هتل کنیاک ارمنستان ایروان

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • کافی شاپ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل کنیاک ارمنستان (Konyak Hotel Yerevan) هتلی ۴ستاره واقع در ایروان است و ۱۸ دقیقه پیاده تا میدان جمهوری فاصله داشته و خدمات خودش را به صورت B.B ارائه می‌کند.

انواع اتاق های هتل کنیاک ارمنستان

هتل کنیاک ارمنستان دارای 40 اتاق در انواع مختلف است. مانند 

1-Standard Double Room (با مساحت 32 مترمربع مناسب 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
2-Standard Twin Room(با مساحت 32 مترمربع مناسب 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
3-Economy Twin Room(با مساحت 32 مترمربع مناسب 2 بزرگسال با 2 تخت سینگل)
4-Junior Suite(با مساحت 49 مترمربع مناسب 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
5-Suite with Mountain View (با مساحت 60 مترمربع مناسب 3 بزرگسال با 1 تخت دبل و 1 تخت سینگل)
6-Suite (با مساحت 65 مترمربع مناسب 3 بزرگسال با 1 تخت دبل و 1 تخت سینگل)
7-Family Suite(با مساحت 65 مترمربع مناسب 4 بزرگسال 1 تخت دبل و 1 تخت سینگل)

با اقامت در اتاق های این هتل می‌توانید از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای ‌ساز و قهوه ساز، یخچال، مینی بار و فرش و تلفن بهره‌مند شوید. طراحی اتاق‌های هتل کنیاک زیبا بوده و دارای پنجره‌های عایق صدا هستند. با توجه به اینکه تمامی اتاق‌ها به‌ طور روزانه نظافت می‌شوند، تمیزی و مرتب بودن اتاق ‌ها حرف اول را در اتاق‌های این هتل می‌زند. در اتاق‌های موجود در این هتل اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود. همچنین همه اتاق ‌ها شامل میز کار، تلویزیون صفحه نمایش تخت و کانال های کابلی و ماهواره ای، بالکن هستند. روی بالکن‌ها می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر را تماشا کنید. تمام اتاق های هتل مجهز به حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هستند و دارای حوله، دستمال توالت، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان است.


امکانات هتل کنیاک ارمنستان

هتل دارای شاتل فرودگاهی بوده و دسترسی راحتی به فرودگاه داشته و همین امر در جلب رضایت گردشگران نقش اساسی دارد. از پارکینگ اختصاصی به صورت رایگان بهره‌مند شوید. اینترنت وایفای رایگان در لابی و اتاق ها، رستوران و محوطه قابل ‌دسترس است. اتاق بیزینس در داخل هتل کنیاک برای برگزاری جلسات کاری و کنفرانس ‌ها تعبیه‌شده است. از موسیقی و اجراهای زنده، کلاس‌های آشپزی، تورهای گردشگری. برای استفاده از آن‌ها باید هزینه مجزا پرداخت کنید. یکی دیگر از امکانات سرگرم‌ کننده در هتل می‌توان به استخر شنا اشاره کرد، این استخر روباز بوده و به صورت فصلی دایر می‌شود. همچنین استخر هتل کنیاک برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و در کنار استخر می‌توانید در این کافی ‌شاپ انواع نوشیدنی و خوراکی سفارش دهید. در کنار استخر نیز صندلی تعبیه‌ شده است که بعد از شنا می‌توانید روی آن‌ها استراحت کنید. در رستوران موجود در این هتل می‌توانید وعده صبحانه را همه‌روزه به صورت سلف‌ سرویس میل کنید. در این رستوران انواع غذاهای محلی، اروپایی، گریل و باربیکیو در همه وعده‌های غذایی و میان وعده سرو می‌کنند. انواع نوشیدنی های متنوع سرو می شود که ساعاتی خوش را برای شما رقم خواهد زد. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر فصلی هتل با صندلی های آفتابگیر آن اشاره کرد. پارکینگ رایگان، صبحانه بوفه رایگان، تراس های خانوادگی، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، مراکز خرید متنوع می‌باشد. کارکنان هتل مسلط به زبان های انگلیسی و ارمنی هستند.


جاذبه های اطراف هتل کنیاک ارمنستان 

مسافران در طول سال برای اقامتشان این هتل زیبا را انتخاب می‌کنند و به دلیل اینکه در منطقه خوبی از شهر واقع‌ شده است دسترسی آسانی به جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و موزه‌های این شهر خواهید داشت. در اینجا به معرفی جاذبه های اطراف هتل می پردازیم.

*میدان جمهوری 1.2 کیلومتر 
*موزه سرگی پاراجانو 2 کیلومتر 
*موزه کاسکاد ایروان 2.7 کیلومتر 
*موزه گنوسید ارمنستان 3.2 کیلومتر 
* کلیسای جامع سنت گرگوری 1.7کیلومتر

فاصله هتل کنیاک ارمنستان تا فرودگاه 

از هتل کنیاک ارمنستان تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 13 کیلومتر و فرودگاه ایغدیر 58 کیلومتر فاصله دارد.

قیمت رزرو هتل کنیاک ارمنستان

هتل کنیاک ارمنستان هتلی 4 ستاره است که با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد از قیمت رزرو متفاوتی برخوردار است. جهت دریافت قیمت رزرو هتل کنیاک ارمنستان با آژانس گردشگری هورام گشت همراه باشید. 

سایر هتل های ایروان

تور های موجود برای هتل کنیاک ارمنستان