ایمنی، صندوق امانات، خدمات شاتل، تهویه مطبوع، اتاق مخصوص سیگار، شاتل فرودگاه با هزینه ی اضافی، غذاهای رژیمی، استخر روباز، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، اجاره دوچرخه، موسیقی زنده و امکانات ورزشی آبی با هزینه ی اضافی، میز تنیس و میز بیلیارد نیز برای دوستداران فراهم گردیده است اشاره کرد. پرسنل در این مجموعه به زبان‌ های هندی و انگلیسی تسلط دارند. 

جاذبه های اطراف هتل استرلا دو مار بیچ ریزورت گوا

به دلیل موقعیت جغرافیای هتل تورهای گردشگری و آشنایی با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی از امکانات ارائه‌شده در این هتل به شمار می‌روند. و به دلیل نزدیکی به قطار به همین دلیل رفت و آمد به قسمت‌های مختلف شهر و بازدید از مکان ها و جاذبه های اطراف هتل و شهر به سهولت انجام میشود. در اینجا به معرفی جاذبه های اطراف هتل می پردازیم.

* فاصله تا قلعه ریس ماگوس ۸.۴ کیلومتر
* فاصله تا قلعه آگودا ۹.۳ کیلومتر
* فاصله تا مرکز خرید کاکولو مال ۹.۹ کیلومتر
* فاصله تا قصر بی شاپ ۱۰ کیلومتر
* فاصله تا پل پنجی ۱۰.۳ کیلومتر

فاصله هتل استرلا دو مار بیچ ریزورت گوا تا فرودگاه های هند 

از هتل استرلا دو مار بیچ ریزورت تا فرودگاه دابلیم 45 کیلومتر و فرودگاه بین المللی منوهار پاریکار 22 کیلومتر فاصله دارد.

قیمت رزرو هتل استرلا دو مار بیچ ریزورت گوا

هتل استرلا دو مار بیچ ریزورت هتلی بی‌ نظیر دارای موقعیت قرارگیری بسیار خوبی بوده و با ارائه امکانات رفاهی و تفریحی مناسب مسافران زیادی را به خرید بلیط هندوستان مشتاق کرده است. و با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه میدهد و جز هتل های 4 ستاره با قیمت مناسب میباشد. از این رو قیمت رزرو هتل استرلا دو مار بیچ ریزورت گوا به نسبت مابقی هتل های گوا مناسب است.

   

سایر هتل های گوا

تور های موجود برای هتل استرلا دو مار بیچ ریزورت گوا