هتل پلازو دونیزتی استانبول

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • کافی شاپ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • کافه

امکانات ورزشی

  • استخر سرپوشیده
  • اجاره دوچرخه

امکانات تفریحی

  • سونا

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل پلازو دونیزتی استانبول( Palazzo Donizetti Hotel) هتلی 4 ستاره است که خدمات خودش را بصورت B.B در اختیار مسافرین قرار می دهد. این هتل با شیشه های رنگی و نقوش کلاسیک تزئین شده است. توسط تئاترها، موزه‌ها و تفریحات شبانه معروف بی اوغلو احاطه شده است، 10 دقیقه با ماشین تا ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا، مسجد آبی و کاخ توپکاپی فاصله دارد. برج گالاتا نیز در فاصله کمی پیاده روی قرار دارد. ایستگاه مترو شیشانه 200 متر فاصله دارد. میدان تقسیم 15 دقیقه پیاده از هتل فاصله دارد.

انواع اتاق های هتل پلازو دونیزتی استانبول

هتل پلازو دونیزتی که دارای 82 اتاق میباشد در انواع مختلف مانند
1 - Atrium Room (با مساحت 19 مترمربع و مناسب 3  بزرگسال و 1تخت دبل 1, تخت سینگل)
2 - Special Offer - Double or Twin Room(با مساحت 17 مترمربع و مناسب 2 بزرگسال و 1 تخت دبل)
3 - Deluxe Room   (با مساحت 19 مترمربع و مناسب 2بزرگسال با 1 تخت دبل)           
4- Romantic Package (با مساحت 19 مترمربع و مناسب 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)  
5 - Deluxe Room(با مساحت 25 مترمربع و مناسب 3 بزرگسال با 1 تخت دبل و 1 تخت سینگل)  
6 - Corner Suite(با مساحت 40 مترمربع و مناسب 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)  
7 - Connecting Family Room(با مساحت  65 مترمربع و مناسب 4 بزرگسال با 2 تخت دبل)

اتاق ها و واحد های اقامتی در هتل زیبای پلازو دونیزتی استانبول نسبتا جادار در نظر گرفته شده است که با دیزاین لوکس، ضیافت یک اقامت راحت در آرامش را برای مهمانان عزیز فراهم می کند. اتاق ‎‌های بسیار زیبا با دکوراسیون مدرن و سنتی و با در نظر گرفتن انواع سلیقه‌ها این هتل را به هتلی بسیار محبوب در میان دیگر هتل‌ های این شهر تبدیل کرده است.در اتاق‌های این هتل سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته و دسترسی به اینترنت وای فای فراهم است. هر اتاق دارای تلویزیونی ال سی دی بوده و به یک مینی بار مجهز شده است. به لطف وجود گاوصندوق می‌توانید اشیای گران قیمت و اسناد مهم را در مکانی ایمن نگهداری کنید. از همه اتاق‌های هتل به شهر زیبای استانبول دید خواهید داشت. گفتنی است برای استفاده از اینترنت مجبور به سکونت داخل اتاق نیستید. سیگنال‌های شبکه اینترنت بدون سیم در کل مجموعه دریافت می‌شود در تمامی اتاق های هتل  مجهز به امکاناتی مانند: حوله، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، دستمال توالت، تهویه مطبو، تلفن، کمد لباس، دسترسی به وای فای رایگان، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی میباشد. 


امکانات هتل پلازو دونیزتی استانبول 

هتل دارای یک رستوران با منظره پاناروما از شهر استانبول و منوی غذایی محلی و بین المللی هر روزه از گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند پذیرایی می کند. همچنین می توانید برای صرف صبحانه از بوفه ویژه صبحانه هتل استفاده کنید. مسافران می‌توانند طعم اصیل غذاهای ترکیه‌ای را در رستوران Duble Meze این رستوران بچشند و در عین حال از نمای ۳۶۰ درجه آن که رو به شهر استانبول و به ویژه Golden Horn است لذت ببرند. اقامت کودکان زیر 2 سال در این هتل شامل هزینه نمی شوند. از دیگر امکاناتی رفاهی هتل می توان به خدمات پذیرایی، سرویس دربان، انبار چمدان، اجاره دوچرخه با هزینه اضافی، خدمات نظافتی روزانه، خشک‌ شویی با هزینه‌ی اضافی، سرویس اتو با هزینه اضافی، صندوق امانات، خدمات شاتل، تهویه مطبوع، اتاق مخصوص سیگار، دسترسی به ویلچر، شاتل فرودگاهی با هزینه ی اضافی، غذاهای رژیمی، پارکینگ خصوصی در محل امکان‌پذیر است رزرو لازم نیست و روزانه 10 یورو هزینه دارد، استخر سرپوشید، سونا، اتاق بخار، شراب، شامپاین با هزینه اضافه، مینی بار و منوهای رژیم غذایی ویژه در صورت درخواست و همچنین کارکنان این هتل با زبان ‌های  ترکی و انگلیسی مسلط می باشند.


جاذبه های اطراف هتل پلازو دونیزتی استانبول

به دلیل موقعیت جغرافیای هتل  پلازو دونیزتی استانبول و دسترسی آسان به مترو به همین دلیل رفت و آمد به قسمت‌های مختلف شهر، حتی بین نیمه اروپایی و آسیایی، به سادگی صورت می‌گیرد و بازدید از مکان ها و جاذبه های اطراف هتل و شهر به سهولت انجام میشود. در این قسمت به معرفی جاذبه های اطراف هتل می پردازیم.

*موزه هنرهای مدرن 1 کیلومتر
*میدان تکسیم استانبول 1.4 کیلومتر
*قطار ریلی تونل استانبول 1.7 کیلومتر
*کاخ دلمه باغچه استانبول 3.3 کیلومتر
*پارک گولهانه استانبول 4 کیلومتر
*حمام چمبرلی تاش 3.8 کیلومتر
*بازار صحافلار استانبول 3.4 کیلومتر
*بازار خرید میسیر 3.7 کیلومتر
*مرکز خرید زورلو استانبول 9.4 کیلومتر
*مرکز خرید ایستینیه پارک 16.8 کیلومتر
*اوتلت سنتر اولیویوم 9.7 کیلومتر

فاصله هتل پلازو دونیزتی تا فرودگاه های استانبول

از هتل پلازو دونیزتی تا فرودگاه استانبول 30 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی صبیها گوکچن استانبول30 کیلومتر و تا فرودگاه تکیرداغ چورلو 88 کیلومتر میباشد.

قیمت رزرو هتل پلازو دونیزتی استانبول

هتل پلازو دونیزتی هتلی 4 ستاره است و با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه میدهد و فصلی بودن سفر متفاوت است و جز هتل های 5 ستاره استانبول با قیمت مناسب میباشد.

   

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل پلازو دونیزتی استانبول