هتل تایتانیک سیتی استانبول

5 از 5
استانبول

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • مینی بار رایگان
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار

امکانات ورزشی

  • باشگاه بدنسازی
  • استخر سرپوشیده

امکانات تفریحی

  • سونا

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول(Titanic City Taksim) هتلی 4 ستاره است و دارای خدمات B.B است و تنها 5 دقیقه پیاده تا میدان تکسیم فاصله دارد و جز هتل های به نسبت گران قیمت و در عین حال پر طرفدار در محدوده تکسیم می باشد. هتل تایتانیک سیتی در یک منطقه عابران پیاده در فاصله 600 متری از فروشگاه های خیابان استقلال و 800 متری مرکز کنگره استانبول واقع شده است. مرکز همایش لطفی کردار، مرکز کنگره استانبول، سالن کنسرت Cemal Resit Rey و تئاتر Muhsin Ertugrul در فاصله 1.2 کیلومتری قرار دارند. 

انواع اتاق های هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول با 202 اتاق در انواع مختلف است. مانند 
1- Executive Double Room(با مساحت 33 مترمربع مناسب3 بزرگسال با 1 تخت دبل و 1 تخت سینگل و مبل تخت شو)
2- Deluxe Double(با مساحت 36 مترمربع و مناسب2 بزرگسال به همراه 1 تخت دبل)
3- Standard Double or Twin(با مساحت 25 مترمربع و مناسب2 بزرگسال به همراه 1 تخت دبل و 1 تخت سینگل)
4-اتاق Family Room(با مساحت 28 مترمربع، مناسب 4 بزرگسال به همراه 2 تخت دبل)
5-تاق Two Connecting Superior Room(با مساحت 48 مترمربع و مناسب 4 بزرگسال به همراه 1 تخت دبل و 2 تخت سینگل و 1مبل تخت شو)

امکانات رفاهی کامل و بسیار لوکسی به مسافران عرضه می‌شود. با دکوراسیون مدرن، دارای کف چوبی و حمام‌های زیبا هستند. مهمانان می توانند از مینی بار داخل اتاق و میوه های رایگان لذت ببرند. تمام اتاق های هتل به خدمات رفاهی مدرن مجهز شده‌اند و در آن‌ ها همه چیز برای تجربه اقامتی به ‌یادماندنی و بی‌ دغدغه فراهم است. اتاق‌های هتل دارای امکاناتی مانند تلویزیون صفحه‌ تخت، همه اتاق‌های هتل تایتانیک سیتی واحدها دارای دسترسی Wi-Fi رایگان و صندوق امانات هستند. تمامی اتاق ها مجهز به دستمال توالت، حوله، دمپایی، حمام خصوصی، توالت، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، مینی بار، تلویزیون با صفحه تخت و کانال ماهواره و تلفن میباشند.


امکانات هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول دارای امکانات مختلفی است که از آن میان صبحانه با کیفیت، انتخاب های متنوعی از جمله سالاد، تخم مرغ، مجموعه ای از پنیرها، ژامبون و میوه های تازه را ارائه می دهد. رستوران آلستا غذاهای بین المللی را ارائه می دهد. تایتانیک سیتی دارای یک بار دلپذیر در طبقه همکف و یک کافه با مجموعه ای از نوشیدنی های گرم است. میز پذیرش 24 ساعته خدمات اتاق ارائه می دهد. خدمات خشکشویی،  اتو نیز با هزینه اضافی ارائه می شود.از دیگر امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ موجود نیست، شاتل فرودگاهی، مرکز آبگرم و سلامتی، اتاق های خانوادگی، مرکز تناسب اندام، چای و قهوه ساز در تمام اتاق ها، انبار چمدان، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات شاتل هزینه اضافی، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، ماساژ کامل بدن، غذا نوشیدنی و قهوه خانه در محل، شراب و شامپاین با هزینه اضافی، وعده های غذایی بچه ها با هزینه اضافی، اتاق بخار، امکانات اسپا، صندلی های آفتابگیر یا صندلی های ساحلی، حمام عمومی، مرکز آبگرم و سلامتی، مرکز تناسب اندام، سونا، دسترسی به کارت کلید و دوربین های مدار بسته داخل فضا های عمومی میباشد. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت میکنند.


جادبه های اطراف هتل تایتانیک سیتی استانبول

به دلیل مترو و وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل رفت و آمد و بازدید از مکان ها و جاذبه های دیدنی و مراکز خرید به سهولت انجام میشود. در اینجا به معرفی چند از جاذبه های اطراف هتل می پردازیم.

*میدان تقسیم 450 متر
*برج ساعت دلمه باغچه1 کیلومتر
*موزه پرا 1 کیلومتر
*کاخ دولما باغچه 1 کیلومتر
*استانبول مدرن1 کیلومتر
*برج گالاتا 1 کیلومتر
*مرکز خرید جواهر کیلومتر
*برج مایدن 2.8 کیلومتر
*کاخ توپکاپی 3.1 کیلومتر
*آب انبار باسیلیکا 3.6 کیلومتر
*برج ساعت دلما باغچه۱٫۱ کیلومتر
*برج گالاتا  ۱٫۹ کیلومتر
*موزه توپکاپی ۳٫۱ کیلومتر
*بازار ادویه ۲٫۹ کیلومتر

فاصله هتل تایتانیک سیتی استانبول تا فرودگاه های استانبول

از هتل تایتانیک تا فرودگاه استانبول 30 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی صبیها گوکچن استانبول 30 کیلومتر تا فرودگاه تکیرداغ چورلو 88 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک که درنزدیکی میدان تکسیم استانبول میباشد بسته به نوع اقامت و فصلی بودن سفر و نوع امکانات قیمت رزرو هتل متفاوت است. 


سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل تایتانیک سیتی استانبول