هتل لیلا آمبینس دهلی

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • نگهداری بچه
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • اجاره دوچرخه

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل لیلا آمبینس دهلی (Leela ambiance Hotel Delhi) هتلی 5 ستاره است که خدمات خودش را بصورت B.B ارائه میدهد و در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است. این هتل دقیقا در کنار مرکز خرید Ambience و در National Capital Regio در هاریانا واقع شده است. هتل لیلا آمبینس از بهترین هتل های این شهر به شمار می آید. در نزدیکی این هتل، مجتمع ورزشی بزرگ یامونا قرار گرفته است و نزدیک ترین ایستگاه مترو در فاصله ۳ کیلومتری آن قرار دارد. این هتل بیشتر از آن که نمایانگر فرهنگ رنگارنگ هندی باشد، شما را به یک اقامت کاملا مدرن و بین المللی مهمان می کند.

انواع اتاق های هتل لیلا آمبینس دهلی

هتل لیلاآمبینس دهلی که دارای  مجموع ۴۵۵ اتاق و ۲۵ سوییت دنج است و در انواع مختلف مانند 
1- Premier Room with Bathtub(با مساحت 39 متر مربع و مناسب برای 3بزرگسال با 1تخت دبل بزرگ)
2-Twin Room(با مساحت 37 متر مربع و مناسب برای 3 بزرگسال با 1تخت دبل یا2 تخت سینگل)
3- Club Room with 90 mins Cocktail hours(با مساحت 39 متر مربع و مناسب برای 3بزرگسال با 1 تخت دبل)
4-Presidential Suite(با مساحت200 متر مربع و مناسب برای 3 بزرگسال با 1 تخت دبل بزرگ واتاق نشیمن)
5-Deluxe Room with Bathtub (با مساحت 37 متر مربع و مناسب برای 3بزرگسال با 1 تخت دبل بزرگ)

اتاق‌ های هتل لیلا آمبینس دهلی مزیت های طراحی آن پنجره های بزرگ و نورگیر و وجود بالکن در اتاق ها است. تم رنگی گرم و استفاده از رنگ های غالب کرم و قهوه ای، فضایی آرامش بخش و گیرا به اتاق های هتل داده است. اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع، ملافه های ضد آلرژی، سرویس خواب با کیفیت، گاوصندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ، اتو و میز اتو، قهوه و چای ساز، تراس، سشوار، میز مطالعه، اتو و میز اتو در صورت درخواست، یخچال، ارائه خدمات اتاق، تلفن، دسترسی به اینترنت سیمی و وای فای با هزینه اضافه و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد. خدمات اتاق نیز در ساعات محدود ارائه می گردد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و مینی بار در آن ها دیده می شود. علاوه بر مواردی که اعلام شد، قسمت پذیرایی هم در تمام اتاق های این هتل موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تخت اضافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید. اتاق های لوکس و مجهز به امکانات کامل است همه اتاق های هتل مجهز به دیوارهای ضد صدا، کانال های ماهواره ای، چای و قهوه ساز در تمام اتاق ها و تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور است.

امکانات هتل لیلا آمبینس دهلی

 هتل لیلا آمبینس دهلی دارای یک استخر در فضای باز است. همچنین خدمات اجاره اتومبیل و خدمات نگهداری از کودکان را فراهم می کند. از دیگر امکانات رفاهی میتوان  دسترسی به امکانات برگزاری رویدادها و جلسات با فضای کنفرانس و اتاق جلسات و اینترنت وای فای با هزینه اضافه در تمام بخش ها و مناطق عمومی هتل است که برای مهمانان فراهم شده است و امکانات خشکشویی نیز در این هتل ۵ ستاره در دسترس می باشد. از دیگر خدماتی می توان به خدمات نگهبانی، مرکز تجاری، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات تور و بلیط، خدمات عروسی، دسترسی به سالن آرایش و زیبایی، خدمات حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافه در منطقه و خدمات میز پذیرش که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد، اشاره کرد. می توانید زمانی که در این هتل اقامت دارید از امکاناتی نظیر دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید. پذیرش هتل نیز در تمام ۲۴ ساعت روز خدمات ارائه می دهد و صندوق امانات و انبار چمدان نیز جهت استفاده در زمان های ضروری می توانید چمدان خود را در آن به امانت بگذارید. در رستوران اسپکتا این رستوران در خدمت صبحانه، ناهار و شام است و رستوران دیا متخصص در غذاهای هندی است و تنها به شام می پردازد. و دیگر رستوران به نام زانوتا ناهارخوری منحصر به فرد در غذاهای ایتالیایی است و فقط برای شام می باشد همچنین میوه و نوشیدنی در صورت درخواست موجود میباشد. مهمانان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، تهیه بلیط، لباسشویی، خشک‌شویی، خدمات شاتل فرودگاهی، تحویل سفارش غذا، خدمات پزشکی است. مهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام تمرین کنند و از خدمات زیبایی در سالن آرایش استفاده کنند. این هتل همچنین خدمات و خدمات نگهداری از کودکان را فراهم می کند. دسترسی به کارت کلید، سالن استراحت، تلویزیون مشترک، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، سرویس بیداری، اتاق های عایق صدا، پنکه، اتاق های خانوادگی، دسترسی به ویلچر، شاتل فرودگاهی، سرویس اتاق، آسانسور، رستوران و صبحانه را اشاره کرد اجاره دوچرخه و سرگرمی عصرانه هم موجود است. کارکنان هتل به زبان‌ های انگلیسی و هندی مسلط هستند.


جاذبه های اطراف لیلا آمبینس دهلی

به دلیل موقعیت جغرافیای هتل  و نزدیکی به قطار در شهر جادویی دهلی، در زمان سفر کنید. سوار مترو بشوید و از بخش قدیمی شهر به بخش جدیدتر و مدرن تر آن برسید. از دیدن رنگ ها، عطرها و جواهرات پر سر و صدای آن لذت ببرید و کمی آن طرف تر در بلندترین برج های آن از چشم انداز این شهر دیدنی لذت ببرید همچنین از دیگر قسمت ‌های مختلف شهر و مکان ها و جاذبه های اطراف هتل و شهر دیدن کنید.

* قلعه سرخ دهلی22 کیلومتر 
*بازار سادار ۱۳ کیلومتر 
*پارک گاندی14 کیلومتر 
*آرامگاه همایون20کیلومتر 
*قلعه تغلق آباد17 کیلومتر
*استادیوم کریکت فیروز شاه کوتلا22 کیلومتر
*راج گات23 کیلومتر
*دروازه هند12 کیلومتر

فاصله هتل لیلا آمبینس دهلی تا فرودگاه های هند 

از هتل لیلا آمبینس دهلی تا فرودگاه بین المللی دهلی 25 کیلومتر فاصله دارد.

قیمت رزرو هتل لیلا آمبینس دهلی

هتل لیلا آمبینس دهلی بهترین قیمت را نسبت به خدمات یک هتل ۵ ستاره ارایه می دهد طراحی داخلی هتل لیلا آمبینس یک محیط لوکس و آرام را در دل شهر شلوغ دهلی فراهم کرده است. و با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه میدهد قیمت رزرو این هتل کمی بالاتر محسوب می شود.

سایر هتل های دهلی

تور های موجود برای هتل لیلا آمبینس دهلی