هتل تکسیم اکسپرس استانبول

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار

امکانات ورزشی

  • اجاره دوچرخه

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل تکسیم اکسپرس استانبول (Taksim Express Hotel Istanbul) هتلی 4 ستاره است که خدمات خودش را بصورت B.B ارائه میدهد. این هتل در نزدیکی میدان تکسیم و با فاصله کم از خیابان محبوب استقلال قرار گرفته است. در نزدیکی این هتل چهار ستاره، رستوران‌ ها و کافه‌ های متنوع، موزه‌ها و ایستگاه تله کابین قرار گرفته است. مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند به کاخ دولما باغچه و ساحل هم دسترسی خوبی داشته باشند. همچنین در این منطقه ایستگاه‌های اتوبوس متعدد و یک ایستگاه مترو وجود دارد. 

انواع اتاق های هتل تکسیم اکسپرس استانبول 

هتل تکسیم اکسپرس استانبول که دارای 108 اتاق میباشد که دارای انواع مختلف می باشد. مانند 
1-Superior Triple Room (با مساحت  25 مترمربع و مناسب 3 بزرگسال و 1 تخت دبل  و 1 تخت سینگل)
2-Superior Double Room (با مساحت 23 مترمربع و مناسب 2 بزرگسال و 1 تخت دبل یا 2 تخت سینگل)
3- Budget Double Room (با مساحت  15 مترمربع و مناسب  2بزرگسال و1 تخت دبل)
4- Deluxe Room(با مساحت  28 مترمربع و مناسب 3 بزرگسال و 1 تخت دبل)

در اتاق‌های این هتل سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته و دسترسی به اینترنت وای فای فراهم است. هر اتاق دارای تلویزیونی ال سی دی بوده و به یک مینی بار مجهز شده است. به لطف وجود گاو صندوق می‌توانید اشیای گران قیمت و اسناد مهم را در مکانی ایمن نگهداری کنید. از همه اتاق‌های هتل تکسیم اکسپرس به شهر زیبای استانبول دید خواهید داشت. گفتنی است برای استفاده از اینترنت مجبور به سکونت داخل اتاق نیستید. سیگنال‌های شبکه اینترنت بدون سیم در کل مجموعه دریافت می‌شود. در تمامی اتاق های هتل تکسیم اکسپرس استانبول امکاناتی حوله، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، دستمال توالت، تهویه مطبوع، تلفن، کمد لباس، دسترسی به وای فای رایگان، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی میباشد.


امکانات هتل تکسیم اکسپرس استانبول 

اقامت در هتل تکسیم اکسپرس استانبول نسبت به هتل‌ های چهار ستاره دیگر مقرون‌ به‌ صرفه است و برای افرادی که به دنبال هتلی با قیمت مناسب در نزدیکی میدان تکسیم می‌گردند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. همچنین این هتل بیشتر برای اقامت دو نفره و اقامت زوج‌ها مناسب است. یکی از خدمات جالب و کاربردی هتل تکسیم اکسپرس استانبول امکان خرید از فروشگاه‌ های اطراف، مخصوصا خواربار،‌ و دریافت اجناس در اتاق است. امکاناتی رفاهی هتل شامل خدمات پذیرایی، سرویس دربان، انبار چمدان، اجاره دوچرخه با هزینه اضافی، خدمات نظافتی روزانه، خشک‌ شویی با هزینه‌ ی اضافی، سرویس اتو با هزینه اضافی، صندوق امانات، خدمات شاتل، تهویه مطبوع، اتاق مخصوص سیگار، دسترسی به ویلچر، شاتل فرودگاه با هزینه ی اضافی، غذاهای رژیمی اشاره کرد. همچنین کارکنان این هتل با زبان‌ های عربی، ترکی، انگلیسی و روسی مسلط میباشند.

جاذبه های اطراف هتل تکسیم اکسپرس استانبول 

به دلیل موقعیت جغرافیای هتل تکسیم اکسپرس استانبول و دسترسی آسان به مترو باعث شده است که بازدید از جاذبه های گردشگری اطراف هتل به سهولت انجام شود. رفت و آمد به قسمت‌های مختلف شهر، حتی بین نیمه اروپایی و آسیایی، به سادگی صورت می‌گیرد

*میدان تکسیم استانبول1 کیلومتر
*کاخ دلمه باغچه استانبول2 کیلومتر
*موزه ملی نقاشی استانبول2.4 کیلومتر
*مسجد اورتاکوی استانبول4.7 کیلومتر
*ایستگاه قطار سیرکچی5 کیلومتر
*مرکز خرید هیستوریا مال 8.9 کیلومتر
*اوتلت سنتر اولیویوم13.3 کیلومتر

فاصله هتل تکسیم اکسپرس استانبول تا فرودگاه های استانبول

از هتل تکسیم اکسپرس استانبول تا فرودگاه استانبول 29 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی صبیها گوکچن استانبول 30 کیلومتر و تا فرودگاه تکیرداغ چورلو 88 کیلومتر میباشد.

قیمت رزرو هتل تکسیم اکسپرس استانبول 

هتل تکسیم اکسپرس استانبول هتلی 4 ستاره است و از آنجایی که قیمت هتل های استانبول در فصل های پرگردشگر بالاتر است از این رو قیمت رزرو هتل تکسیم اکسپرس استانبول به تاریخ سفر شما بستگی دارد. 

  

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل تکسیم اکسپرس استانبول