هتل کناک استانبول

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل کناک استانبول (Konak Hotel) هتلی 4 ستاره با خدمات B.B در منطقه شیشلی و در فاصله 8 دقیقه ای پیاده تا میدان تکسیم قرار دارد. این هتل در سال 1972 ساخته شد و در سال 2012 بازسازی شد. ایستگاه مترو و اتوبوس نزدیک به هتل است و دسترسی به دیگر مناطف شهر را آسان کرده است. هتل کوناک 400 متر از خطوط حمل و نقل عمومی که دسترسی به بقیه استانبول را فراهم می کند، فاصله دارد. مرکز خرید جواهیر در 3 کیلومتری هتل کوناک و بیمارستان Acıbadem Taksim در 500 متری هتل قرار دارد. شهر قدیم استانبول 7 کیلومتر دورتر است، مهمانان می توانند به راحتی با حمل و نقل عمومی به میدان سلطان احمد برسند.

اتاق های هتل کناک استانبول

هتل کناک استانبول با 117 اتاق و سوئیت در 8 طبقه در انواع مختلف است. اتاق های رنگارنگ هتل کوناک ترکیبی از دکوراسیون سنتی است و انواع اتاق های هتل شامل 
1.اتاق Superior Single Room (با 20 مترمربع مناسب برای 1 بزرگسال با 1 تخت سینگل)
2.اتاق Standard Double Room (با 20 مترمربع مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
3.اتاق Superior Twin Room (با 20 مترمربع مناسب برای 2 بزرگسال با 2 تخت سینگل)
تمام اتاق ها مجهز به حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هستند و درون آنها وسایلی مانند دستمال توالت، دمپایی، حوله، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، تعبیه شده است. تراس، سوکت نزدیک تخت، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، کمد لباس از دیگر امکانات اتاق های هتل است. می توانید در اوقات فراغت خود در قسمت نشیمن اتاق ها به تماشای تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای بپردازید. تمام اتاق های هتل تهویه مطبوع دارند.

امکانات هتل کناک استانبول

رستوران کازان یک صبحانه به صورت بوفه شامل غذاهای شیرین و خوش طعم تهیه شده با مواد فصلی سرو می کند. مهمانان می توانند از ناهار و شام در رستوران Strada لذت ببرند که غذاهای بین المللی همراه با شراب های منطقه ای سرو می کند. هتل کوناک خدمات پذیرش 24 ساعته ارائه می دهد. کارکنان میز پذیرش می توانند تورهای گشت و گذار، کرایه اتومبیل و اطلاعاتی در مورد جاذبه های محلی ارائه دهند. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، ارائه میوه با هزینه اضافی، بوفه مناسب برای کودکان، منوهای رژیم غذایی ویژه (در صورت درخواست)، اسنک بار، صبحانه در اتاق، بار، اینترنت وایفای رایگان در لابی و اتاق ها، پارکینگ موجود نیست، سرویس دربان، انبار چمدان، میز تور، تبدیل ارز، میز پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، پرس شلوار با هزینه اضافی، سرویس اتو با هزینه اضافی، لباسشویی با هزینه اضافی، خشکشویی با هزینه اضافی، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات جلسه و برگزاری ضیافت با هزینه اضافی، دسترسی به کارت کلید، صندوق امانات، خدمات شاتل با هزینه اضافی، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، در تمام طول مدت سیگار ممنوع است، سیستم گرمایش، اتاق های عایق صدا، اتاق های خانوادگی، امکانات برای مهمانان معلول، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی، اتاق های غیر سیگاری، سرویس اتاق، قابل دسترسی با ویلچر، آسانسور اشاره کرد. کارکنان هتل مسلط به زبان های انگلیسی و ترکی هستند. 


جاذبه های گردشگری اطراف هتل کناک استانبول

دسترسی هتل به مترو و وسایل حمل ون قل عمومی بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول را برای مسافرینی که میهمان هتل کناک استانبول هستند را راحت کرده است.

*موزه آتاتورک استانبول 1.6 کیلومتر
*کاخ دلمه باغچه استانبول 1.6 کیلومتر
*موزه پرا استانبول 1.9 کیلومتر
*موزه هنرهای مدرن استانبول 2.2 کیلومتر
*برج گالاتا استانبول 2.7 کیلومتر
*بازار ادویه استانبول 4.8 کیلومتر
*تخت استانبول 4.9 کیلومتر
*پل گالاتا استانبول 5.3 کیلومتر
*کاخ توپکاپی استانبول 5.9 کیلومتر
*مسجد ایاصوفیه استانبول 6.6 کیلومتر
*پارک مینیاتورک استانبول 7 کیلومتر

فاصله هتل کناک استانبول تا فرودگاه های استانبول

از هتل کناک استانبول تا فرودگاه استانبول 30 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی صبیحا 30 کیلومتر و تا فرودگاه تکیرداغ چورلو استانبول 88 کیلومتر است. 

قیمت رزرو هتل کناک استانبول

یکی از ویژگی های هتل کناک استانبول موقعیت آن است و هرچه هتل های استانبول در موقعیت های بهتری قرار داشته باشند قیمت رزرو بالاتری دارند. از این رو به قیمت رزرو هتل کناک استانبول به نسبت هتل هایی که در فاصله دورتری قرار دارند بالاتر است.

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل کناک استانبول