معرفی 10 جاذبه گردشگری سنگاپور که نباید از دست بدهید | هورام گشت

جستجو در مجله گردشگری

گردشگری 12 مهر ، 1402 8 دقیقه

سنگاپور مقصدی زیبا برای گردشگران ثروتمند است، و با وجود اینکه مقصدی کوچک است اما درخششی خاص از ثروت را نمایان می کند. سنگاپور فراتر از مراکز خرید سطح بالا، هتل‌ های مجلل و سالن های غذاخوری عالی است. سنگاپور دارای تاریخی غنی و محله ‌های قومی متنوع، همراه با بسیاری از جاذبه‌های گردشگری عالی و فضاهای عمومی دوست‌ داشتنی است. سنگاپور دارای سیستم حمل و نقل عمومی عالی است که گشت و گذار را راحت و آسان می کند. وقتی نقشه مترو را درک کردید، دیگر مشکلی برای طی کردن از یک نقطه شهر به قسمت دیگر نخواهید داشت. بیشتر مردم در همه جا در سنگاپور انگلیسی صحبت میکنند و تمام علائم در سنگاپور به زبان انگلیسی است. در واقع، سنگاپور یکی از آسان ترین و راحت ترین کشورها برای بازدید در جنوب شرقی آسیا است. در سنگاپور جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد که بازدید از آنها می تواند لذت سفر به برای مخاطب بیشتر کند. در این مقاله سعی کردیم به معرفی برترین جاذبه های گردشگری سنگاپور بپردازیم. با ما در آژانس هورام گشت همراه باشید.

سنگاپور

1. مارینا بی سندز Marina Bay Sands سنگاپور
مجموعه تفریحی مجلل مارینا بی سندز شامل یک هتل مجلل ویژه، یک مرکز خرید، موزه هنر علوم و سکوی مشاهده پارک آسمان مارینا بی سندز - نقطه برتری برای تماشای کل شهر. عرشه تماشای Skypark و استخر بی‌نهایت در کشتی که بالای هتل قرار دارد یافت می‌شود. البته لازم به ذکر است که فقط مهمانان هتل مجاز به استفاده از استخر بی نهایت هستند، اما هرکسی می تواند از سکوی دید بازدید کند. مجموعه مجلل زیبای مارینا بی سندز، سبک و موقعیت سنگاپور را به عنوان یک شهر بین المللی بزرگ در جنوب شرقی آسیا نشان می دهد.

مارینا-بی-سندز سنگاپور

2.باغ های کنار خلیج Gardens by the Bay سنگاپور
باغ شرقی خلیج برای لذت بردن از زندگی پر جنب و جوش گیاهی و فرار از شلوغی شهر. در این باغ مجموعه‌ای از سازه‌های نمادین و آینده‌نگر را خواهید دید که برای انجام عملکردهای سازگار با محیط زیست طراحی شده‌اند. بازدید از گنبد جنگل ابری، بلندترین آبشار سرپوشیده جهان اطلاعات شما را در شناخت از تنوع زیستی بالا می برد.

باغ-های-کنار خلیج

3.باغ های گیاه شناسی Botanic Gardens سنگاپور

باغ‌های گیاه‌شناسی سنگاپور اولین نامزدی میراث جهانی یونسکو را دریافت کرد. این شهر گاهی اوقات می تواند شبیه یک جنگل بتنی باشد، البته یک جنگل تمیز و راحت، اما باغ های گیاه شناسی قطعاتی از میراث وحشی سنگاپور را حفظ می کنند. در باغ گیاهشناسی سنگاپور، یک مسیر پیاده روی به سمت درختان میراث باغ وجود دارد و به عنوان بخشی از تلاش برای حفاظت از گونه های درختی بالغ شهر محسوب می شود. هنگام بازدید از این باغ حتما از باغ ملی ارکیده، باغ های زیست محیطی، دریاچه های زیست محیطی، باغ بونسای، مجسمه ها و باغ های رسمی دیدن کنید.

باغ-گیاهشناسی



4.باغ وحش Singapore Zoo سنگاپور
باغ وحش سنگاپور که عنوان بهترین باغ وحش جنگل های بارانی جهان به شمار می آید، مکانی بسیار چشمگیر است. باغ وحش سنگاپور محیطی بسیار تمیز با پوشش گیاهی سرسبز و فضای زیستی خوبی برای حیوانات و گیاهان محسوب می شود. در این باغ وحش حیواناتی مانند اورانگوتان، شامپانزه، گورخر، میرکات، اژدهای کومودو، موش صحرایی، ببر سفید، کانگورو و بسیاری موجودات دیگر وجود دارد. 

باغ-وحش-سنگاپور

5.هتل رافلز  Raffles Hotel Singapore سنگاپور
هتل رافلز سنگاپور در سال 1887 ساخته شد و به عنوان آخرین هتل‌های بزرگ قرن نوزدهمی جهان باقی مانده است، زمانی افراد برجسته ادبی مانند رودیارد کیپلینگ و جوزف کنراد و همچنین ستاره سینما چارلی چاپلین از آن بازدید می‌کردند. این هتل بیش از یک قرن به عنوان یک نقطه عطف شهر عمل کرده است و همچنان با غذا و خدمات عالی به شهرت خود ادامه می دهد. معماری کلاسیک و باغ‌های استوایی محیطی باصفا در این هتل، جنبه دیگری از تاریخ متنوع و غنی سنگاپور را نشان می‌ دهند.

