هتل نوا فلتس استانبول

امکانات هتل

  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل نوا فلتس استانبول (Neva Flats Hotel) هتلی 3 ستاره با خدمات B.B در منطقه بی اغلو در مرکز شهر استانبول با دسترسی عالی به خیابان استقلال و میدان تکسیم قرار دارد. با اقامت در این هتل می‌توان بدون نیاز به تاکسی و مترو با کمی پیاده‌ روی از مکان‌های دیدنی همچون برج گالاتا، پل گالاتا و قصر توپکاپی بازدید کرد و این برای کسانی که در کنار خرید به تفریح علاقه‌مند هستند فوق‌العاده است. از طرفی فضای داخلی هتل با سلیقه و زیبا طراحی شده است و حس خوبی به مسافرین منتقل می‌کند. ظاهر هتل چندان مناسب نبود از این رو به تازگی بازسازی شده است.


اتاق های هتل نوا فلتس استانبول 

هتل نوا فلتس استانبول با 11 اتاق در انواع مختلف قرار دارد. مانند
1. اتاق Deluxe Double Room (با 30 مترمربع مساحت مناسب برای 2 بزرگسال با یک تخت دبل)
2. اتاق Economy Double Room (با 20 مترمربع مساحت مناسب برای 2 بزرگسال با یک تخت دبل)
3.اتاق Triple Room (با 25 مترمربع مساحت مناسب برای 3 بزرگسال با 2 تخت دبل)
4.اتاق Double Room (با 20 مترمربع مساحت مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
5. اتاق Standard Twin Room (با 20 مترمربع مناسب برای 2 بزرگسال با 2 تخت سینگل)

تمام اتاق های هتل مجهز به حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هستند که در آنها امکاناتی از قبیل دستمال توالت، دمپایی، حوله، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار قرار دارد. در اتاق ها همچنین امکاناتی از قبلی سرویس بیداری، کتری برقی، سوکت نزدیک تخت، جالباسی، میز تحریر، تلویزیون صفحه نمایش تخت، کانال های کابلی، چای ساز و قهوه ساز، ساعت زنگ دار تعبیه شده است.

امکانات هتل نوا فلتس استانبول

هتل نوا فلتس استانبول در حد خود دارای امکانات رفاهی ای است که به مسافرین خود ارائه می دهد. دسترسی به اینترنت وایفای رایگان مناسب برای افرادی که به اینترنت نیاز دارند، یک آشپزخانه مشترک در این قرار دارد که می توانید با خرید مواد خام در آشپزخانه هتل اقدام به آشپزی کنید، البته در این هتل رستوران نیز قرار دارد. اجاره دوچرخه نیز در دسترس مسافرین قرار دارد. در نزدیکی هتل یک پارکینگ تعبیه شده است و برای مسافرینی که ماشین دارند مناسب است. از دیگر امکانات هتل می توان به بلیط حمل و نقل عمومی با هزینه اضافی، انبار چمدان، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتو با هزینه اضافی، محصولات پاک کننده با هزینه اضافی، فکس و فتوکپی، صندوق امانات، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی، تهویه مطبوع، اتاق مخصوص سیگار، اتاق های بدون دود، سیستم گرمایشی، امکانات لباسشویی اشاره کرد. برای دسترسی به طبقات بالا باید از پله استفاده کرد. کارکنان هتل مسلط به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، ترکی، چینی می باشند. 


جاذبه های گردشگری اطراف هتل نوا فلتس استانبول

موقعیت قرار گیری هتل نوا فلتس استانبول به شکلی است که به راحتی می توان با استفاده از مترو و اتوبوس از جاذبه های گردشگری استانبول بازدید کرد. 

*موزه پرا استانبول 0.7 کیلومتر
*موزه هنرهای مدرن استانبول 0.9 کیلومتر
*برج گالاتا استانبول 1.4 کیلومتر
*شاخ طلایی استانبول 1.8 کیلومتر
*کاخ دلمه باغچه استانبول 2.8 کیلومتر
*پارک گلخانه استانبول 4.5 کیلومتر
*پارک ییلدیز استانبول 4.9 کیلومتر
*مسجد ایاصوفیه استانبول 5.3 کیلومتر
*پارک مینیاتورک استانبول 6.2 کیلومتر

فاصله هتل نوا فلتس استانبول تا فرودگاه استانبول

از هتل نوا فلتس استانبول تا فرودگاه استانبول 30 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی صبیحا 31 کیلومتر و تا فرودگاه تکیرداغ چورلو استانبول 88 کیلومتر است.

قیمت رزرو هتل نوا فلتس استانبول


هتل نوا فلتس استانبول از جمله های 3 ستاره استانبول است و قیمت رزرو هتل نوا فلتس استانبول پایین است و از جمله هتل های اقتصادی استانبول محسوب می شود. 

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل نوا فلتس استانبول