امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی

توضیحات

هتل سولو رزیدنس استانبول (Solo Residence Hotel) هتلی 3 ستاره با خدمات B.B در مرکز استانبول قرار دارد. این هتل در 800 متری مرکز کنگره استانبول و 1.3 کیلومتری ایستگاه متروی تقسیم قرار دارد. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان است.

اتاق های هتل سولو رزیدنس استانبول

هتل سولو رزیدنس استانبول با 28 اتاق در انواع مختلف است. مانند

1.Deluxe Triple Room (مناسب برای 2 بزرگسال با 2 تخت سینگل یا 1 تخت دبل)
2.Deluxe Room (مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
3.Family Apartment (مناسب برای 4 بزرگسال با 1 تخت دبل و 2 تخت سینگل)

تمام اتاق های هتل مجهز به حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هستند و درون آنها دستمال توالت، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار تعبیه شده است. می توانید در حین درست کردن یک چای یا قهوه با کتری برقی که در اتاق قرار دارد به تماشای تلویزیون با کانال های کابلی و ماهواره ای بپردازید. درون اتاق یک مینی بار قرار دارد. با قرار دادن لباس هایتان در کمد لباس می توانید از شلوغی جلوگیری کنید. در صورت نیاز به تماس های محلی می توانید از تلفن موجود در اتاق استفاده نمایید.

امکانات هتل سولو رزیدنس استانبول

یکی از امکانات هتل ورود مجاز حیوانات خانگی است، درست است که امکان اعمال یک سری هزینه ها وجود داشته باشد اما این خود امتیاز بزرگی است که این هتل دارد و شما به راحتی می توانید حیوان خانگی خود را در کنار خود داشته باشید. رستوران هتل، بوفه یا صبحانه قاره ای ارائه می دهد. برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، در هتل بلیط حمل و نقل عمومی قرار دارد که می توانید خریداری کنید. اینترنت وای فای فقط در مناطق عمومی در دسترس است و رایگان است، پارکینگ موجود نیست، خدمات شاتل با هزینه اضافی، نظافت روزانه، ماشین فروش (نوشیدنی)، انبار چمدان، سرویس بیداری، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی، میز پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، سیگار کشیدن در تمام طول اقامت ممنوع است، آسانسور اشاره کرد. کارکنان هتل مسلط به زبان های آلمانی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی هستند. 


جاذبه های گردشگری اطراف هتل سولو رزیدنس استانبول 

یکی از امتیازات هتل سولو رزیدنس استانبول مربوط به موقعیت آن است. دسترسی آسان به مترو و وسایل حمل و نقل عمومی امکان بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول را به راحتی فراهم کرده است. در اینجا به معرفی جاذبه های اطراف هتل می پردازیم.

*موزه آتاتورک استانبول 1.3 کیلومتر
*کاخ دلمه باغچه استانبول 2.40 کیلومتر
*موزه پرا استانبول 2.52 کیلومتر
*موزه نیروی دریایی استانبول 2.85 کیلومتر
*برج گالاتا استانبول 3.53 کیلومتر
*برج مایدن استانبول 4.85 کیلومتر
*پارک مینیاتورک استانبول 4.97 کیلومتر
*تخت استانبول 5.43 کیلومتر
*تنگه بسفر استانبول 5.49 کیلومتر

فاصله هتل سولو رزیدنس استانبول تا فرودگاه های استانبول

از هتل سولو رزیدنس استانبول تا فرودگاه استانبول 29 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی صبیحا 31 کیلومتر و تا فرودگاه تکیرداغ چورلو استانبول 88 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل سولو رزیدنس استانبول 

قیمت هتل های استانبول را تاریخ و فصل سفر مشخص می کند. از این رو قیمت رزرو هتل سولو رزیدنس استانبول بستگی به تاریخ سفر شما دارد. 

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل سولو استانبول