هتل ریدل استانبول

2 از 5
استانبول

امکانات هتل

  • ورود حیوانات
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل ریدل استانبول (Reydel Hotel Istanbul) هتلی 3 ستاره با خدمات B.B در منطقه فاتیح استانبول قرار دارد. این هتل مناسب افرادی است که به منظور خرید کردن به استانبول سفر می‌کنند و زمان کمی را در هتل می‌گذرانند گزینه مناسبی است. هتل ریدل استانبول در کنار یک پیاده‌ روی سنگی در محله‌ای در مرکز شهر استانبول واقع شده است. محله‌های هاگیا سوفیا و توپکاپی در نزدیکی هتل ریدل استانبول قرار دارند که در آن ‌ها دو جاذبه جهانگردی و بنای تاریخی مسجد گالاتا و مسجد آبی وجود دارد که به راحتی و با چند دقیقه قدم زدن می‌توانید از آن ‌ها دیدن نمایید. همچنین شهربازی ویالند و آکواریوم استانبول از مکان ‌های تفریحی نزدیک به این هتل هستند که دسترسی به آن‌ها برای مهمانان این هتل آسان خواهد بود. ایستگاه مترو Halic فقط چند قدم دورتر است. 

اتاق های هتل ریدل استانبول

هتل ریدل استانبول دارای 22 اتاق در 5 مدل مختلف است. مانند
1. اتاق های Economy Double or Twin Room (با 17 متر مربع مساحت مناسب برای 2 بزرگسال با 2 تخت سینگل)
2 - اتاق های Double or Twin Room (با 19 متر مربع مناسب برای 2 بزرگسال با 2 تخت سینگل)
3 - اتاق های Triple Room(با 24 متر مربع مساحت مناسب 3 بزرگسال با 3 تخت سینگل)
4 - اتاق های Family Room(با 35 متر مربع مساحت مناسب برای 4 بزرگسال و 1 کودک با 2 تخت دبل و یک تخت سینگل)
5 - اتاق های Large Suite (با 35 متر مربع مساحت مناسب برای 6 بزرگسال)
تمام اتاق ها مجهز به سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی که در آنها دستمال توالت، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، دوش تعبیه شده است. نزدیک تخت سوکت و تلفن قرار دارد. در اتاق ها یک تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های کابلی و ماهواره ای، رادیو، کمد لباس و مینی بار قرار دارد.

امکانات هتل ریدل استانبول

این هتل دارای تراس و اتاق های مدرن با وای فای رایگان است. برای میهمانانی که نیاز به اینترنت دارند اینترنت وایفای رایگان در مکان های عمومی قرار دارد. پارکینگ خصوصی با هزینه 8 یورو روزانه از دیگر مزایای این هتل است. میهمانان می توانند از سرویس دربان به محض ورود استفاده کنند. پذیرش همچنین در این هتل به صورت 24 ساعته است. از دیگر امکانات هتل ریدل استانبول می توان به میز تور، تبدیل ارز، نظافت روزانه، سرویس اتو، خشکشویی با هزینه اضافی، فکس و فتوکپی، صندوق امانات، خدمات شاتل با هزینه اضافی، سالن استراحت و تلویزیون مشترک، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، در کل سیگار ممنوع است، کف چوبی یا پارکت، سیستم گرمایش، اتاق های عایق صدا، اتاق های خانوادگی، وسایل اتو، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، اتاق های غیر سیگاری اشاره کرد. کارکنان هتل مسلط به زبان های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی هستند.

جاذبه های گردشگری اطراف هتل ریدل استانبول

موقعیت قرار گیری هتل ریدل به گونه ای است که به راحتی می توان به ایستگاه مترو دسترسی پیدا کرد. از این رو با استفاده از مترو و تاکسی می توان به جاذبه های گردشگری استانبول دسترسی پیدا کرد.

*مسجد سلیمانیه استانبول 0.6 کیلومتر
*مسجد رستم پاشا استانبول 0.7 کیلومتر
*تخت استانبول 0.8 کیلومتر
*پل گالاتا استانبول 1.2 کیلومتر
*بازار ادویه استانبول 0.9 کیلومتر
*برج گالاتا استانبول 1.6 کیلومتر
*مسجد نور عثمانیه 1.8 کیلومتر
*شاخ طلایی استانبول 2.5 کیلومتر
*موزه پرا استانبول 2.9 کیلومتر
*کاخ توپکاپی استانبول 2.9 کیلومتر
*خیابان استقلال استانبول 3.4 کیلومتر


فاصله هتل ریدل استانبول تا فرودگاه استانبول

از هتل ریدل استانبول تا فرودگاه استانبول 31 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی صبیحا 31 کیلومتر و تا فرودگاه تکیرداغ چورلو 87 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل ریدل استانبول

هتل ریدل استانبول از هتل های 3 ستاره استانبول است. از این رو قیمت رزرو هتل ریدل استانبول اقتصادی بوده و از قیمت مناسب تری برخوردار است.

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل ریدل استانبول