هتل ارسین تکسیم استانبول

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • آسانسور
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار

امکانات ورزشی

  • جکوزی
  • استخر سرپوشیده

امکانات تفریحی

  • سونا

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل ارسین تکسیم پریمیر استانبول (Eresin Hotels Taxim Premier) هتلی چهار ستاره در منطقه تکسیم استانبول در کشور ترکیه است  که خدمات خودش را بصورت B.B ارائه میدهد و در قلب شهر واقع شده و فاصله‌ای کمتر از پانصد متر تا میدان تکسیم دارد. از تراس مجموعه قادر به تماشای شهر زیبای استانبول خواهید بود. در صورتی که به دنبال کتبی خاص در ادبیات ترک هستید، می‌توانید سری به کتابخانه اختصاصی این هتل بزنید. خیابان محبوب استقلال با 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. ارتباطات حمل ‌و نقل عمومی از جمله مترو عثمان ‌بی در 1.5 کیلومتری هتل قرار دارند. مرکز همایش لطفی کردار، مرکز کنگره استانبول، سالن کنسرت Cemal Resit Rey و تئاتر Muhsin Ertugrul در فاصله 1.2 کیلومتری  هتل قرار دارند. 

انواع اتاق های هتل ارسین تکسیم پریمیر استانبول 

هتل ارسین تکسیم پریمیر استانبول دارای 67 اتاق و سوئیت میباشد در 11 طبقه میباشد. در انواع مختلف مانند : 

1- Junior Suite (با مساحت 39 مترمربع، مناسب 2 بزرگسال، 1 اتاق و 1 تخت دبل)
2- Premier Double or Twin Room (با مساحت 27مترمربع، مناسب 3 بزرگسال، 1 مبل تخت شو 1 تخت دبل یا 2 تخت سینگل)
3- Standard Double or Twin Room ( با مساحت 20 مترمربع، مناسب 2 بزرگسال، 1 تخت دبل یا 2 تخت سینگل )       
Family Suite -4  ( با مساحت 55 مترمربع، مناسب 4 بزرگسال، 1 تخت دبل یا 2 تخت سینگل با 2 اتاق)

داخل اتاق‌های هتل  یک حمام و تلویزیونی مسطح دیده می‌شود. برای سرو نوشیدنی هر مرتبه مجبور به ترک اتاق و رفتن به بار اصلی هتل نبوده و می‌توانید یک نوشیدنی از مینی بار داخل اتاق خود انتخاب کنید. چای‌ ساز و قهوه ‌ساز اجازه می‌ دهند در صورت سرد بودن هوا، به جای مینی بار، به نوشیدنی‌ های گرم رو بیاورید. از کشیدن سیگار داخل اتاق‌ ها خودداری کرده و به این منظور به قسمت ویژه‌ای که برای استعمال دخانیات طراحی شده است قدم بگذارید. در تمامی اتاق های هتل ارسین تکسیم پریمیر امکاناتی مانند: حوله، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، دستمال توالت، تهویه مطبوع، تلفن، کمد لباس، دسترسی به وای فای رایگان، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی میباشد.


امکانات هتل ارسین تکسیم پریمیر استانبول

هتل ارسین تکسیم پریمر دارای استخر سرپوشیده، سونا و ماساژ است. اتاق‌های امروزی دارای تلویزیون صفحه ‌تخت و حمام آبگرم هستند.  متاسفانه هتل ارسین تکسیم پریمیر فاقد پارکینگ بوده و مسئولیتی در قبال خودروهای شخصی که کرایه کرده‌اید، قبول نمی‌کند. البته واقعا نیازی به استفاده از اتومبیل شخصی وجود ندارد. مرکز تناسب اندام  مجهز به دستگاه های قلب و عروق و وزنه های آزاد است. حمام ترکی می تواند به مهمانان کمک کند تا بعد از تمرین استراحت کنند. صبحانه هتل شامل نان های تازه پخته شده و چای سنتی ترکی است. هتل در مجموع دارای دو رستوران است. یکی از آن‌ ها L'oranj Restaurant نام داشته و برای صبحانه، ناهار، شام و همچنین سرو چای سرویس‌ دهی دارد. نوع غذاها بین المللی بوده و به صورت وعده‌هایی آماده در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. رستوران دیگر L'oranj Terrace نام داشته و همچنان برای هر سه وعده غذایی باز است. تفاوت اصلی آن، نیمه سلف سرویس بودن محسوب می‌شود. برای سرو نوشیدنی به بار هتل و برای خوردن میان وعده در طول روز به اسنک بار بروید. داخل هتل به انواع شکلات، میوه و دیگر میان وعده‌ها دسترسی دارید. امکاناتی رفاهی  دیگر مانند خدمات پذیرایی، سرویس دربان، انبار چمدان، نگه‌داری از کودکان و خدمات به کودک، با هزینه اضافی، خدمات نظافتی روزانه، خشک ‌شویی با هزینه‌ی اضافی، سرویس اتو با هزینه اضافی، دوربین‌ های مداربسته خارج از هتل، دوربین‌های مداربسته در داخل فضاهای مشترک، آلارم دود، هشدار ایمنی، صندوق امانات، خدمات شاتل، تهویه مطبوع، اتاق مخصوص سیگار، دسترسی به ویلچر، سالن تناسب اندام، ماساژ، از دسترس، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، مرکز تناسب اندام، امکانات برگزاری جلسه صندلی‌ های مخصوص آفتاب گیر و ساحلی، جکوزی، نظافت روزانه اتاق و همچنین کارکنان این هتل مسلط به زبان‌ های عربی و انگلیسی میباشند.

جاذبه های اطراف هتل ارسین تکسیم پریمیر استانبول

به دلیل موقعیت جغرافیای هتل ارسین تکسیم پریمیر و دسترسی آسان به مترو بازدید از مکان ها و جاذبه های اطراف هتل و شهر به سهولت انجام میشود. در اینجا به معرفی جاذبه های اطراف هتل می پردازیم.

*میدان تکسیم استانبول 4کیلومتر 
*کاخ دلمه باغچه استانبول1.7کیلومتر
*کاروانسرای والده خان5.3  کیلومتر
*پارک گلخانه استانبول5.9 کیلومتر
*موزه آتاتورک استانبول2.2 کیلومتر 
*پلکان کاموندو استانبول3.3  کیلومتر
*قصر ییلدیز استانبول3.7  کیلومتر
*مسجد سلیمانیه 4.5 کیلومتر
*حمام گدیک پاشا استانبول 7.5 کیلومتر
*دلفیناریوم استانبول 9.6 کیلومتر 
*شهربازی ویالند استانبول13 کیلومتر
*اسکله و مرکز تجاری 1.9 کیلومتر
*مرکز خرید ترامپ تاورز 4.3 کیلومتر

فاصله هتل ارسین تکسیم پریمیر تا فرودگاه های استانبول

از هتل ارسین تکسیم پریمیر تا فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن ۳۱ کیلومتر فرودگاه استانبول 34 کیلومتر میباشد.

قیمت رزرو هتل ارسین تکسیم پریمیر استانبول

هتل ارسین تکسیم پریمیر هتلی 4 ستاره است که امکانات و خدمات خوبی را به مسافرین ارائه می دهد از این روز قیمت رزرو هتل ارسین تکسیم پریمیر استانبول با توجه به امکانات و همچنین فصلی بودن مقصد، به تاریخ سفر شما بستگی دارد.

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل ارسین تکسیم استانبول