هتل کراون پلازا جیپور

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • باشگاه بدنسازی
  • استخر سرپوشیده
  • تنیس

امکانات تفریحی

  • سونا

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل کرون پلازا جیپور (Jaipur Crowne Plaza Hotel) هتلی 5 ستاره است که خدمات خودش را بصورت B.B ارائه میدهد و در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است، هتلی شیک و مجلل است که در منطقه راجستان جیپور روبروی مرکز نمایشگاه جیپور و در مرکز تجاری سیتاپور واقع شده است. این هتل به دلیل نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری جیپور مانند کمپ سندی و کاخ باد ها مورد توجه مسافران و گردشگران بسیاری قرار گرفته است.

انواع اتاق های کرون پلازا جیپور 

هتل کرون پلازا جیپور که دارای 218 اتاق دنج در انواع مختلف دارد. مانند
1-Royal Suite (با مساحت 77 متر مربع و مناسب  3بزرگسال و 1 تخت دبل 1 تخت سینگل)
2-Junior Suite, City View(با مساحت62 متر مربع و مناسب 3 بزرگسال و 1 تخت دبل)
3-Standard Room (با مساحت40 متر مربع و مناسب 3 بزرگسال و1 تخت دبل)
4-Classic Room(با مساحت40 متر مربع و مناسب 3بزرگسال و2 تخت سینگل)
5-Classic Room (با مساحت40 متر مربع و مناسب 3بزرگسال و1 تخت دبل)

در اتاق‌های این هتل سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته و دسترسی به اینترنت وای فای فراهم است. هر اتاق دارای تلویزیونی ال سی دی بوده و به یک مینی بار مجهز شده است. به لطف وجود گاوصندوق می‌توانید اشیای گران قیمت و اسناد مهم را در مکانی ایمن نگهداری کنید. از همه اتاق‌های هتل کرون پلازا جیپور  گفتنی است برای استفاده از اینترنت مجبور به سکونت داخل اتاق نیستید. سیگنال‌های شبکه اینترنت بدون سیم در کل مجموعه دریافت می‌شود.واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های با منظره شهر و با منظره استخر و رویال گرند هستند و هرکدام از طراحی و دکوراسیون زیبا و شیک برخوردارند. ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در طراحی اتاق‌ها استفاده شده و اسباب و لوازم مطلوب و باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند. در اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی نظیر مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینی بار، قهوه یا چای‌ساز،جعبه کمک‌های اولیه،میز تحریر،آباژور،تلفن، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام اختصاصی، حوله، لوازم بهداشتی، سشوار، دمپایی وجود دارد.


امکانات هتل کرون پلازا جیپور 
اقامت در هتل کرون پلازا جیپورسالن رقص و خدمات عروسی از دیگر خدمات و امکانات این هتل بزرگ و ۵ ستاره می باشد. و امکانات تفریحی این هتل استخر سرپوشیده است و مهمانان می توانند از غذاهای لذیذ در رستوران یا نوشیدنی در کافه هتل لذت ببرند.. همچنین موسیقی به صورت زنده نیز در این هتل اجرا میشود.مهمانان می توانند یک کافه که مجموعه ای از کلوچه های تازه پخته شده، ماکارون ها و غذاهای لذیذ را ارائه می دهد. همچنین می توانید از غذاهای اصیل هندی در The Royal Root لذت ببرید.. همچنین میوه ها ، شراب و شامپاین در صورت درخواست موجود میباشد.مهمانان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تور،تهیه بلیط ،لباس‌شویی،خشک‌شویی،برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های مهم کاری، خدمات شاتل فرودگاهی،کرایه خودرو، تحویل سفارش غذا، خدمات پزشکی،به پذیرش مراجعه نمایند.از دیگر امکانات این هتل میتوان به پارکینگ خصوصی رایگان،خدمات پذیرش،ورود وخروج خصوصی،سرویس دربان،انبار چمدان،میز تور،میز پذیرش 24 ساعته،خدمات نظافت،نظافت روزانه ،امکانات تجاری،فتوکپی،مرکز تجاری امنیت ایمنی،کپسول های آتش نشانی ،دوربین مدار بسته خارج از ملک،دوربین مداربسته در فضاهای مشترک ،آلارم دود ،هشدار امنیتی،دسترسی به کارت کلید،نگهبانی 24 ساعته، خدمات شاتل،سالن استراحت،تلویزیون مشترک،منطقه مخصوص سیگار کشیدن سرویس بیداری،کرایه ماشین،اتاق های عایق صدا،پنکه،اتاق های خانوادگی،دسترسی به ویلچر،شاتل فرودگاهی،سرویس اتاق،آسانسور، کانال های ماهواره ای،تراس،آشپزخانه،چای وقهوه ساز در تمام اتاق ها،رستوران و صبحانه را اشاره کرد اجاره دوچرخه و سرگرمی عصرانه هم موجود است همچنین سیگار کشیدن و ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.مرکز تناسب اندام هتل کراون پلازا جیپور انواع امکانات مدرن را برای علاقمندان فراهم کرده است. بعد از تمرین در باشگاه هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید یا از خدمات ماساژ هتل استفاده کنید. استخر روباز رایگان، سونا، اتاق بخار، یک مرکز آب گرم مجلل و خدمات زیبایی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. روش های زیادی برای سرگرمی و سپری کردن اوقات فراغت در این هتل در نظر گرفته شده است که از جمله آن ها می توان به کلاس های آشپزی،کلوب شبانه، میز تنیس، تجهیزات بدمینتون و اتاق بازی اشاره کرد ضمنا کارکنان هتل به زبان ‌های انگلیسی و هندی مسلط هستند.


جاذبه های اطراف کرون پلازا جیپور 
به دلیل موقعیت جغرافیای هتل کرون پلازا جیپور و نزدیکی به قطارومترو  به همین دلیل رفت و آمد به قسمت‌های مختلف شهر و بازدید از مکان ها و جاذبه های اطراف هتل و شهر به سهولت انجام میشود ازجمله مکان ها و جاذبه ها میتوان به

*هاوا محل - کاخ بادها19.2کیلومتر 
* کمپ سندی19.2 کیلومتر
*کاخ شهر19.3کیلومتر
*جانتار مانتار19.4کیلومتر
* بنای مذهبی گویند دِو جی در ۱۹ کیلومتری
*شیش محل ۱۶ کیلومتر
*بنای مذهبی Birla Mandir حدودا ۱۵ کیلومتر

فاصله هتل کرون پلازا جیپور تا فرودگاه ها ی هند 
از هتل کرون پلازا جیپور تا فرودگاه بین المللی گوا15 کیلومتر ،فرودگاه بین المللی جیپور 7 کیلومترو فرودگاه  دابلیم 20 کیلومتر  فاصله دارد.


قیمت رزرو هتل کرون پلازا جیپور 
هتل کرون پلازا جیپور  وبا توجه به امکانات و خدماتی که ارائه میدهد و جز هتل های 5 ستاره با قیمت مناسب میباشد از این رو قیمت رزرو هتل کرون پلازا جیپور به نسبت هتل های 5 ستاره جیپور بالاتر محسوب می شود.

 

سایر هتل های جیپور

تور های موجود برای هتل کراون پلازا جیپور