هتل پاپیلوندا کوش آداسی

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • خشکشویی
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل پاپیلوندا کوش آداسی (PapillonAda Hotel) هتلی 2 ستاره با خدمات B.B در کوش آداسی است. زمین گلف بین‌المللی کوش آداسی در 18 کیلومتری هتل پاپیلوندا و معبد آرتمیس در 20 کیلومتری هتل قرار دارد. 

انواع اتاق های هتل پاپیلوندا کوش آداسی

هتل پاپیلوندا کوش آداسی دارای 27 اتاق در انواع مختلف است. مانند:

1.Basic Twin Room (با 14 متر مربع مساحت و مناسب برای 2 بزرگسال با 2 تخت سینگل)
2.Basic Triple Room (با 18 مترمربع مساحت و مناسب برای 3 بزرگسال با 1 تخت دبل و 1 تخت سینگل)
3.Basic Double Room (با 16 متر مساحت و مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)

تمامی اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، کانال های ماهواره ای، تلفن، مینی بار، سوکت نزدیک تخت، ملحفه، و بالکن با منظره شهر هستند. همه اتاق های مهمان یک مینی بار برای مهمانان فراهم می کنند. تمام اتاق ها مجهز به حمام و سرویس بهداشتی هستند که درون آنها امکاناتی از قبیل دستمال توالت، حوله، سشوار، دوش تعبیه شده است. 

امکانات هتل پاپیلوندا کوش آداسی

این هتل با وجود کوچکی و امکانات محدود و کمی که ارائه می دهد، با این حال مسافرین زیادی را به سوی خود جذب می کند. هتلی آرام با امکانات محدود و پایه و کف چوبی و پارکت. در این هتل با وجود کوچکی، اما اینترنت به صورت وایفای و رایگان در لابی و اتاق ها دسترسی داده می شود، اما اگر با وسیله شخصی به کوش آداسی سفر می کنید باید بدانید که این هتل پارکینگ ارائه نمی دهد، پس در هنگم انتخاب این هتل به این موضوع توجه کنید، در این هتل سرویس بیداری ارائه می شود و اگر هر ساعتی که قصد بیدار شدن را دارید می توانید با کارکنان هتل در میان بگذارید. میز پذیرش 24 ساعته این هتل یکی از مزایای این هتل محسوب می شود و در هنگام پذیرش نیازی به گذران زمان زیادی نیست. این هتل تهویه مطبوع دارد و اتاق های هتل غیر سیگاری است و کشیدن سیگار در این هتل ممنوع است. برای رفتن به طبقات بالاتر نیازی نیست که از پله بالا بروید چرا که در این هتل برای رفتن به طبقات بالا می توانید از آسانسور قابل دسترسی استفاده کنید. کارکنان هتل مسلط به زبان های آلمانی و انگلیسی هستند.

جاذبه های اطراف هتل پاپیلوندا کوش آداسی

یکی از لذت های سفر، بازدید از جاذبه های مقصد مورد نظر است، از این رو در سفر خود بهتر است که از جاذبه های اطراف هتل پاپیلوندا کوش آداسی دیدن نمایید. در اینجا به معرفی جاذبه های اطراف هتل می پردازیم.

*پارک دوتلو کوش آداسی 650 متر
*دریاچه ناز 850 متر
*پارک منطقه ایکیچشملیک 900 متر
*پارک منطقه کامیاتیک 1.2 کیلومتر
*باشگاه ساحلی ترن 1.6 کیلومتر
*قلعه کوش آداسی 1.8 کیلومتر
*معبد هادریان 11 کیلومتر
*تئاتر بزرگ افسوس 12 کیلومتر
*ویرانه های افسوس 12 کیلومتر

فاصله هتل پاپیلوندا کوش آداسی تا فرودگاه

از هتل پاپیلوندا کوش آداسی تا فرودگاه بین المللی ساموس 35 کیلومتر، تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 47 کیلومتر و تا فرودگاه میلاس بدروم 74 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل پاپیلوندا کوش آداسی

هتل پاپیلوندا کوش آداسی هتلی 2 ستاره با امکانات محدود و به قیمت پایین است. از این رو جهت تعیین قیمت رزرو هتل پاپیلوندا کوش آداسی بهتر است با آژانس هورام گشت همراه باشید.

سایر هتل های کوش آداسی

تور های موجود برای هتل پاپیلوندا کوش آداسی