هتل سولیل کوش آداسی

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • خشکشویی
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • کافه

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل سولیل کوش آداسی ( Soleil Hotel) هتلی 3 ستاره است که خدمات خودش را بصورت B.B ارائه میدهد و یک هتل اقتصادی در شهر کوش آداسی واقع در کشور ترکیه است. یکی از خصوصیات کوش آداسی این است که هوای آن کاملاً مدیترانه ای است با تابستان های گرم و زمستانهای نسبتاً سرد. حدود 300 روز در سال مردم به این شهر سفر میکنند و از سواحل آن لذت می برند.

انواع اتاق های هتل سولیل کوش آداسی

هتل سولیل کوش آداسی دارای  34 اتاق دنج در انواع مختلف است. مانند:
1- Double or Twin Room with Balcony (با مساحت 20 مترمربع و مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل و 2 تخت سینگل)
2- Triple Room with Balcony(با مساحت 22 مترمربع و مناسب برای 3 بزرگسال با 3تخت سینگل) 

اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. تمام اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی نظیر مبلمان، تلویزیون، کانال های کابلی و ماهواره ای، صندوق امانات، مینی بار، قهوه یا چای‌ساز، تلفن، کمد لباس را دارا می باشند. تمام اتاق ها دارای حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هستند و همگی دارای امکاناتی از قبیل دستمال توالت، حوله، لوازم بهداشتی رایگان، دوش می باشند.

امکانات هتل سولیل کوش آداسی 

در رستوران هتل نیز انواع غذاهای بریتانیایی، فرانسوی، مدیترانه‌ای، دریایی، ترکی، آسیایی، محلی، گریل، استیک و بین‌المللی سرو می‌شود. مهمانان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، تهیه بلیط، لباس‌شویی با هزینه اضافه، خشک‌شویی با هزینه اضافه، خدمات شاتل فرودگاهی با هزینه اضافه، کرایه خودرو، اقدام کنند. از دیگر امکانات این هتل میتوان خدمات پذیرش، سرویس دربان، انبار چمدان، میز تور، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات نظافت، نظافت روزانه، امکانات تجاری، فتوکپی، مرکز تجاری، دسترسی به کارت کلید، نگهبانی 24 ساعته، خدمات شاتل، سالن استراحت، تلویزیون مشترک، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، سرویس بیداری، اتاق های عایق صدا، دسترسی به ویلچر، شاتل فرودگاهی، سرویس اتاق، آسانسور،را نام برد. کارکنان هتل به زبان‌های ترکی و انگلیسی مسلط هستند.

جاذبه های اطراف هتل سولیل کوش آداسی

هتل سولیل کوش آداسی در یک موقعیت خوب در کوش آداسی است که جاذبه های بسیاری را در اطراف خود دارد از این رو با اقامت در این هتل در سفر خود به کوش آداسی حتما از جاذبه های اطراف هتل بازدید نمایید.

*معبد آراتمیس ۱۵.۷ کیلومتر
*موزه افسوس ۱۶.۱ کیلومتر
*آکواپارک آکوا فانتزی ۹ کیلومتر 
*قلعه کوش آداسی 16 کیلومتر 
*ساحل کادینلار300متر 
*ساحل بانوان 300 متر
*حمام ترکی اوتومان 900 متر
*ساحل صندل کوش آداسی 1 کیلومتر

فاصله هتل سولیل کوش آداسی تا فرودگاه

از هتل سولیل کوش آداسی تا فرودگاه بین‌‌المللی ساموس ۳۳ کیلومتر، تا فرودگاه عدنان مندرس 48 کیلومتر و تا فرودگاه میلاس بدروم 74 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل سولیل کوش آداسی

هتل سولیل کوش آداسی هتلی اقتصادی است و با توجه به نوع امکانات و خدماتی که ارائه می دهد می توان دریافت که قیمت رزرو این هتل بالا نبوده، اما قبل از سفر جهت تعیین قیمت رزرو هتل سولیل کوش آداسی با آژانس هورام گشت همراه باشید.

سایر هتل های کوش آداسی

تور های موجود برای هتل سولیل کوش آداسی