هتل پاریس ایروان

امکانات هتل

  • رستوران
  • ورود حیوانات
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • مینی بار رایگان
  • کافی شاپ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • بار

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل پاریس ایروان (Paris Hotel Yerevan) هتلی 4ستاره در شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان است. خدمات هتل به صورت B.B میباشد. از این هتل تا میدان جمهوری 100 متر فاصله است. این هتل در آگوست 2014 افتتاح شد.

انواع اتاق های هتل پاریس ایروان 

هتل پاریس دارای 65 اتاق در انواع مختلف است. مانند
1- Standard Double Room (با مساحت 24 مترمربع و مناسب 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
2-Standard Twin Room(با مساحت 24مترمربع و مناسب 2بزرگسال  با 2 تخت سینگل)
3-Superior Double Room(با مساحت 34 مترمربع و مناسب برای 3 بزرگسال با 1 تخت دبل و 1 تخت سینگل)
4-Superior Twin Room(با مساحت 35مترمربع و مناسب برای 4 بزرگسال با 1 تخت دبل و 1 تخت سینگل)
5-Mount Ararat Suite(با مساحت 74 مترمربع و مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
6-Family Room with Balcony(با مساحت 74 مترمربع و مناسب برای 3 بزرگسال با 1 تخت دبل و 1 تخت سینگل)
7-Suite(با مساحت 74مترمربع و مناسب 2بزرگسال و با 1 تخت دبل)

تمام اتاق های هتل دارای تلویزیون صفحه نمایش تخت و کانال ماهواره ای، تهویه کننده هوا و یک مینی بار هستند. کتری برقی نیز در اتاق ها موجود است. تمام اتاق ها مجهز به حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هستند و در هر کدام دستمال توالت، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، حوله، دمپایی می باشند. همچنین ملحفه تمیز، تلفن، صندوق امانات هم موجود است.تمام اتاق ها با تم رنگ بندی به صورت روشن طراحی شده که تلفیق آن با دکوراسیون خاص و زیبا، فضایی چشم گیر را ایجاد می کنند. 

امکانات هتل پاریس ایروان 

هتل فاقد استخر است و امکاناتی مانند مجموعه آبی ندارد. اما خدمات رفاهی به طور کامل در هتل تعبیه شده و اقامتی با آرامش کامل را برای شما رقم میزند. از جمله امکانات موجود می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، مرکز تناسب اندام، اتاق های غیر سیگاری، سالن بار، اتاق چمدان، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، کوکتل بار، تراس، دسترسی به ویلچر، رستوران با فضایی شیک و بی نظیر در این هتل ایجاد شده که شما می توانید برای صرف غذا در وعده های صبحانه، ناهار و شام، از این رستوران ها استفاده نمایید. کلینیک مو، مرکز تناسب اندام، تراس، تهویه مطبوع، حمام ترکی و بخار، نظافت روزانه، سرویس اتو با هزینه اضافی، لباسشویی با هزینه اضافی، خشکشویی با هزینه اضافی، فکس و فتوکپی با هزینه اضافی، امکانات جلسه و برگزاری ضیافت با هزینه اضافی، دسترسی به کارت کلید، نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، سرویس بیداری، سیستم گرمایشی، عایق صدا، ایمن لپ تاپ، آسانسور، اتاق های خانوادگی، آرایشگاه (مدل مو، رنگ کردن مو، اصلاح مو، پدیکور، مانیکور، درمان های مو، خدمات آرایش، فیشیال صورت، خدمات زیبایی)، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی، اتاق های غیر سیگاری، سرویس اتاق، دسترسی به کارت کلید اشاره نمود. همچنین در این هتل 2 اتاق کنفرانس جهت انجام فعالیت های کاری تعبیه شده که در صورت نیاز، در اختیار مهمانان قرار می گیرد. لازم به ذکر است که ورود حیوانات خانگی در این هتل مجاز می باشد. کارکنان هتل هم برای آرامش و رفاه شما مسلط به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، لهستانی، روسی می باشند.

جاذبه های اطراف هتل پاریس ایروان 

از نظر موقعیت مکانی،شرایطی مناسب برای دسترسی به مکان های مهم شهر را فراهم کرده است. به گونه ای که می توان گفت با اقامت در این هتل، می توانید به راحتی تردد داشته باشید و بازدید از این مکان ها خالی از لطف نیست. در اینجا به معرفی جاذبه های اطراف هتل می پردازیم.

*موزه سرگئی پاراجانوف 900متر
*موزه نسل کشی ارامنه2 کیلومتر
*مسجد آبی ایروان0.7کیلومتر
*پارک آبی 5.8 کیلومتر 
*کلیسای سنت گریگور 1.3 کیلومتر

فاصله هتل پاریس ایروان تا فرودگاه 

از هتل پاریس ایروان تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 8 کیلومتر، تا فرودگاه ایغدیر 57 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی شیراک ارمنستان 83 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل پاریس ایروان 

این هتل را می توانید به عنوان گزینه ای با قیمت مناسب تر نسبت به هتل های 5 ستاره ایروان حساب کرد. البته، توجه به تاریخ رزرو هم می تواند عاملی در متفاوت بودن قیمت باشد. جهت دریافت قیمت رزرو هتل پاریس ایروان با آژانس هورام گشت همراه باشید.

سایر هتل های ایروان

تور های موجود برای هتل پاریس ایروان