هتل تکسیم تاون استانبول

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل تکسیم تاون استانبول (Taximtown Hotel) هتلی 4 ستاره با خدمات B.B در منطقه تکسیم استانبول قرار دارد. این هتل تنها 100 متر از ایستگاه مترو میدان تقسیم و خیابان استقلال فاصله دارد. مرکز خرید Demiroren تنها چند قدم دورتر است. 

اتاق های هتل تکسیم تاون استانبول

هتل تکسیم تاون استانبول با 36 اتاق در انواع مختلف است. مانند
1 - Deluxe Room (با 20 مترمربع مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
2 - Deluxe Triple Room (با 22 مترمربع مناسب برای 3 بزرگسال با 1 تخت دبل و 1 تخت سینگل)
3 - Deluxe Family Room (با 28 مترمربع مناسب برای 4 بزرگسال با 1 تخت دبل و 2 تخت سینگل)

تمامی اتاق ها مجهز به حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هستند و درون آنها دستمال توالت، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار قرار دارد. درون اتاق ها امکاناتی نظیر قهوه ساز، محصولات پاک کننده، کتری برقی، جالباسی، میز تحریر، تلویزیون صفحه نمایش تخت، کانال های ماهواره ای، تلفن قرار دارد.

امکانات هتل تکسیم تاون استانبول

پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته باز است و اینترنت وای فای رایگان دارد. رستوران هتل طعم های محلی و بین المللی را برای ناهار و شام ارائه می دهد. می توانید در حین برنامه ریزی روز خود در TT CAFE، قهوه خود را میل کنید. مهمانانی که در هتل تاکسیم تاون اقامت دارند می توانند از اتاق اداری مشترک با رایانه اینترنتی و دستگاه کپی استفاده کنند. خدمات کرایه ماشین و خشک شویی نیز ارائه می شود. سرویس ترانسفر فرودگاهی خصوصی در صورت درخواست می تواند ترتیب داده شود. از دیگر امکانات هتل می توان به بوفه مناسب برای کودکان، رستوران، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت وایفای رایگان در لابی و اتاق ها، پارکینگ موجود نیست، سرویس دربان، انبار چمدان، میز تور، میز پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، سرویس اتو با هزینه اضافی، لباسشویی با هزینه اضافی، خشکشویی با هزینه اضافی، مرکز تجاری، امکانات جلسه و برگزاری ضیافت با هزینه اضافی، دسترسی به کارت کلید، نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات شاتل با هزینه اضافی، تحویل مواد غذایی، سالن استراحت و تلویزیون مشترک، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، در تمام طول مدت سیگار ممنوع است، سرویس بیداری، سیستم گرمایش، اتاق های خانوادگی، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی، اتاق های غیر سیگاری، سرویس بیداری و ساعت زنگ دار، طبقات بالا قابل دسترسی با آسانسور، رختکن تناسب اندام و مرکز آبگرم اشاره کرد. کارکنان هتل مسلط به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، فارسی، روسی، ترکی هستند. 


جاذبه های گردشگری اطراف هتل تکسیم تاون استانبول

به دلیل قرارگیری این هتل در فاصله 100 متری از مترو، بازدید از جاذبه ها را تسهیل کرده است. در اینجا به معرفی جاذبه های گردشگری اطراف هتل می پردازیم.

*موزه پرا استانبول 1 کیلومتر
*برج گالاتا استانبول 1.8 کیلومتر
*کاخ دلمه باغچه استانبول 2 کیلومتر
*گالری سالت استانبول 2.3 کیلومتر
*باسیلیکا سیسترن استانبول 4.8 کیلومتر
*مسجد ایاصوفیه استانبول 5.8 کیلومتر


فاصله هتل تکسیم تاون استانبول تا فرودگاه استانبول

از هتل تکسیم تاون استانبول تا فرودگاه بین المللی صبیحا 31.4 کیلومتر، تا فرودگاه استانبول 31.9 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل تکسیم تاون استانبول

هتل تکسیم تاون استانبول هتلی 4 ستاره با امکانات خوب است و قیمت رزرو هتل تکسیم تاون استانبول به نسبت موقعیت و امکاناتی که به مسافرین ارائه می دهد بسیار مناسب است.

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل تکسیم تاون استانبول