هتل هوبی استانبول

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی

امکانات تفریحی

  • سونا

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل هوبی استانبول (The Hubi Hotel) هتلی  4 ستاره است که خدمات خودش را بصورت B.B ارائه میدهد. این هتل در مرکز استانبول قرار دارد و واقع در ۵۰۰ متری مرکز کنگره ی استانبول است. از آنجا که این هتل به تعدادی از مکان‌ های دیدنی و مراکز خرید نزدیک است، موقعیت مکانی مناسبی برای توریست‌ های اهل گشت و گذار در شهر دارد. خیابان استقلال، میدان تکسیم و برج ساعت دولما باغچه سه مورد از مکان های نزدیک به هتل هستند. طراحی داخلی هتل مدرن و مینیمال انجام شده و نورپردازی جذابی در آن به کار رفته است.

انواع اتاق های هتل هوبی استانبول

هتل هوبی استانبول دارای 30 اتاق در انواع مختلف می باشد. مانند:
1- Deluxe Double Room (با مساحت 25 مترمربع و مناسب 2 بزرگسال و کودک و 1 تخت دبل)
2- Deluxe Room (با مساحت 20  مترمربع و مناسب 2 بزرگسال و کودک با 1 تخت دبل)
3- Deluxe Triple Room (با مساحت 30 مترمربع و مناسب برای 3بزرگسال و کودک 1 مبل تخت شو و 1 تخت دبل)           
4- King Room (با مساحت  45 مترمربع و مناسب برای 2بزرگسال و کودک با1 تخت دبل)

در اتاق ‌های این هتل سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته و دسترسی به اینترنت وای فای فراهم است. هر اتاق دارای یک تلویزیون با صفحه نمایش تخت با کانال های کابلی و ماهواره ای بوده و به یک مینی بار مجهز شده است. وجود گاو صندوق در اتاق های هتل برای آن است که بتوانید اشیای گران قیمت و اسناد مهم را در مکانی ایمن نگهداری کنید. گفتنی است در تمامی اتاق های هتل هوبی استانبول امکاناتی مانند کتری برقی، سوکت نزدیک تخت، مبل تختخواب شو، تخت تاشو، جا لباسی، محل نشستن، میز مطالعه، قهوه ساز و چای ساز، حوله، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، دستمال توالت، تهویه مطبوع، تلفن، کمد لباس، دسترسی به وای فای رایگان، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی میباشد. 

امکانات هتل هوبی استانبول 

اقامت در هتل صبحانه به صورت بوفه هر روز صبح سرو می شود. از امکانات و خدماتی که هتل هوبی استانبول ارائه می دهد می توان به رستوران، اینترنت وایفای رایگان در لابی و اتاق ها، پارکینگ خصوصی رایگان در یک مکان نزدیک امکان پذیر است (رزرو لازم است)، سرویس دربان، انبار چمدان، میز تور، تبدیل ارز، میز پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، سرویس اتو با هزینه اضافی، خشک شویی با هزینه اضافی، فکس و فتوکپی، دسترسی به کارت کلید، صندوق امانات، خدمات شاتل با هزینه اضافی، تهویه مطبوع، سرویس بیداری، سیستم گرمایش، عایق صدا، ایمن لپ تاپ، اتاق های عایق صدا، امکانات برای مهمانان معلول، اتاق های غیر سیگاری، قابل دسترسی با ویلچر، طبقات بالا قابل دسترسی با آسانسور، رختکن تناسب اندام و مرکز آبگرم، صندلی ماساژور، ماساژ (ماساژ کامل بدن، ماساژ دست، ماساژ سر، ماساژ زوج، ماساژ پا، ماساژ گردن، ماساژ پشت) با هزینه اضافی، سالن استراحت و آرامش اسپا، امکانات اسپا، حمام در فضای باز، مرکز آبگرم و سلامتی، سونا می باشد. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند.

جاذبه های اطراف هتل هوبی استانبول

بازدید از جاذبه های گردشگری اطراف هتل به دلیل موقعیت خوب هتل هوبی استانبول در مرکز شهر به راحتی انجام می شود چرا که مترو و وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند.

*برج ساعت دولما باغچه 1.7 کیلومتر
*خیابان استقلال 2.5 کیلومتر
*میدان تکسیم 3 کیلومتر
*برج گالاتا  2.6 کیلومتر
*پارک ماکا 1.9 کیلومتر
*ستون کنستانتین4.3 کیلومتر

فاصله هتل هوبی استانبول تا فرودگاه های استانبول

از هتل هوبی استانبول تا فرودگاه استانبول 29 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی صبیها گوکچن استانبول 31 کیلومتر، تا فرودگاه تکیرداغ چورلو 88 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل هوبی استانبول

هتل هوبی استانبول از جمله های هتل 4 ستاره و در یک موقعیت عالی در استانبول است. از این رو قیمت رزرو هتل هوبی استانبول به دلیل موقعیت مکانی خوب هتل کمی بالاتر از دیگر هتل های استانبول محسوب می شود.

     

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل هوبی استانبول