هتل آیبیس باجت سنتر تفلیس

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل آیبیس باجت سنتر تفلیس (Ibis Budget Tbilisi Center) یک هتل 3ستاره است که خدمات خودش را به صورت B.B ارائه میکند. در منطقه ایده‌آل مرکز شهر تفلیس در شهر تفلیس واقع شده است. هتل آیبیس باجت سنتر تفلیس در فاصله 1.9 کیلومتر تا میدان آزادی و 1.1 کیلومتر تا تئاتر روستاولی واقع شده است. 

انواع اتاق های هتل آیبیس باجت سنتر تفلیس

هتل آیبیس باجت سنتر تفلیس دارای 158اتاق در انواع مختلف می باشد. مانند 

1-Standard Double Room(با مساحت 18 مترمربع و مناسب 2 بزرگسال و 1 تخت دبل)
2-Standard Twin Room (با مساحت 20 مترمربع و مناسب 2 بزرگسال و 2 تخت سینگل)
3-Triple Room (با مساحت 23 مترمربع و مناسب 3 بزرگسال و 1 تخت دبل و 1 تخت سینگل)

همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع با اینترنت پرسرعت و رایگان هستند. هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه نمایش تخت و کانال ماهواره‌ای و تلفن برای تماس داخلی، مینی بار، مبلمان، کمد لباس، کتری برقی، ملحفه، هستند. تمام اتاق های هتل دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی مجهز به دستمال توالت، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند.


امکانات هتل آیبیس باجت سنتر تفلیس

در رستوران هتل می‌توانید با انواع نوشیدنی ‌ها و غذاهای لذیذ و خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید. غذای مخصوص کودک نیز برای میهمانانی که دارای فرزند کوچک هستند با هزینه اضافی ارائه می‌شود. این هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات فکس و فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه اضافی را ارائه می دهد. کشیدن سیگار در اتاق ‌ها و مکان‌ های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق ‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. این هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق است تا از بروز هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل آید. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. دسترسی به ویلچر، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی، اتاق خانوادگی، اتاق عایق صدا، تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، دسترسی به کارت کلید، صندوق امانات، بوفه غذا، پارکینگ موجود نیست، ارائه میوه با هزینه اضافی و مبلمان فضای باز از دیگر امکانات هتل محسوب می شود. کارکنان هتل مسلط به زبان های انگلیسی، روسی و گرجی هستند.


جاذبه های اطراف آیبیس باجت سنتر تفلیس

هتل به دلیل موقعیت مکانی عالی برای گشتن در شهر بسیار مناسب است و دسترسی راحتی برای بازید از اماکن دیدنی دارد. درا ینجا به معرفی انواع جاذبه های اطراف هتل می پردازیم.

*باغ موشتایدی تفلیس 2.8 کیلومتر
*برج ساعت تفلیس 4.4 کیلومتر
*باغ ملی گیاهشناسی 4.8 کیلومتر
*کلیسای جامع تثلیث 4.8 کیلومتر
*قلعه ناریکالا تفلیس 5.1 کیلومتر
*کلیسای ارتدکس شرقی 5.4 کیلومتر
*دریاچه لیسی تفلیس 7.6 کیلومتر
*دریاچه جواری تفلیس 22.3 کیلومتر


فاصله هتل آیبیس باجت سنتر تفلیس تا فرودگاه تفلیس

ازهتل آیبیس بوجت سنتر تفلیس تا فرودگاه بین المللی تفلیس  13 کیلومتر فاصله دارد.


قیمت رزرو هتل آیبیس باجت سنتر تفلیس

هتل ایبیس باجت یکی از هتل‌ های برتر 4 ستاره است که دارای موقعیت مکانی و همچنین خدمات خوب به مسافرین یکی از هتل های مورد قبول مسافرین است. جهت دریافت قیمت رزرو هتل آیبیس باجت سنتر تفلیس با آژانس گردشگری هورام گشت همراه باشید.  

سایر هتل های تفلیس

تور های موجود برای هتل آیبیس باجت سنتر تفلیس