هتل دوروس دبی

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • مینی بار رایگان
  • پارکینگ
  • کافی شاپ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی

امکانات ورزشی

  • استخر سرپوشیده

امکانات تفریحی

  • سونا

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل دورس دبی (Dorus Hotel Dubai) هتلی 4 ستاره در جاده عمربن الخطاب در مرکز شهر دبی واقع شده است. فاصله کمی تا مرکز خرید الغریر، ایستگاه مترو اتحادیه و ایستگاه مترو خالد بن الولید دارد. این هتل دارای یک رستوران غذاخوری تمام روز با غذاهای بین المللی، 3 رستوران با سرگرمی زنده، رستوران هندی جنوبی، کافی شاپ و استخر با بار استخر است.

اتاق های هتل دورس دبی 

هتل دورس دبی با 80 اتاق با انواع مختلفی که دارد از میهمانان عزیز پذیرایی می کند، انواع اتاق های هتل دورس دبی شامل اتاق های دو نفره، اتاق های سه نفره، اتاق های تک نفره است که همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی مجهز به دستمال توالت، سشوار، حوله، لوازم بهداشتی رایگان، وان و دمپایی هستند. تمام اتاق ها دارای تهویه مطبوع هستند و سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است. استفاده از تلویزیون با صفحه نمایش تخت و کانال های ماهواره ای و استاده از اینترنت رایگان در اتاق ها و لابی برای زمانی که نیاز به استراحت دارید مناسب است. کنار تخت یک تلفن برای تماس های محلی تعبیه شده است و گاو صندوق و میز تحریر و مینی بار از جمله امکانات رفاهی اتاق های هتل هستند. اتاق های هتل عایق صدا هستند و امکان رزرو اتاق های خانوادگی وجود دارد.

امکانات هتل دورس دبی

اقامت در یکی از هتل های 4 ستاره دبی با امکانات و خدمات رفاهی می تواند طول سفر را به خوبی طی کند. می توانید در طی اقامت خود در هتل دورس دبی از میزهای بیلیارد و اتاق بازی در زمان فراغت استفاده کنید. شاید از خرید برگشته اید و خسته هستید، می توانید از امکانات اسپا و ماساژ و مرکز آبگرم و سلامتی هتل و سونا با پرداخت یک هزینه اضافی استفاده کنید و بدن خود را از خستگی آرام کنید. اگر در طول اقامت خود، زمان عصر را در هتل بودید می توانید از خدمات سرگرمی عصرانه با پرداخت هزینه اضافی استفاده کنید. حتی می توانید در کلوپ شبانه هتل با پرداخت هزینه اضافی استفاده کنید. یکی از نقاط ضعف این هتل این است که دسترسی به پارکینگ امکانپذیر نیست اما جای آن را اینترنت وایفای رایگان در تمام نقاط هتل و دسترس گرفته است. در زمانی که نیاز به یک میان وعده یا وعده های روزانه و نوشیدنی دارید می توانید از گزینه های غذاخوری هتل مانند اسنک بار، بار و رستوران استفاده کنید. همچنین امان سفارش صبحانه در اتاق وجود دارد. اگر پول نقدتان تمام شده است نگران نباشید چرا که در هتل دستگاه خود پرداز وجود دارد. این هتل به فکر تمیزی لباسهایتان هم بوده است از این رو خدمات پرس شلوار، سرویس اتو، لباسشویی و خشکشویی با پرداخت هزینه اضافی برای راحتی مسافران در نظر گرفته است. پذیرش در هتل دورس دبی به صورت 24 ساعته است پس نگران نباشید. از دیگر خدمات و امکانات هتل می توان به سرویس دربان، انبار چمدان، میز تور، تبدیل ارز، فکس و فتوکپی با هزینه اضافی، مرکز تجاری با هزینه اضافی، امکانات جلسه و برگزاری ضیافت با هزینه اضافی، دسترسی به کارت کلید، نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات، مینی مارکت در محل، سالن استراحت با یک تلویزیون مشترک، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، کرایه ماشین، آرایشگاه، امکانات برای مهمانان معلول، اتاق های غیر سیگاری، سرویس اتاق، قابل دسترسی با ویلچر اشاره کرد. کارکنان هتل مسلط به زبانهای عربی، انگلیسی، هندی و اردو هستند.

جاذبه های گردشگری اطراف هتل دورس دبی

موقعیت استراتژیک هتل به شما امکان دسترسی و نزدیکی به جاذبه ها و مناظر محلی را می دهد. با استفاده از مترو و قطارهای شهری می توانید خود را جاذبه های گردشگری اطراف هتل برسانید.

*دلفیناریوم دبی 5.6 کیلومتر
*میدان ساعت دبی 5.9 کیلومتر
*قاب دبی 6.49 کیلومتر
*موزه دبی 6.6 کیلومتر
*مرکز تجارت جهانی دبی 9.21 کیلومتر
*موزه آینده دبی 10.13 کیلومتر
*برج خلیفه دبی 12.7 کیلومتر
*فواره دبی 12.9 کیلومتر
*سالن اپرا دبی 13.2 کیلومتر
*پیست اسکی دبی 23.7 کیلومتر
*باغ پروانه دبی 31.7 کیلومتر
*باغ معجزه دبی 32.1 کیلومتر
*لگولند دبی 59.7 کیلومتر

فاصله هتل دورس تا فرودگاه های شهر دبی

از هتل دورس دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 5.4 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی شارجه 21.3 کیلومتر و تا فرودگاه آل مکتوم 41.3 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل دورس دبی

هتل دورس دبی جزء هتل های 4 ستاره خوب دبی است، از این رو امکانات و خدمات هتل 4 ستاره دورس دبی بر تعیین قیمت رزرو هتل دورس دبی تاثیر گذار است. 


سایر هتل های دبی

تور های موجود برای هتل دوروس دبی