هتل گرین کویین تفلیس

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • بار

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل گرین کویین تفلیس (Green Queen Boutique Hotel) یک هتل4 ستاره در منطقه پکینی تفلیس در کشور گرجستان است. در قسمت مدرن شهر تفلیس واقع شده است. پکینی از خیابانهای جدید و پر از مغازه از برندهای مختلف است. این هتل در فاصله 4.1 کیلومتری میدان آزادی است. 

انواع اتاق های هتل گرین کویین تفلیس

هتل گرین کویین تفلیس دارای 28 اتاق در انواع مختلف است. مانند 

1-Budget Double or Twin Room(با مساحت 24مترمربع و مناسب2 بزرگسال و 1 تخت دبل)
2-Superior Double Room(با مساحت 30مترمربع و مناسب 2بزرگسال و 1 تخت دبل)
3-Superior Twin Room(با مساحت 30مترمربع و مناسب 2بزرگسال و 2 تخت سینگل)
4-Superior Suite(با مساحت 30مترمربع و مناسب 2بزرگسال و 2 تخت سینگل)
5-Suite(با مساحت 49مترمربع و مناسب 4بزرگسال و 2 تخت دبل )
6-Business Suite(با مساحت 54مترمربع و مناسب 2بزرگسال و 1 تخت دبل)
7-Two-Bedroom Suite(با مساحت60 مترمربع و مناسب 5 بزرگسال و 2 تخت دبل و 1 تخت سینگل)

تراس موجود در داخل اتاق ها چشم اندازی رو به شهر و مناطق زیبای تفلیس را هدیه می دهد. همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع و اینترنت پرسرعت و رایگان میباشند. هر اتاق منحصراً تزئین شده و مجهز به تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال ماهواره‌ای است. تلفن برای تماس داخلی، مینی بار، محل غذاخوری، محل نشستن، چای ساز و قهوه ساز، تهویه مطبوع، کتری برقی، مبلمان، کمد لباس، هستند. تمام اتاق های هتل دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی مجهز به دستمال توالت، سوکت نزدیک تخت، جا لباسی، حوله، دوش، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، لباس حمام، سشوار میباشند.


امکانات هتل گرین کویین تفلیس 

هتل تفلیس از رستورانی جذاب و لوکس برخوردار است که متنوع ترین غذاهای گرجستانی و دیگر ملل ها را با کیفیتی عالی طبخ می کند. در رستوران این هتل غذاها به صورت منو بوفه و سلف سرویس ارائه می شود، صبحانه هم شامل بوفه میشود. از دیگر خدمات هتل می توان به شومینه فضای باز، مبلمان فضای باز، منطقه غذاخوری در فضای باز، تراس آفتابگیر، باربیکیو، امکانات باربیکیو با هزینه اضافی، پاسیو، بالکن، تراس، آشپزخانه مشترک، میز غذاخوری، کتری برقی، یخچال، اینترنت وایفای رایگان در لابی و اتاق ها، پارکینگ خصوصی رایگان در یک مکان نزدیک امکان پذیر است (رزرو لازم است)، بلیط حمل و نقل عمومی با هزینه اضافی، انبار چمدان، سرویس اتو با هزینه اضافی، دسترسی کلید، صندوق امانات، خدمات شاتل با هزینه اضافی، تحویل مواد غذایی با هزینه اضافی، سالن استراحت با یک تلویزیون مشترک، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، هتل عایق صدا، ناهار بسته بندی شده، اتاق های عایق صدا، اتاق های خانوادگی، پرس شلوار، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی، اتاق های غیر سیگاری، سرویس اتاق اشاره کرد. طبقات بالا قابل دسترسی با آسانسور است. کارکنان هتل مسلط به زبان های انگلیسی، گرجی و روسی هستند. 


جاذبه های اطراف هتل گرین کویین تفلیس 

موقعیت جغرافیایی هتل و نزدیکی به اماکن و جاذبه های دیدنی اطراف هتل و شهر تفلیس به گونه ای است که شرایط بازدید از این اماکن با وجود نزدیکی به مترو وسایل نقلیه با سهولت انجام میپذیرد. در اینجا به معرفی انواع جاذبه های اطراف هتل می پردازیم.

*باغ وحش تفلیس 1.7 کیلومتر 
*سیرک تفلیس 2.5 کیلومتر 
* پارک واکر 6.3 کیلومتر
* سالن تئاتر روستاولی 6.3 کیلومتر
*میدان آزادی تفلیس 7.5 کیلومتر
*دریاچه لیسی تفلیس 4.3 کیلومتر 
*حمام گوگردی تفلیس 6 کیلومتر

فاصله هتل گرین کویین تفلیس تا فرودگاه 

از هتل گرین کویین تفلیس تا فرودگاه بین‌المللی تقلیس 9 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل گرین کویین تفلیس 

هتل گرین کویین تفلیس هتلی 4 ستاره است و نسبت به خدمات و امکانات خوبی که ارائه میدهد و تاریخ سفر شما داری قیمت رزرو متفاوتی میباشد. جهت دریافت قیمت رزرو هتل گرین کوئین تفلیس با آژانس گردشگری هورام گشت همراه باشید.

سایر هتل های تفلیس

تور های موجود برای هتل گرین کویین تفلیس