هتل تانگو شیشلی استانبول

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • نگهداری بچه
  • کافی شاپ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • بار

امکانات تفریحی

  • سونا

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل تانگو شیشلی استانبول (The Tango Hotel Istanbul) هتلی 4 ستاره با خدمات B.B در نزدیکی مرکز همایش و نمایشگاه استانبول قرار دارد. بیمارستان Acibadem Taksim 1.4 کیلومتر و بیمارستان Acibadem Fulya 1.6 کیلومتر با ملک فاصله دارند. مراکز خرید زیادی وجود دارد که می توانید برندهای لوکس، کافه ها و رستوران ها را در آنها پیدا کنید. City's فقط 600 متر با این ملک فاصله دارد، در حالی که مرکز Zorlu در 4.4 کیلومتری و Kanyon در 5.3 کیلومتری قرار دارد. بیمارستان فلورانس نایتینگل 3.2 کیلومتر، بیمارستان مموریال شیشلی 2 کیلومتر و بیمارستان کولان 2.4 کیلومتر با ملک فاصله دارند.

اتاق های هتل تانگو شیشلی استانبول

هتل تانگو شیشلی استانبول با 32 اتاق در انواع مختلف است. مانند
1 - Single Room (با 19 مترمربع مناسب برای 1 بزرگسال با 1 تخت سینگل)
2 - Small Double Room (با 19 مترمربع مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
3 - Standart Double Room with Free Airport Transfer (Two Way) (با 19 مترمربع مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
4 - Double or Twin Room (با 22 مترمربع مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
5 - Triple Room (با 23 مترمربع مناسب برای 3 بزرگسال با 3 تخت سینگل)
6 - Family Room (با 23 مترمربع مناسب برای 3 بزرگسال با 1 تخت دبل و 1 تخت سینگل)
7 - Two Connecting Double Rooms (با 40 مترمربع مناسب برای 4 بزرگسال با 2 تخت سیگل و 1 تخت دبل)

هر اتاق دارای تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای است. یک کتری برقی در اتاق قرار دارد. همه اتاق ها مجهز به حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هستند. برای راحتی میهمانان، درون حمام اختصاصی دمپایی، دستمال توالت، حوله، لوازم آرایش رایگان و سشوار قرار دارد. محصولات پاک کننده، تلفن از دیگر امکانات اتاق های هتل می باشد.

امکانات هتل تانگو شیشلی استانبول

مهمانان می توانند از بار در محل لذت ببرند. شما می توانید روز خود را با یک صبحانه غنی بوفه باز که شامل بیش از 50 غذای لذیذ است شروع کنید. خدمات ترانسفر به و از فرودگاه را می توان با هزینه اضافی ترتیب داد. هتل کرایه ماشین نیز ارائه می دهد. این هتل امکانات کافی شاپ، بوفه مناسب برای کودکان، وعده های غذایی بچه ها با هزینه اضافی، اسنک بار، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، اینترنت وایفای رایگان در لابی و اتاق ها، پارکینگ موجود نیست، بلیط حمل و نقل عمومی با هزینه اضافی، سرویس دربان، انبار چمدان، میز تور، تبدیل ارز، میز پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان و ارائه خدمات کودک با هزینه اضافی، نظافت روزانه، پرس شلوار با هزینه اضافی، سرویس اتو با هزینه اضافی، لباسشویی با هزینه اضافی، خشکشویی با هزینه اضافی، فکس و فتوکپی، نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات شاتل با هزینه اضافی، تحویل مواد غذایی، سالن استراحت و یک تلویزیون مشترک، ماشین فروش (نوشیدنی)، ضد حساسیت، تهویه مطبوع، در تمام طول مدت سیگار ممنوع است، سرویس بیداری، کف چوبی یا پارکت، کف کاشی و مرمر، سیستم گرمایش، کرایه ماشین، ناهار بسته بندی شده، اتاق های عایق صدا، اتاق های خانوادگی، وسایل اتو، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی، اتاق های غیر سیگاری، سرویس اتاق، طبقات بالا قابل دسترسی با آسانسور را ارائه می دهد. کارکنان  هتل مسلط به زبان های عربی، انگلیسی، رومانیایی، روسی، ترکی هستند.


جاذبه های گردشگری اطراف هتل تانگو شیشلی استانبول

با دسترسی به ایستگاه مترو می توانید از هتل به هر جای استانبول که می خواهید بروید بدون پرداخت هزینه زیاد. می توانید با مترو از جاذبه های گردشگری استانبول دیدن نمایید. در اینجا به معرفی جاذبه های گردشگری استانبول می پردازیم.

*موزه آتاتورک استانبول 0.7 کیلومتر
*میدان تکسیم استانبول 1.8 کیلومتر
*کاخ دلمه باغچه استانبول 2.8 کیلومتر
*برج گالاتا استانبول 3.8 کیلومتر
*پارک ییلدیز استانبول 4.8 کیلومتر
*تخت استانبول 5.9 کیلومتر
*پل گالاتا استانبول 6.4 کیلومتر
*کاخ توپکاپی استانبول 7 کیلومتر

فاصله هتل تانگو شیشلی استانبول تا فرودگاه های استانبول

از هتل تانگو شیشلی استانبول تا فرودگاه استانبول 28.8 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی استانبول 30.4 کیلومتر و تا فرودگاه تکیرداغ چورلو استانبول 88 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل تانگو شیشلی استانبول

با توجه به سطح دسترسی هتل به مراکز خرید و کافه ها و رستوران های استانبول می توان قیمت رزرو هتل تانگو شیشلی استانبول را بالاتر از برخی هتل هایی که در موقعیت های با سطح دسترسی کمتر در نظر گرفت.

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل تانگو شیشلی استانبول