هتل هیلتون بسفروس استانبول

امکانات هتل

  • رستوران
  • فروشگاه
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • رستوران فضای باز
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • جکوزی
  • استخر ویژه کودکان
  • باشگاه بدنسازی
  • استخر سرپوشیده
  • تنیس

امکانات تفریحی

  • سالن بازی کودکان
  • سونا

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل هیلتون بسفروس استانبول (Hilton Bosphorus) هتلی 5 ستاره با خدمات B.B در منطقه تکسیم استانبول قرار دارد و دسترسی بسیار مناسبی دارد. این هتل تا مرکز شهر و میدان تکسیم تقریبا 10 دقیقه پیاده ‌روی فاصله دارد و این فوق‌العاده است، چرا که اکثر مکان ‌های دیدنی استانبول نزدیک به مرکز شهر هستند و همچنین تنوع بالایی از فروشگاه‌ ها، کافه‌ها و رستوران‌ها در خیابان استقلال قرار گرفته اند و  یکی از اضلاع میدان تکسیم است. معماری هتل هیلتون بسفروس استانبول ترکیب شگفت‌ انگیزی از سادگی و مدرنیته است که با یک نورپردازی حرفه‌ای بی نقص طراحی شده است. فضای سبز بیرون هتل شبیه به یک پارک طراحی شده که در کنار استخر و یک زمین تنیس مجموعه‌ای شگفت‌انگیز به وجود آورده‌اند. 

اتاق‌های هتل هیلتون بسفروس استانبول

هتل هیلتون بسفروس استانبول دارای 500 اتاق در انواع مختلف است. مانند
1.Executive twin room (با 41 متر مربع مناسب برای 2 بزرگسال با 2 تخت سینگل با ویو شهری)
2.Deluxe Twin Room (با 41 مترمربع مناسب برای 2 بزرگسال با 2 تخت سینگل با ویو بسفروس)
3.Executive King Room (با 41 متر مربع مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل با ویو بسفروس)
4.Twin Guest Room (با 41 مترمربع مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل با ویو شهری)

تمام اتاق های هتل هیلتون بسفروس استانبول روشن و آفتاب‌گیر است و پنجره آن ‌ها به روی منظره فضای سبز هتل باز می‌شود و برخی اتاق‌ها یک بالکن دلباز با میز و صندلی نیز دارند. داخل اتاق‌ها از دکور سنتی ترکی استفاده شده است که در عین سادگی شیک است. اتاق ها به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند و همچنین امکان تغییر دمای هوای اتاق به میزان مورد نظر مهمان نیز وجود دارد. در سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی اتاق‌های هیلتون بسفروس استانبول تمامی اقلام مورد نیاز شامل دستمال توالت، حوله، سشوار، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان و دوش آب گرم (یا وان حمام) قرار دارد. از دیگر امکانات اتاق‌ های هیلتون بسفروس استانبول می‌توان به میز مطالعه، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های کابلی و ماهواره ای، رادیو، تلفن، قهوه ساز و چای ساز، کتری برقی، اسپرسو ساز، بطری آب رایگان، تلفن و صندوق امن با ظرفیت لپ‌تاپ، سوکت نزدیک تخت، جا لباسی اشاره کرد. 

