هتل کراتون استانبول

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • آسانسور
  • رستوران فضای باز
  • کافی شاپ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار

امکانات ورزشی

  • باشگاه بدنسازی
  • استخر سرپوشیده

امکانات تفریحی

  • سونا

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل کراتون شیشلی استانبول (The Craton Hotel) هتلی 5 ستاره با خدمات B.B در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد. که یکی از مناطق آرام و خلوت شهر به حساب می‌آید. از لحاظ دسترسی تعدادی رستوران و کافه با کیفیت در نزدیکی هتل قرار دارند که در کنار گشت و گذار، گزینه‌های مناسبی برای صرف غذا و نوشیدنی هستند. همچنین دسترسی هتل کراتون استانبول به مکان‌های توریستی و مهم شهر نیز مناسب است تا جایی که به برخی از آن‌ها می‌توان با پای پیاده سر زد، از طرفی بخش دیگری از جاذبه‌های توریستی استانبول از طریق مترو و اتوبوس قابل دسترسی هستند. نمای هتل ساده و قابل قبول طراحی شده است اما در مورد طراحی فضای داخلی آن باید بگوییم که بسیار عالی و با سلیقه انجام شده است. این هتل از لحاظ امکانات تنوع بالایی به مهمانان خود ارائه می‌دهد که در ادامه کاملا توضیح خواهیم داد.

اتاق های هتل کراتون شیشلی استانبول

هتل کراتون شیشلی استانبول دارای 127 اتاق در انواع مختلف است. مانند
1 - Superior Double Room (با 24 مترمربع مناسب برای 2 بزرگسال با یک تخت دبل)
2 - Superior Room with Sea View (با 24 مترمربع مناسب برای 2 بزرگسال و یک کودک با یک تخت دبل و یک کاناپه تخت خواب شو)
3 - Deluxe Double Room with Sea View (با مساحت 30 مترمربع مناسب برای 2 بزرگسال و 1 کودک با 1 تخت دبل و یک کاناپه تخت شو)
4 - Deluxe King Room (با 30 مترمربع مناسب برای 3 بزرگسال با 1 تخت دبل و یک کاناپه تخت خواب شو)
5 - Triple Room (با 35 مترمربع مناسب برای 3 بزرگسال با 3 تخت سینگل)
6 - Family Room (با 49 متر مربع مساحت مناسب برای 3 بزرگسال با 1 تخت دبل و یک تخت سینگل)
8 - King Suite with Balcony (با 60 مترمربع مناسب برای 3 بزرگسال با 3 تخت سینگل)

طراحی داخلی هتل کراتون شیشلی ترکیب بی‌نظیری از رنگ‌های تیره و نور پردازی می‌باشد که فضایی مدرن و جذاب را به وجود آورده است. اتاق‌های هتل کراتون استانبول دارای سیستم تهویه مناسب هستند که هوای داخل را مطبوع و تمیز نگه می‌دارد، همچنین کنترل از راه دور این سیستم‌ها امکان تغییر دمای هوا به دمای مورد نظر مهمان را می‌دهد. در سرویس بهداشتی اتاق‌ها حوله، صابون، شامپو، سشوار و وان حمام قرار دارد که موارد مصرفی به صورت مرتب شارژ می‌شوند. در داخل اتاق ‌های هتل کراتون استانبول امکانات مختلفی مانند تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال ‌های ماهواره‌ای، قهوه ساز و چای ساز، کتری برقی، بطری ‌های آب رایگان، مینی بار، میز، تلفن و صندوق امانات وجود دارد. 

امکانات هتل کراتون شیشلی استانبول

امکانات کلی هتل کراتون استانبول شامل تمام موارد مورد نیاز مهمانان می‌‎شود، برای مثال اینترنت پرسرعت وایفای رایگان هتل در بخش‌ های عمومی و اتاق‌ها در دسترس مهمانان قرار دارد. بوفه صبحانه رایگان با غذاها، نوشیدنی‌ها، میوه‌ها و خوراکی های متنوع هر روز از ساعت 7:00 تا 10:00 صبح آماده پذیرایی از مهمانان است. با وجود بوفه مفصل صبحانه در هتل کراتون استانبول دو رستوران، یک کافه و بار در طول روز آماده سرویس‌ دهی به مهمانان برای صرف نوشیدنی و غذا می‌باشد. در بخش‌ های عمومی هتل نیز امکان نوشیدن چای و قهوه وجود دارد. در هتل یک فضای بزرگ به سالن فیتنس اختصاص داده شده است که مملو از تجهیزات ورزشی هوازی و بدنسازی است و برای مسافرانی که به ورزش خود اهمیت می‌دهند در این سالن تمام آن چیزی که لازم دارند، در دسترس خواهد بود. استخر سرپوشیده هتل کراتون استانبول علاوه بر ظرفیت بزرگ دارای طراحی مجذوب کننده می‌باشد و دورتادور آن نیمکت‌ها یی برای ریلکس کردن و استراحت چیده شده است. حیاط هتل دارای میز، صندلی و فضای سبز مدرن است که برای لذت بردن از هوای تازه و نوشیدن قهوه و چای یک گزینه عالی می‌باشد، لازم به ذکر است حیاط هتل مسقف بوده و در روزهای بارانی نیز قابل استفاده خواهد بود. دیگر امکانات هتل کراتون شیشلی شامل مواردی همچون خدمات اسپا، ماساژ، سونا خشک و بخار، لباس‌شویی و خشک‌شویی، آسانسور، راهنمای تور، اتاق کامپیوتر، سالن کنفرانس و محوطه مخصوص سیگار می‌شود.


جاذبه های گردشگری اطراف هتل کراتون شیشلی استانبول

از آنجا که محله شیشلی ایستگاه‌های مترو و اتوبوس زیادی دارد و از طرفی با مرکز شهر فاصله زیادی ندارد، می‌توان گفت که دسترسی هتل کراتون شیشلی به مکان‌های دیدنی و تفریحی کاملا راحت است. همچنین تعدادی از مکان‌های دیدنی استانبول در نزدیکی هتل کراتون استانبول واقع شده است که در ادامه برخی از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

*موزه آتاتورک استانبول 1.3 کیلومتر
*قصر ییلدیز استانبول 4 کیلومتر
*کاخ دلمه باغچه استانبول 4.6 کیلومتر
*موزه پرا استانبول 4.8 کیلومتر
*پارک ییلدیز استانبول 5 کیلومتر
*برج گالاتا استانبول 5.7 کیلومتر
*شاخ طلایی استانبول 6.8 کیلومتر
*کاخ توپکاپی استانبول 8.8 کیلومتر
*دلفیناریوم استانبول 10 کیلومتر
*آکواریوم سی لایف استانبول 11.7 کیلومتر

فاصله هتل کراتون شیشلی استانبول تا فرودگاه های استانبول

از هتل کراتون استانبول تا فرودگاه استانبول 28 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن 31 کیلومتر و تا فرودگاه تکیرداغ چورلو استانبول 89 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل کراتون شیشلی استانبول

استانبول مقصدی فصلی است و از این قیمت هتل های استانبول در فصول پرگردشگری بالاتر از روزهای معمولی محسوب می شود. قیمت رزرو هتل کراتون شیشلی استانبول با توجه به تاریخ سفر شما بستگی دارد.

 

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل کراتون استانبول