هتل الخلیج پالاس دبی

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • مینی بار رایگان
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • بار

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • باشگاه بدنسازی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل الخلیج پالاس دبی (Al Khaleej Palace) هتلی 4 ستاره در منطقه دیرا دبی قرار دارد. این هتل دارای استخر روباز، مرکز تناسب اندام، تراس و رستوران در دبی می باشد. این هتل 4 ستاره دارای بار، اتاق‌ هایی با تهویه مطبوع با اینترنت وای ‌فای رایگان، که هر کدام دارای حمام اختصاصی است. این هتل، خدمات اتاق، مرکز تجاری و صرافی را برای مهمانان فراهم می کند. اتاق های مهمان در هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت و لوازم بهداشتی رایگان هستند. صبحانه روزانه هتل قاره ای، ایتالیایی یا حلال را ارائه می دهد. 


انواع اتاق های هتل الخلیج پالاس دبی

اتاق های هتل الخلیج پالاس دبی با 88 اتاق و دارای 3 مدل اتاق با عنوان های اتاق دو نفره دولوکس، اتاق دلوکس کینگ (یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره)، اتاق جونیور سوئیت (قابل استفاده برای 4 نفر و سیگار آزاد)، با مساحت های به ترتیب 28 متر و 60 متری است. اتاق های هتل همگی دارای حمام اختصاصی هستند و به راحتی می توانید در حمام اختصاصی خود به نظافت بپردازید. حمام اتاق های هتل دارای حوله، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، لباس حمام است که می توانید از آنها استفاده کنید. استفاده از مینی بار بعد از حمام ضروری است که می توانید از آن استفاده کنید. یک سرویس بهداشتی با دستمال توالت در اتاق ها تعبیه شده است. استفاده از تلویزیون صفحه نمایش تخت برای زمانی که نیاز دارید اوقات فراغت خود را پر کنید می تواند پرکاربرد باشد. وجود یک تراس در اتاق از ملزومات اتاق های هتل است. می توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید و خدمات صبحانه در اتاق یکی دیگر از امکانات هتل الخلیج پالاس دبی است.

امکانات هتل الخلیج پالاس دبی

به محض ورود به هتل می توانید از خدمات دربان استفاده کنید تا چمدان هایتان را تا انبار چمدان حمل کنند. در طول اقامت خود می توانید از کلوپ شبانه با وجود دی جی یا کارکنانی که برای سرگرم کردن شما استخدام شده اند تا حرکات زیبا انجام دهند، لذت ببرید که با پرداخت هزینه اضافی قابل اجراست. پذیرش در هتل به صورت 24 ساعته انجام می شو. نگران نبود صرافی نباشید چرا که در هتل خدمات تبدیل ارز انجام می شود همچنین یک میز تور در هتل تعبیه شده است. در طول سفر نگران کثیف شدن یا نامرتب بودن لباس هایتان نباشید چرا که سرویس اتو، خشکشویی و اتوشویی با پرداخت هزینه اضافی قابل انجام است. خوردن غذاهای خوشمزه بین المللی و محلی در رستوران های هتل را فراموش نکنید. شاید تمایل داشته باشید در طول سفر از نوشیدنی استفاده کنید که می توانید از قسمت بار هتل استفاده کنید. میوه های جدید را می توانید با پرداخت هزینه ای اضافی امتحان کنید. پارکینگ عمومی در مکان نزدیک امکان پذیر است (رزرو لازم نیست) و هزینه هر ساعت 2 درهم است، اینترنت وایفای رایگان در لابی و اتاق ها قابل استفاده است. از دیگر امکانات هتل الخلیج پالاس دبی می توان به مواردی چون بلیط حمل و نقل عمومی با هزینه اضافی، نظافت روزانه، فکس و فتوکپی با هزینه اضافی، مرکز تجاری، امکانات جلسه و برگزاری ضیافت با هزینه اضافی، دسترسی به کارت کلید، نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات شاتل با هزینه اضافی، تحویل مواد غذایی، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، کرایه ماشین، اتاق های خانوادگی، وسایل اتو، امکانات برای مهمانان معلول، سرویس اتاق، طبقات بالا قابل دسترسی با آسانسور، استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام اشاره کرد. این هتل به مسافرین معلول امکانات استفاده از ویلچر را ارائه می دهد . کارکنان مسلط به زبانهای عربی، بنگالی، انگلیسی، فارسی، هندی، پنجابی، روسی، تایلندی، فیلیپینی، چینی هستند. 

جاذبه های اطراف هتل الخلیج پالاس دبی

منطقه دیره یکی از بهترین مکان های دبی است که به راحتی می توان از آنجا به جاذبه های گردشگری دبی دسترسی داشت. در این جا به معرفی جاذبه های گردشگری اطراف هتل الخلیج پالاس دبی می پردازیم.

*میدان ساعت دبی 1.1 کیلومتر
*دلفیناریوم دبی 4.4 کیلومتر
*قاب دبی 5.14 کیلومتر
*موزه دبی 5.3 کیلومتر
*مرکز تجارت جهانی دبی 7.96 کیلومتر
*موزه آینده دبی 8.91 کیلومتر
*برج خلیفه دبی 11.5 کیلومتر
*فواره دبی 11.7 کیلومتر
*سالن اپرا دبی 12 کیلومتر
*پیست اسکی دبی 22.5 کیلومتر
*باغ پروانه دبی 30.5 کیلومتر
*باغ معجزه دبی 30.9 کیلومتر
*پارک آبی آتلانتیس دبی 34 کیلومتر
*لگولند دبی 58.5 کیلومتر

فاصله هتل الخلیج پالاس تا فرودگاه دبی

از هتل الخلیج پالاس دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 2.1 کیلومتر، تا فرودگاه شارجه 19 کیلومتر و تا فرودگاه آل مکتوم دبی 43 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل الخلیج پالاس دبی

هتل الخلیج پالاس دبی هتل 4 ستاره با کیفیت و خدمات خوب است که تنوع و کیفیت خدمات بالایی دارد. از این رو بر قیمت رزرو هتل افزوده می شود. 


سایر هتل های دبی

تور های موجود برای هتل الخلیج پالاس دبی