هتل نیو سیتی استانبول

استانبول

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • بار

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل نیو سیتی استانبول(Newcity Hotel Istanbul) هتلی 3 ستاره تاپ با خدمات B.B در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد. این هتل تنها 300 متر از مرکز همایش و نمایشگاه لطفی کردار فاصله دارد. 

اتاق های هتل نیوسیتی استانبول

هتل نیوسیتی استانبول با 24 اتاق در انواع مختلف است. مانند 

1.اتاق Economy Double Room (با 10 مترمربع مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
2.اتاق Standard Triple Room (با 10 مترمربع مناسب برای 3 بزرگسال یا 1 تخت دبل و 1 سینگل یا 3 تخت سینگل)
3.اتاق Family Connection Room (با 18 مترمربع مناسب برای 4 بزرگسال با 1 تخت دبل و 2 سینگل)

اتاق‌های هتل نیو سیتی استانبول که با پرده‌ها و ملحفه‌های مشابه تزئین شده‌اند، دارای تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های کابلی و ماهواره ای است، صندوق امانات و مینی‌بار نیز در اتاق ها موجود است. هر اتاق دارای حمام اختصاصی سرویس بهداشتی است که درون هر کدام دستمال توالت، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار قرار دارد. با قرار دادن لباس ها در کمد لباس از شلوغی جلوگیری کنید. بالکن، محصولات پاک کننده، کتری برقی، یخچال، سوکت نزدیک تخت، میز تحریر، رادیو، تلفن، چای ساز و قهوه ساز ازدیگر امکانات اتاق های هتل هستند.

امکانات هتل نیوسیتی استانبول

میز پذیرش 24 ساعته و اتاق های تهویه مطبوع با وای فای رایگان ارائه می دهد. صبحانه روزانه به صورت بوفه باز سرو می شود. همچنین رستوران های زیادی در این نزدیکی وجود دارد که غذاهای محلی و بین المللی سرو می کنند. کرایه اتومبیل و خدمات ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست با هزینه اضافی قابل ارائه است. از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه میوه، بوفه مناسب برای کودکان، اینترنت وایفای رایگان در لابی و اتاق ها، پارکینگ موجود نیست، تبدیل ارز، میز پذیرش 24 ساعته، فکس و فتوکپی، امکانات جلسه و برگزاری ضیافت با هزینه اضافی، دسترسی کلید، نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات شاتل با هزینه اضافی، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، در تمام طول مدت سیگار ممنوع است، سرویس بیداری، کف چوبی یا پارکت، کف کاشی و مرمر، سیستم گرمایش، کرایه ماشین، اتاق های عایق صدا، اتاق های خانوادگی، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی، اتاق های غیر سیگاری، سرویس اتاق، آسانسور اشاره کرد. کارکنان هتل مسلط به زبان های انگلیسی و ترکی هستند.

جاذبه های گردشگری اطراف هتل نیوسیتی استانبول

بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول یک بخش مهمی از سفر است که بدون بازدید از آنها استانبول را ترک نکنید. در اینجا به معرفی جاذبه های گردشگری اطراف استانبول می پردازید.

*پارک تکسیم گزی استانبول 1.5 کیلومتر
*کاخ دلمه باغچه استانبول 3 کیلومتر
*برج گالاتا استانبول 3.8 کیلومتر
*گالری سالت استانبول 4.1 کیلومتر
*مسجد اورتاکوی استانبول 5.5 کیلومتر
*بازار ادویه استانبول 5.8 کیلومتر
*پارک مینیاتورک استانبول 6.2 کیلومتر
*باسیلیکا سیسترن استانبول 6.6 کیلومتر
*کاخ توپکاپی استانبول 6.9 کیلومتر
*دلفیناریوم استانبول 10.4 کیلومتر

فاصله هتل نیوسیتی استانبول تا فرودگاه های استانبول

از هتل نیوسیتی استانبول تا فرودگاه استانبول 29 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی استانبول 31 کیلومتر و تا فرودگاه تکیرداغ چورلو استانبول 88 کیلومتر فاصله است. 

قیمت رزرو هتل نیوسیتی استانبول

هتل نیوسیتی استانبول هتل خوبی است که به توجه به امکاناتی که ارائه می دهد نیاز به پرداخت کمتری است از این رو قیمت رزرو هتل نیوسیتی استانبول با توجه به این که این هتل اقتصادی است اما قیمت مناسب تری دارد.

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل نیو سیتی استانبول