هتل گلدن پالاس ایروان

امکانات هتل

  • رستوران
  • ورود حیوانات
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • بار

امکانات ورزشی

  • جکوزی

امکانات تفریحی

  • سونا

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل گلدن پالاس بوتیک ایروان (Golden Palace Boutique Hotel) هتلی 5 ستاره در ایروان در کشور ارمنستان است که خدمات خودش را به صورت UALL ارائه میکند. این هتل در کنار پارک حق تاناک نزدیک به مرکز شهر با مناظری فوق العاده با امکاناتی مدرن و درجه یک است و همچنین بین دو میدان مهم شهر ایروان یعنی میدان های جمهوری و آزادی واقع شده است.

انواع اتاق های هتل گلدن پالاس بوتیک ایروان

هتل گلدن پالاس دارای 120 اتاق در انواع مختلف میباشد. مانند:
1-Deluxe Double or Twin Room (با مساحت 29 مترمربع و مناسب 2 بزرگسال و 1 تخت دبل )
2-Junior Suite (با مساحت 39 مترمربع و مناسب 2 بزرگسال و 1 تخت دبل )
3-Premier Suite (با مساحت 50مترمربع و مناسب 2 بزرگسال و 1 تخت دبل )
4-Signature Suite (با مساحت 65مترمربع و مناسب 2 بزرگسال و 1 تخت دبل و1 تخت سینگل )
5-Presidential Suite(با مساحت 120مترمربع و مناسب 2 بزرگسال و کودک و 1 تخت دبل و کاناپه)

در تمام اتاق های هتل که با مبلمان شیک و طراحی زیبا محیطی آرام برای شما دارد و فضای اتاق ها با رنگبندی و چیدمان مناسب دیزاین شده و دارای امکاناتی مانند تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، تلفن، کمد لباس، مینی بار، تهویه مطبوع، تخت های مناسب و زیبا اشاره کرد. تمام اتاق های هتل مجهز به حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هستند که درون آنها امکاناتی از قبیل دمپایی، دستمال توالت، سشوار،ملحفه و حوله، لوازم بهداشتی رایگان قرار دارد.

امکانات هتل گلدن پالاس ایروان

رستوران ها و تریاهای هتل گلدن پالاس شامل رستوران ایتالیایی، بار لابی و کافه در فضای باز تراس طلایی می‌باشد. منوی غذاهای رژیمی و منو مخصوص کودکان نیز استفاده نمایید. این هتل دارای اسنک بار، بخش میوه، بار و خدمات سرویس در اتاق می باشد. برای لذت بردن هرچه بیشتر از هتل می توانید از سونا، جکوزی و ماساژ داخل هتل استفاده نمایید. استفاده از دکوراسیون و مبلمان ایتالیایی در کنار امکانات عالی که اتاق های این هتل در اختیار شما قرار می دهد در شما چیزی جز حس رضایت و آرامش ایجاد نخواهد کرد، چرا که این هتل نهایت تلاش خود را کرده است که بتواند رضایت مشتریان خود را جذب کند. استفاده از پنجره ها و شیشه های بزرگ با منظره چشم نواز، نورگیر فوق العاده قطعا رضایت شما را جلب خواهد کرد. از دیگر امکانات هتل می توان به ورود مجاز حیوانات خانگی در صورت درخواست که ممکن است هزینه هایی اعمال شود، صبحانه در اتاق، پارکینگ خصوصی رایگان در محل امکان پذیر است، مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و سلامتی با هزینه اضافی، دسترسی به ویلچر، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، نگهبانی 24 ساعته، آلارم دود، خشکشویی و سرویس اتو با هزینه اضافی، نگهداری از کودکان، میز پذیرش 24 ساعته، اینترنت وای فای رایگان در همه مناطق موجود است و تهویه مطبوع اشاره کرد همچنین کارکنان هتل مسلط به زبان های امنی انگلیسی و روسی برای ارائه بهتر میباشند.

جاذبه های اطراف هتل گلدن پالاس ایروان

دسترسی عالی و سریع هتل به مکان های گردشگری و سایر موارد مانند پارک ویکتوری، موزه تاریخ، سالن اپرا و تئاتر از جمله مزیت های خوب این هتل محسوب می شود، همچنین به دلیل موقعیت خوب هتل شما در اطراف هتل نسبت خرید هر چیزی بخواهید اقدام کنید می توانید در فاصله ای به اندازه کمتر از 10 دقیقه پیاده روی خرید خود را کامل کنید. در اینجا به معرفی جاذبه های اطراف هتل می پردازیم.

* موزه تاریخ ارمنستان 0.2 کیلومتر
*میدان جمهوری 0.3 کیلومتر
*تئاتر اپرا و باله ارمنی 0.6 کیلومتر
*مسجد آبی 0.8 کیلومتر
*آبشار یروان 1.2 کیلومتر 
*کوه آراگاتس 46 کیلومتر 
*پارک دوستداران 1.4 کیلومتر
*موزه نسل کشی ارمنی 2.3 کیلومتر
*قلعه اربونی 4.8 کیلومتر

فاصله هتل گلدن پالاس تا فرودگاه

از هتل گلدن پالاس تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 8 کیلومتر، تا فرودگاه ایگدیر 58 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی شیراک 83 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل گلدن پالاس ایروان

هتل گلدن پالاس که هم موقعیت خوبی دارد و هم امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار میدهد و انتخاب تارخ سفر قیمت ها متفاوت میباشد که البته ای هتل لوکس و شیک سفری خاطره انگیز برای شما به همراه دارد.

سایر هتل های ایروان

تور های موجود برای هتل گلدن پالاس ایروان