هتل بلز بیچ ریزورت گوا

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • کافی شاپ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • بار

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • استخر سرپوشیده
  • اجاره دوچرخه

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل بلز بیچ ریزورت گوا (Bells Beach Resort Goa )هتلی 4 ستاره است که خدمات خودش را بصورت B.B ارائه میدهد و در گوا  شهر ساحلی زیبا در هند است که امکانات شیک و لوکس برای مهمانان فراهم کرده و به خوبی از آن‌ها استقبال و میزبانی می‌نماید. هتل نزدیک مرکز شهر واقع شده و دسترسی آسان به ساحل و جاذبه‌ های شهر دارد و اطراف آن را انواع فروشگاه‌ها، مراکز خرید و رستوران‌ ها احاطه کرده‌اند.

انواع اتاق های هتل بلز بیچ ریزورت گوا

هتل بلز بیچ ریزورت گوا دارای 61 اتاق دنج در انواع مختلف است. مانند 
1- Deluxe City View Room (با مساحت 30 متر مربع و مناسب برای 3 بزرگسال و 1تخت دبل و 1 تخت سینگل)
2- Junior Suite (با مساحت 42 متر مربع و مناسب برای 4 بزرگسال با 1 تخت دبل و 2 تخت سینگل)
3- Deluxe Pool View Room (با مساحت  30  متر مربع و مناسب برای 3 بزرگسال با 1 تخت دبل)

در اتاق‌های این هتل سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته و دسترسی به اینترنت وای فای فراهم است. هر اتاق دارای تلویزیونی ال سی دی بوده و به یک مینی بار مجهز شده است. به لطف وجود گاوصندوق می‌توانید اشیای گران قیمت و اسناد مهم را در مکانی ایمن نگهداری کنید. از همه اتاق ‌های هتل گفتنی است برای استفاده از اینترنت مجبور به سکونت داخل اتاق نیستید. سیگنال‌های شبکه اینترنت بدون سیم در کل مجموعه دریافت می‌شود.واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های با منظره شهروبا منظره استخر و رویال گرند هستند و هرکدام از طراحی و دکوراسیون زیبا و شیک برخوردارند. ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در طراحی اتاق‌ها استفاده شده و اسباب و لوازم مطلوب و باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند. در اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی نظیر مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینی بار، قهوه یا چای‌ساز، جعبه کمک‌های اولیه، میز تحریر، آباژور، تلفن، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی، سشوار، دمپایی، تراس، آشپزخانه، چای ساز و قهوه ساز در تمام اتاق ها وجود دارد.

امکانات هتل بلز بیچ ریزورت گوا 

میهمانان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌ روز برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تور، تهیه بلیط، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، برگزاری جشن ها و جلسه‌ های مهم کاری، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، تحویل سفارش غذا، خدمات پزشکی، به پذیرش مراجعه نمایند. هتل دارای دو استخر روباز و سرپوشیده است و در اطراف استخرها تخت و چتر آفتاب وجود دارند. در رستوران «سامودرا Samudra» هتل بلز بیچ ریزورت گوا انواع غذاهای گوناگون و خوشمزه در تمامی وعده‌ های غذایی آماده و سرو می‌شوند و میزان طعم شناسی و قدرت چشایی مهمانان را به درجات بالاتری ارتقا می‌دهند. بار نوشیدنی هتل نیز انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ های تازه را برای مهمانان تدارک می‌بیند از دیگر امکانات این هتل میتوان به پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات پذیرش، سرویس دربان، انبار چمدان، میز تور،میز پذیرش 24 ساعته، خدمات نظافت، نظافت روزانه، پرس شلوار، سرویس اتو، خشکشویی، امکانات تجاری، فتوکپی، مرکز تجاری، دسترسی به کارت کلید، نگهبانی 24 ساعته، خدمات شاتل، سالن استراحت، تلویزیون در یک سالن مشترک، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، سرویس بیداری، کرایه ماشین، اتاق های عایق صدا، پنکه، اتاق های خانوادگی، دسترسی به ویلچر، شاتل فرودگاهی، سرویس اتاق، آسانسور، رستوران و صبحانه را اشاره کرد. همچنین سیگار کشیدن و ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است بار استخر، اجاره دوچرخه، سرگرمی عصرانه، امکانات ورزش های آبی در محل، شومینه فضای باز و مبلمان فضای باز میباشد. مهمانان می توانند در بار نوشیدنی بنوشند و همچنین ارائه میوه، بوفه مناسب برای کودکان، وعده های غذایی بچه ها و نهار بسته بندی شده در صورت درخواست موجود میباشد. کارکنان هتل بلز بیچ ریزورت گوا به زبان‌ های انگلیسی و هندی مسلط هستند.

جاذبه های اطراف هتل بلز بیچ ریزورت گوا

به دلیل موقعیت جغرافیای هتل  و نزدیکی به قطار به همین دلیل رفت و آمد به قسمت‌های مختلف شهر و بازدید از مکان ها و جاذبه های اطراف هتل و شهر به سهولت انجام میشود. در اینجا به معرفی جاذبه های اطراف هتل می پردازیم.

* ساحل کالانگوته گوا 1.7 کیلومتر
*  موزه گوا 7.1 کیلومتر
* فجمعه بازار ماپوسا گوا  8.5کیلومتر
* قلعه آگوادا گوا  8.9 کیلومتر
* کلیسای بوم ژیزوس گوا 13.1 کیلومتر 
* باغ هرجیس 1.3 کیلومتر
* پارک برفی 1.9 کیلومتر
* پارک کودکان 4.9 کیلومتر
* پارک مسافرخانه انکوریج 6 کیلومتر 
* پارک مربی 6 کیلومتر 
* چمن پروانه 6 کیلومتر 
* پارک کودکان آگوادا 7 کیلومتر 
* موزه ایالتی گوا 10 کیلومتر 
* پناهگاه پرندگان سلیم علی 12 کیلومتر

فاصله هتل بلز بیچ ریزورت گوا تا فرودگاه های هند 

از هتل بلز بیچ ریزورت گوا تا فرودگاه بین المللی گوا 20.6 کیلومتر، فرودگاه دابلیم 20 کیلومتر، فرودگاه بین المللی منوهر پریکار 22 کیلومتر و فرودگاه بلگاوم 96 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل بلز بیچ ریزورت گوا

هتل بلز بیچ ریزورت گوا جز هتل های 4 ستاره گوا است و از این رو قیمت رزرو هتل بلز بیچ ریزورت گوا با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد جز هتل های با قیمت مناسب است و می توانید با خیال راحت اقدام به رزرو هتل کنید.

سایر هتل های گوا

تور های موجود برای هتل بلز بیچ ریزورت گوا