امکانات هتل هیلتون بسفروس استانبول

غذاهای کانتونی و سچوانی در رستوران دراگون، رستوران های روباز با مناظر پانوراما از طبیعت سرو می شود. Veranda Bar&Terrace یکی از بهترین مناظر بسفر را با دکوراسیون کاملاً جدید و مشرف به باغ های سرسبز هتل دارد. همچنین میهمانان می توانند از رستوران داب هند بسفر با غذاهای هندی دیدن کنند. منوی کودکان و صندلی های بلند نیز در هتل ارائه می شود. هیلتون استانبول بسفر همچنین گزینه‌ها و امکانات سرگرمی متنوعی را برای مهمانان کوچک‌تر ارائه می‌کند، از جمله باغی با زمین ‌های بازی برای کودکان نوپا و کودکان، و اقلام مختلف از جمله گرمکن شیشه‌ای و کالسکه کودک. به طور کلی سه رستوران، سه بار در هتل فعال هستند تا در هر زمان از روز با نوشیدنی، غذا و میان‌ وعده از مهمانان پذیرایی کنند. پارکینگ رایگان هتل هیلتون بسفروس استانبول در اختیار مهمانانی است که ماشین همراه خود دارند. رستوران اژدها تجربه جذابی با تنوع بالای غذاها در یک فضای باز خواهد بود که دورتادور آن با شیشه‌ به صورت پانوراما طراحی شده و منظره فضای سبز هتل از آن قابل مشاهده است. هتل هیلتون بسفروس استانبول مجهز به یک استخر سرپوشیده و یک استخر روباز است که در فصول مختلف با توجه به آب و هوا مهمانان می‌توانند از هرکدام استفاده کنند. از دیگر امکانات هتل هیلتون بسفروس استانبول می توان به شومینه فضای باز، مبلمان فضای باز، منطقه غذاخوری در فضای باز، تراس آفتابگیر، بالکن، تراس، باغ، حیوانات خانگی مجاز هستند. البته ممکن است هزینه هایی اعمال شود، اجرای زنده موسیقی خارج از مجموعه، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی با هزینه اضافی، تجهیزات بدمینتون با هزینه اضافی، تجهیزات تنیس با هزینه اضافی، اسکواش با هزینه اضافی، زمین بازی بچه ها، زمین تنیس با هزینه اضافی، کافی شاپ، ارائه میوه با هزینه اضافی، بوفه مناسب برای کودکان، وعده های غذایی بچه ها با هزینه اضافی، منوهای رژیم غذایی ویژه (در صورت درخواست)، اسنک بار، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، اینترنت وایفای رایگان در لابی و اتاق ها، پارکینگ خصوصی در محل امکان‌پذیر است (رزرو لازم نیست) و روزانه 10 یورو هزینه دارد، سرویس دربان، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، میز تور، میز پذیرش 24 ساعته، کالسکه، وسایل بازی کودکان در فضای باز، نظافت روزانه، پرس شلوار با هزینه اضافی، سرویس اتو با هزینه اضافی، لباسشویی با هزینه اضافی، خشکشویی با هزینه اضافی، امکانات جلسه و برگزاری ضیافت، دسترسی به کارت کلید، نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات، کاسه های حیوانات خانگی، سبد حیوانات خانگی، سالن استراحت، تهویه مطبوع، در تمام طول مدت سیگار ممنوع است، سرویس بیداری، سیستم گرمایش، کرایه ماشین، اتاق های خانوادگی، آرایشگاه (مدل مو، رنگ کردن مو، اصلاح مو، پدیکور، مانیکور، درمان های مو، خدمات آرایش، درمان های صورت، خدمات زیبایی)، وسایل اتو، امکانات برای مهمانان معلول، اتاق های غیر سیگاری، سرویس اتاق، طبقات بالا قابل دسترسی با آسانسور، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر روباز کودکان، رختکن تناسب اندام و مرکز آبگرم، کلاس های یوگا، باشگاه بدنسازی، اتاق بخار، امکانات اسپا، چترهای آفتاب، صندلی های آفتابگیر، جکوزی، ماساژ با هزینه اضافی، مرکز آبگرم و سلامتی با هزینه اضافی، مرکز تناسب اندام، سونا اشاره کرد. کارکنان هتل مسلط به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی، ترکی می باشند. 

جاذبه های اطراف هتل هیلتون بسفروس استانبول

موقعیت مکانی هتل هیلتون بسفروس استانبول از لحاظ دسترسی بسیار عالی است. منطقه تجاری نیشانتاشی که تنوع بالایی در فروشگاه دارد نیز در نزدیکی این هتل واقع شده است. در ادامه برخی از نزدیک‌ترین مکان‌های دیدنی و توریستی به هتل هیلتون بسفروس استانبول را معرفی خواهیم کرد.

*کاخ دلمه باغچه استانبول 3.1 کیلومتر
*برج گالاتا استانبول 3.3 کیلومتر
*کاخ توپکاپی استانبول 6.5 کیلومتر
*پارک مینیاتورک استانبول 7.5 کیلومتر
*دلفیناریوم استانبول 9.9 کیلومتر
*موزه سابانجی استانبول 12.4 کیلومتر
*آکواریوم استانبول 24.2 کیلومتر

فاصله هتل هیلتون بسفروس استانبول تا فرودگاه های استانبول

از هتل هیلتون بسفروس استانبول تا فرودگاه استانبول 45 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن با فاصله 43.7 کیلومتری و تا فرودگاه تکیر داغ چورلو 88 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل هیلتون بسفروس استانبول

هتل هیلتون بسفروس استانبول از جمله هتل های خوب استانبول است که با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد از قیمت رزرو تقریبا خوبی برخوردار است اما با توجه به این که قیمت هتل های استانبول در فصول پر گردشگر بالاتر است، از این رو قیمت رزرو هتل هیلتون بسفروس استانبول با توجه به تاریخ سفر شما بستگی دارد. 

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل هیلتون بسفروس استانبول