دستیار گوگل به کمک مسافران می آید

جستجو در مجله گردشگری

اخبار 29 شهریور ، 1402 5 دقیقه

گوگل قدمی مثبت برای خدمت رسانی به کاربران خود برداشته است. استفاده از دستیار گوگل یا همان Google Assistant از سال 1400 تا به امروز بسیار به کمک کاربران آمده است. دستیار گوگل برنامه ای جذاب مبنی بر هوش مصنوعی است که در گوشی های هوشمند و سیستم های خانگی برنامه ریزی می شود، یکی از اقداماتی که دستیار گوگل انجام میدهد کمک به مسافران در طول سفر است. اما شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که منشی گوگل یا Google Assistant چگونه در طول سفر به مسافران کمک می کند؟ پس با ما در آژانس هورام گشت همراه باشید...

دستیار-گوگل

استفاده از دستیار گوگل در ساخت دستگاه صوتی Google home، ویژگی های جدیدی به همراه داشت که یکی از آن ویژگی ها زمانی است که به مسافرت رفته اید و در طول سفر و در جاده ها همراه شما خواهد بود. این برنامه برای دو سیستم عامل اندروید و ios نیز کاربرد خواهد داشت پس نگران نوع سیستم عامل گوشی خود نباشید. 

دستیار-گوگل

با استفاده از دستیار گوگل می توانید توانایی های زبانی خود را افزایش دهید
استفاده از زبان های خارجی یکی از چالش هایی است که در طول سفر با آنها روبرو هستیم. اما با استفاده از منشی گوگل به راحتی می توانید توانایی های زبانی خود را افزایش دهید. تمام کاربرانی که از دستیار گوگل استفاده می کنند جملات مد نظر خود را به راحتی از از دستیار گوگل می پرسند و به هر زبانی که مد نظرشان است ترجمه می کند، فقط در اولین اقدام خود تنها کافی ست عباراتی مانند Hey Google یا Ok Google را بگویید سپس نحوه غذا سفارش دادن، نحوه پرسیدن آدرس، نحوه ابراز علاقه کردن، نحوه کمک خواستن و ... را از دستیار گوگل بپرسید.


زبان-با-دستیار-گوگل



با استفاده از Google Assistant میتوانید راحت تر از قبل با همسفران خود هماهنگ شوید

استفاده از پیام رسان Allo که توسط گوگل منتشر شده است، قابلیت برنامه ریزی منشی گوگل را به تمام مکالمات کاربران اضافه می کند. پس به جای استفاده از برنامه های مختلف برای برنامه ریزی سفر، تنها کافیست از دستیار گوگل بخواهید تا هتل ها، کافه ها، رستوران ها، مراکز خریدی که قصد بازدید از آنها را دارید را به شما معرفی کند.

دستیار-گوگل-در-سفر


پیدا کردن پروازها از طریق دستیار گوگل

میتوانید با استفاده از تکنولوژی دستیار گوگل به گوگل فرمان صوتی ارسال کنید تنها کافیست عباراتی را به گوگل بگویید تا گوگل برای شما کارهای لازم را انجام دهد. به عنوان مثال اگر به دنبال پرواز برای مقصدی خاص میگردید تنها کافیست از گوگل بخواهید تا پروازهای مقصد مورد نظرتان را برای شما پیدا کند.


با استفاده از دستیار گوگل میتوانید برنامه ریزی بهتری داشته باشید

دستیار گوگل در ورژن های جدیدتر خود به کمک کاربران در طول سفر می آید. فقط کافیست فرمانی صوتی برای دستیار گوگل صادر کنید تا به شما تمام برنامه های آن روز شما را که در تقویم ثبت کرده اید به شما بگوید. می تواند شما را به اختصار در جریان آب و هوا قرار دهد.


گزارش آب و هوای لحظه ای برای مسافران

به جای اینکه مدام برنامه آب و هوا را چک کنید تنها کافیست از دستیار گوگل بپرسید تا به شما گزارش آب و هوای آن روز را بدهد تا بدانید برای آن روز نیاز به چتر دارید یا خیر؟

با آژانس گردشگری هورام گشت همراه باشید تا با جدیدترین اطلاعات تکنولوژی در سفر، اخبار گردشگری و راهنمای سفر آشنا شوید.