هتل آپارتمان میکا تفلیس

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • بار

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل آپارتمان میکا تفلیس (Mika hotel tbilisi) یک هتل 3ستاره در منطقه سیتی سنتر تفلیس که خدمات خودش را به صورت B.B ارائه میکند و در کشور گرجستان است. هتل در 23 نوامبر 2019 افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت. هتل آپارتمان میکا در مجاورت ایستگاه مترو وارکتیلی قرار دارد و همین دسترسی خوب به مترو یکی از مزایای این هتل محسوب می شود.

انواع اتاق های هتل میکا تفلیس 

هتل میکا تفلیس دارای 15 اتاق در انواع مختلف است. 

در اتاق های هتل میتوان از پنجره، چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریا را تماشا کنید و یا اینکه از محوطه حیاط لذت ببرید. همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع با اینترنت وایفای پرسرعت و رایگان هستند. هر اتاق منحصراً تزئین شده و مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال ماهواره‌ای است. تلفن برای تماس داخلی، مینی بار، کمد لباس، میز کار، مبلمان، کتری برقی هستند. تمام اتاق های هتل دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی مجهز به دمپایی، حوله، لوازم بهداشتی رایگان، دستمال توالت و سشوار میباشند. 

امکانات هتل میکا تفلیس 

متاسفانه هتل میکا تفلیس فاقد رستوران است اما دارای آشپزخانه است که انواع غذاها را طبخ کرده و به صورت بسته بندی به میهمانان عرضه می کند. البته در سالن بار هتل می توانید علاوه بر نوشیدنی های مختلف کوکتل ها و شکلات ها، میان وعده های سبک و تنقلات را نیز سفارش دهید. هتل میکا امکانات فراوانی ندارد اما برای کودکان محوطه ای برای بازی و سرگرمی در نظر گرفته هتل تفلیس خدمات رفت و برگشت فرودگاهی با هزینه، خدمات اجاره خودرو خدمات روم سرویس، پذیرش 24 ساعته،خدمات لاندری، فکس و کپی، اتاق های خانوادگی و اتاق های غیر سیگاری را ارائه می کند. پارکینگ، خدمات اتو و خشکشویی با هزینه اضافی، تهویه مطبوع، انبار چمدان، ظروف پخت و پز، بالکن، دسترسی به ویلچر میباشد. کارکنان هتل مسلط به زبان های انگلیسی، روسی و گرجی هستند.

جاذبه های اطراف هتل میکا تفلیس 

موقعیت جغرافیایی هتل در شهر به گونه ای است که با نزدیکی به اماکن و جاذبه های دیدنی و سهولت رفت و آمد لحظات شیرینی را برای شما به همراه دارد. در اینجا به معرفی انواع جاذبه های اطراف هتل می پردازیم. 

* کلیسای جامع تثلیث 7.0 کیلومتر
*کلیسای ارتدکس شرقی 7.3 کیلومتر
*برج ساعت تفلیس 8.9 کیلومتر
*میدان آزادی تفلیس 9.0 کیلومتر
*باغ ملی گیاهشناسی 9.5 کیلومتر
*قلعه ناریکالا تفلیس 9.8 کیلومتر
*باغ موشتایدی تفلیس 12.4 کیلومتر
*صومعه جواری تفلیس 32.3 کیلومتر

فاصله هتل میکا تفلیس تا فرودگاه تفلیس

از هتل میکا تفلیس تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس 11 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل آپارتمان میکا تفلیس 

هتل آپارتمان میکا تفلیس هتلی 3 ستاره و اقتصادی است و نسبت به خدمات و امکاناتی که ارائه می دهد دارای قیمت رزرو متفاوتی می باشد. جهت دریافت قیمت رزرو هتل آپارتمان میکا تفلیس با آژانس گردشگری هورام گشت همراه باشید. 

سایر هتل های تفلیس

تور های موجود برای هتل آپارتمان میکا تفلیس