هتل بریستول استانبول

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • بار

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل بریستول استانبول (Bristol Hotel Istanbul) هتلی 3 ستاره با خدمات B.B در منطقه بی اغلو در نزدیکی خیابان استقلال استانبول قرار دارد. خیابان استقلال محلی برای قرارگیری کافه ها، گالری ها، مراکز خرید و رستوران هاست و این خیابان به راحتی قابل دسترسی است.

اتاق های هتل بریستول استانبول

هتل بریستول استانبول با 73 اتاق در انواع مختلف است. مانند
1.Standard Single Room, City View
2.Standard Double or Twin Room, City View
3.Standard Triple Room, City View
تمام اتاق ها مجهز به یخچال، محوطه استراحت، تلویزیون صفحه تخت، کانال های تلویزیونی ماهواره ای، تهویه مطبوع و سیستم گرمایش، قسمت نشیمن مجزا هستند. اتاق ها دارای حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هستند و درون حمام ها به وسایلی مانند دمپایی، سر دوش هیدروماساژ، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، حوله تجهیز شده اند. درون اتاق ها یک میز کار، تلفن، یخچال، نظافت روزانه، گاوصندوق داخل اتاق قرار دارد.

امکانات هتل بریستول استانبول

رستوران هتل هر روز با یک صبحانه رایگان از میهمانان خود پذیرایی می کند. صبحانه بوفه رایگان هر روز صبح از ساعت 7:00 صبح تا 10:00 صبح آماده است. این هتل یک پارکینگ را برای مسافرین تدارک دیده است. اینترنت وایفای رایگان در لابی و اتاق ها از دیگر امکانات هتل محسوب می شود. به محض ورود به این هتل متوجه خواهید شد که این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع است. از دیگر امکانات هتل سالن بار، سرویس اتاق 24 ساعته، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی، روزنامه های رایگان در لابی، انبار چمدان، تلویزیون در فضاهای مشترک، وای فای رایگان در مناطق عمومی، وای فای رایگان در اتاق ها، مناطق تعیین شده برای سیگار کشیدن، صبحانه بوفه رایگان هر روز صبح از ساعت 7:00 صبح تا 10:00 صبح، سالن بار، سرویس اتاق 24 ساعته اشاره کرد. کارکنان  هتل مسلط به زبان های عربی، انگلیسی، ترکی هستند. 

*قوانین هتل بریستول استانبول شامل کارت اعتباری، کارت نقدی یا سپرده نقدی برای هزینه های جانبی مورد نیاز است و 
*ممکن است کارت شناسایی عکس دار دولتی مورد نیاز باشد و حداقل سن ورود 18 سال است. حیوانات خانگی مجاز نیستند. 


جاذبه های گردشگری اطراف هتل بریستول استانبول

موقعیت جغرافیایی هتل بریستول استانبول این امکان را به مسافرین می دهد که به راحتی از هتل به مترو و از آنجا به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید استانبول دسترسی داشته باشند. در اینجا به معرفی جاذبه های اطراف هتل می پردازیم.

*برج گالاتا استانبول 0.5 کیلومتر
*مسجد رستم پاشا استانبول 2.7 کیلومتر
*باسیلیکا سیسترن استانبول 3.7 کیلومتر
*کاخ دلمه باغچه استانبول 3.9 کیلومتر
*کاخ توپکاپی استانبول 4 کیلومتر
*موزه نیروی دریایی استانبول 4.4 کیلومتر

فاصله هتل بریستول استانبول تا فرودگاه استانبول

از هتل بریستول استانبول تا فرودگاه استانبول 28.8 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی صبیحا 30.4 کیلومتر و تا فرودگاه تکیرداغ چورلو 88 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل بریستول استانبول

هتل بریستول استانبول از هتل های ارزان قیمت و اقتصادی استانبول است از این رو قیمت رزرو هتل بریستول استانبول بسیار مقرون به صرفه بوده و مناسب افرادی است که خواهان اقامتی ارزان در استانبول هستند .

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل بریستول استانبول