هتل ریچموند استانبول

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • مینی بار رایگان
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار

امکانات ورزشی

  • باشگاه بدنسازی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل ریچموند استانبول (Richmond Istanbul) هتلی چهار ستاره در منطقه بی اغلو - خیابان استقلال استانبول در کشور ترکیه است که خدمات خود را به صورت B.B به میهمانان ارائه میدهد. دسترسی به تعدادی از مکان‌های تفریحی و دیدنی شهر برای مهمانان هتل ریچموند استانبول به راحتی و بدون نیاز به تاکسی و مترو امکان‌پذیر است. معماری هتل به سبک اروپایی انجام شده است و قبل از ورود به داخل احتمالا مجذوب ظاهر بیرونی آن خواهید شد. در فضای عمومی داخلی هتل از ترکیب رنگی خارق‌العاده برای طراحی استفاده شده است تا جایی که برخی مهمانان دوست دارند در آن قدم بزنند و از تماشای رنگ‌های شاد و زنده لذت ببرند. هتل ریچموند استانبول تنها هتلی است که درست در خیابان استقلال در تکسیم، مرکز سرگرمی، فرهنگ و خرید واقع شده است و اطراف آن را بناها و کلیساهای تاریخی احاطه کرده است. مرکز خرید دمیرورن 10 دقیقه پیاده تا ریچموند استانبول فاصله دارد. موزه هنر مدرن و پل گالاتا تقریبا 15 دقیقه پیاده فاصله دارند. مسجد سلطان احمد و بازار بزرگ 4 کیلومتر با ریچموند استانبول فاصله دارند. 

انواع اتاق های هتل ریچموند استانبول

هتل ریچموند استانبول دارای 103 اتاق در انواع مختلف است. مانند 

1- Deluxe Room with Bosphorus View(با مساحت 25 متر مربع و مناسب برای 2 بزرگسال و 1 تخت دبل و 1 تک سینگل)
2- Standard Triple Room (با مساحت 28 متر مربع و مناسب برای 3 بزرگسال با 3 تخت سینگل)
3- Standard Double or Twin Room (با مساحت 23 متر مربع و مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل و 2 تک سینگل)
4- Bosphorus Suite (با مساحت 40 متر مربع و مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
5-Connecting Family Room (با مساحت 46 متر مربع و مناسب برای 4 بزرگسال و 1 تخت دبل و 2 تخت سینگل)
6- Deluxe Triple Room with Bosphorus View (با مساحت 28 متر مربع و مناسب برای 3 بزرگسال با 3 تخت سینگل)

داخل اتاق‌ها رنگ‌های روشن باعث انتقال حس آرامش و راحتی به مهمانان می‌شود و در کل طراحی هتل استادانه انجام گرفته است. تمام این اتاق ها دارای سشوار، تلفن، دمپایی، حوله، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی، مینی بار، تهویه مطبوع و گاو صندوق اشاره کرد. تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای و قسمت نشیمن هستند. قهوه ساز داخل اتاق و اینترنت وای فای رایگان نیز ارائه می شود. اتاق ‌ها چشم ‌اندازی از بسفر یا خط افق استانبول دارند. که انواع این اتاق ها مانند

امکانات هتل ریچموند استانبول

اینترنت وایفای رایگان هتل ریچموند استانبول در همه اتاق‌ها و همچنین بخش‌های عمومی هتل مثل لابی در دسترس می‌باشد و مهمانان می‌توانند برای انجام امور مربوط به اینترنت از آن استفاده کنند. در داخل هتل یک رستوران، کافی شاپ و بار وجود دارد که برای کسانی که قصد صرف نوشیدنی، غذا و میان‌ وعده دارند و تمایل ندارند هتل را ترک کنند گزینه خوبی است. همچنین بوفه صبحانه رایگان هتل ریچموند استانبول هر روز هفته از ساعت 7 تا 10:30 صبح با تنوع بالایی از غذا و نوشیدنی از مهمانان پذیرایی می‌کند. سالن ورزشی هتل با تجهیزات بدنسازی و هوازی به صورت 24 ساعته فعال است و مهمانان در هر زمان از شبانه‌روز می‌توانند برای ورزش و تحرک به این بخش از هتل مراجعه کنند. اگر در طول اقامت خود در هتل ریچموند استانبول به هوای تازه نیاز داشتید و از تماشای فضای سبز زیبا لذت می‌برید، پیشنهاد می‌شود حتما سری به باغ زیبای این مجموعه بزنید، همچنین یک تراس در هتل قرار دارد که برای دیدن منظره شهر مناسب است. خدمات اتاق، میز پذیرش 24 ساعته، سرویس خشکشویی، رستوران و بار، خدمات مبادله ارز، خدمات دربان، انبار چمدان، میز گردشگری جهت ارائه بلیط و تور، صبحانه در دسترس، مرکز تجاری 24ساعته، ترانسفر فرودگاهی، تراس، کافی شاپ، لابی، کتابخانه، پارکینگ، رایگان، مرکز تناسب اندام,اتاق های غیر سیگاری، تراس، نگهداری از کودکان، دسترسی به ویلچر، گاو صندوق از دیگر امکانات هتل می باشند. کارکنان هتل مسلط به زبان های آلمانی، انگلیسی و ترکی هستند.

جاذبه های اطراف هتل ریچموند استانبول

هتل ریچموند به دلیل موقعیت جغرافیایی که در منطقه تکسیم بنا شده دارد همچنین به دلیل دسترسی راحت و نزدیک به مترو و وسایل حمل و نقل عمومی بازدید برای مسافران راحت شده ازجمله اماکن و جاذبه ها میتوان به 
*موزه توهم 1 کیلومتر
*برج گالاتا ۱ کیلومتر
*موزه مادام توسو۱٫۶ کیلومتر
*مرکز خرید دمیررون ۱٫۹ کیلومتر
*مرکز خرید نیشانتاشی ۳٫۶ کیلومتر
*میدان تکسیم ۱۲ کیلومتر
*بشیکتاش 3 کیلومتر
*مرکز خرید جواهر مال استانبول 5.1 کیلومتر
*ستون کنستانتین استانبول4 کیلومتر
*مرکز خرید پروفیلو استانبول 8.2 کیلومتر

فاصله هتل ریچموند استانبول تا فرودگاه های استانبول

از هتل ریچموند استانبول تا فرودگاه بین المللی استانبول 49 کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی آتاتورک استانبول ۲۱ کیلومتر است. 


قیمت رزرو هتل ریچموند استانبول

هتل ریچموند هتلی 4 ستاره با امکانات خوب است و از آنجایی که استانبول مقصدی فصلی است و در فصل های پر گردشگر قیمت هتل های استانبول بالاتر می رود از این رو قیمت رزرو هتل ریچموند استانبول به تاریخ سفر شما بستگی دارد. 

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل ریچموند استانبول