هتل آترو استانبول

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • سرویس فرنگی

امکانات ورزشی

  • جکوزی

امکانات تفریحی

  • سونا

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل آترو استانبول (Atro Hotel Istanbul) هتلی 4 ستاره است که خدمات خودش را بصورت B.B ارائه میدهد. این هتل در نزدیکی میدان تکسیم و با فاصله کم از بسیاری از مراکز گردشگری مهم این شهر واقع شده است. مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند برای بازدید از مراکز دیدنی مانند موزه‌ها، میدان تکسیم و ایستگاه تله‌ کابین نیازی به وسیله نقلیه ندارند و می‌توانند پیاده به بیشتر مراکز مهم واقع در این منطقه سر بزنند. در نزدیکی هتل آترو چندین ایستگاه اتوبوس وجود دارد. 

انواع اتاق های هتل آترو استانبول 

هتل آترو استانبول با 61 اتاق در انواع مختلف است. مانند:
1-Large Single Room (با مساحت 20 مترمربع و مناسب برای 1بزرگسال با 1 تخت سینگل)
2-Economy Double or Twin Room (با مساحت 25 مترمربع و مناسب برای 2 بزرگسال با 1تخت دبل یا 2 تخت سینگل)
3- Standard Triple Room (با مساحت 30 مترمربع و مناسب برای 3 بزرگسال با 1 تخت دبل و 1 تخت سینگل و مبل تخت شو)          
4- Deluxe Family Room (با مساحت  38 مترمربع و مناسب برای 3 بزرگسال با 1 تخت دبل و 2 تخت سینگل)

اتاق های هتل بسیار زیبا و دیدنی است که از تم رنگی اتاق های طلایی و کرم برخوردار است. در تمامی اتاق های هتل آترو استانبول حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی با امکاناتی نظیر حوله، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، دستمال توالت قرار گرفته است. تهویه مطبوع، تلفن، کمد لباس، دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، محصولات پاک کننده، کتری برقی، سوکت نزدیک تخت، جا لباسی، تلویزیون صفحه نمایش تخت، مینی بار از دیگر امکانات اتاق های هتل می باشد.

امکانات هتل آترو استانبول 

خدمات شاتل رایگان از هتل به مترو تکسیم و عثمانبی ارائه می شود. اقامت در هتل آترو استانبول پارکینگی رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌دهد تا در صورت داشتن اتومبیل شخصی بتوانند آن را پارک کنند. صبحانه هر روز صبح به صورت سلف سرویس سرو می‌شود. برای این هتل یک بار اختصاصی در نظر گرفته شده است. در این مجموعه به انواع میان وعده برای بزرگسالان و کودکان، انواع نوشیدنی و مخصوصا همه نوع میوه دسترسی خواهید داشت. در صورتی که همراهتان کودک یا خردسالی دارید، هتل تکسیم تایم استانبول یک کالسکه در اختیارتان قرار خواهد داد. به همین دلیل نیازی نیست وسیله حمل و نقل کودک را از شهر مبدا با خود به استانبول ببرید. از طریق تلویزیون به شبکه‌های پخش برنامه‌های کودکان دسترسی خواهید داشت تا بتوانید افراد کم سن و سال همراهتان را نیز سرگرم نگه دارید. از طریق تلفن از فروشگاه‌ های اطراف خرید کرده و کالاها را جلوی در اتاق تحویل بگیرید. البته در نهایت باید مبلغ بیشتری در مقایسه با قیمت اجناس پرداخت کنید و شامل سونای خشک و جکوزی و سالن ماساژ می شود با هزینه اضافه در دسترس میهمانان می باشد. از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به اینترنت وایفای رایگان در لابی و اتاق ها، پارکینگ خصوصی رایگان در محل امکان پذیر است (رزرو لازم است)، انبار چمدان، میز تور، تبدیل ارز، میز پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، سرویس اتو با هزینه اضافی، لباسشویی با هزینه اضافی، خشکشویی با هزینه اضافی، فکس و فتوکپی با هزینه اضافی، امکانات جلسه و برگزاری ضیافت با هزینه اضافی، دسترسی به کارت کلید، نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات شاتل با هزینه اضافی، سالن استراحت با یک تلویزیون مشترک، تهویه مطبوع، سرویس بیداری، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، ورودی اختصاصی، کرایه ماشین، اتاق های خانوادگی، اتاق های غیر سیگاری، سرویس اتاق، صندلی ماساژور، ماساژ (ماساژ کامل بدن، ماساژ دست، ماساژ سر، ماساژ زوج، ماساژ پا، ماساژ گردن، ماساژ پشت) با هزینه اضافی، اتاق بخار، امکانات اسپا، مرکز آبگرم و سلامتی با هزینه اضافی، سونا اشاره کرد. کارکنان هتل مسلط به زبان های انگلیسی، فارسی و ترکی هستند.

جاذبه های اطراف هتل آترو استانبول 

با توجه به خدمات شاتل رایگان از هتل تا مترو عثمان بی، بازدید از جاذبه های گردشگری اطراف هتل به راحتی مقدور شده است. در اینجا به معرفی جاذبه های اطراف هتل می پردازیم.

*موزه آتاتورک استانبول1.1 کیلومتر
*پارک تکسیم گزی استانبول 1.3 کیلومتر
*خیابان استقلال استانبول 1.9 کیلومتر
*قصر ییلدیز استانبول 3.9 کیلومتر
*کاخ دلمه باغچه استانبول 2.1 کیلومتر
*موزه پرا استانبول 3.7 کیلومتر
*برج گالاتا استانبول 4.6 کیلومتر
*کاخ توپکاپی استانبول 7.4 کیلومتر

فاصله هتل آترو استانبول تا فرودگاه های استانبول

از هتل آترو استانبول تا فرودگاه استانبول 29 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی صبیها گوکچن استانبول 30 کیلومتر و تا فرودگاه تکیر داغ چورلو 88 کیلومتر میباشد.

قیمت رزرو هتل آترو استانبول 

هتل 4 ستاره آترو (تکسیم تایم سابق) استانبول با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه میدهد جز هتل های خوب استانبول محسوب می شود. قیمت رزرو هتل آترو استانبول به چند عامل بستگی دارد. زمان سفر شما و موقعیت مکانی هتل. 

     

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل آترو استانبول