هتل-رافلز سنگاپور
6.جزیره سنتوزا Sentosa Island سنگاپور

سنگاپور دقیقاً به عنوان یک مقصد ساحلی شناخته نشده است، اما اگر واقعاً هوس تفریح ​​در زیر نور آفتاب دارید، جزیره سنتوزا مکانی عالی برای این تجربه است. همچنین ساحل سیلوسو مکان خوبی برای حضور در ساحل است و بازدیدکنندگان تور سنگاپور با قیمت مناسب می توانند در زمین های آزاد والیبال بازی کنند یا کایاک سواری و اسکی بورد سواری کنند. چندین جاذبه ساحلی دیگر نیز وجود دارد، به‌ علاوه یک آکواریوم دنیای زیر آب، که در آن می‌توانید با دلفین ‌ها شنا کنید. در ساحل سنتوزا مجسمه معروف سنگاپور، مرلیون است که دارای سر شیر و بدن ماهی است. در هنگام  بازدید از این مجسمه می توانید با یک پله برقی به بالای مجسمه بروید و از مناظر پانوراما از منطقه اطراف لذت ببرید. 

1جزیره-سنتوزا
7.یونیورسال استودیو Universal Studios Singapore سنگاپور

یونیورسال استودیو سنگاپور 49 هکتار از Resorts World Sentosa را اشغال کرده است. این پارک به صورت موضوعی چیده شده است و هر منطقه به یک مکان، فیلم یا نمایش تلویزیونی وجود دارد. در این پارک از مقاصدی مانند شهر نیویورک، هالیوود، ماداگاسکار و سفر به مصر باستان موضوع وجود دارد. در این پارک موضوعی، به غیر از نمایش، رستوران ها و مراکز خرید، نمایش های زنده نیز وجود دارد.

یونیورسال سنگاپور

8.پارک مرلیون Merlion Park سنگاپور

پارک مرلیون سنگاپور با شکل موجودی افسانه ای که دارای سر شیر و بدن و دم ماهی است. مرلیون نشان دهنده شروع ساده شهر به عنوان یک دهکده ماهیگیری است که با نام سنتی مالایی سنگاپورا، 'شهر شیر' ترکیب شده است. این سازه که در سال 2002 به پارک مرلیون منتقل شد، جایی که می تواند مشرف به خلیج مارینا باشد، 70 تن وزن دارد و 8.6 متر ارتفاع دارد و آب از دهانه خود در یک فواره بیرون می ریزد. 'توله مرلیون' در همان نزدیکی نشسته است، تنها دو متر قد اما سه تن وزن دارد، و پنج مجسمه رسمی دیگر مرلیون در سراسر شهر وجود دارد. پارک مرلیون مکانی ایده‌آل برای عکس‌ برداری است.

پارک-مرلیون-سنگاپور


9.موزه تمدن های آسیایی Asian Civilizations Museum سنگاپور
ساختمان امپرس پلیس در سال 1865 و به سبک نئوکلاسیک ساخته شد و به افتخار ملکه ویکتوریا نامگذاری شد. اکنون موزه تمدن‌های آسیایی را در خود جای داده است .در بسیاری از فرهنگ‌ های آسیایی که به شکل ‌گیری سنگاپور کمک کرده ‌است. موزه تمدن های آسیایی بر موضوعات تجارت و معنویت متمرکز هستند که هر دو به شدت بر فرهنگ‌ های آسیایی تاثیر گذاشته‌اند. نمایشگاه‌ ها موضوعاتی مانند تجارت اقیانوس هند، داستان ‌های ایمان و اعتقاد، و نگاهی به نقش مهمی که دانشمندان برای قرن‌ ها در فرهنگ چین ایفا کرده‌اند را پوشش می‌دهد.

موزه-تمدن-های-آسیایی-سنگاپور

10.فرودگاه جواهر چانگی Jewel Changi Airport سنگاپور

فرودگاه جواهر چانگی با 10 طبقه به عنوان بهترین فرودگاه جهان انتخاب می شود، در واقع اینجا فقط یه فرودگاه نیست، بله میتواند مکانی برای بازدید لز یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور محسوب شود. در این فرودگاه علاوه بر بیش از 300 فروشگاه، معروف ترین ویژگی فرودگاه، گرداب باران HSBC با ارتفاع 40 متر است، آبشاری سرپوشیده که توسط بیش از 2000 درخت احاطه شده است. هر یک از سه ترمینال فرودگاه (همه به طور یکپارچه به هم متصل شده اند) باغ مخصوص به خود را نیز دارند. یک باغ کاکتوس در ترمینال 1 وجود دارد. باغ آفتابگردان در T2; و یک باغ پروانه های بسیار معروف در T3، خانه بیش از 40 گونه پروانه، یک آبشار شش متری و گیاهان گلدار فراوان. این فرودگاه همچنین دارای دو سالن سینما، یک محیط سرگرمی با ماشین‌ های بازی قدیمی، یک پارک سایبان سرپوشیده با پیچ و خم‌ های باغ و عرشه‌ های تماشای خیره‌ کننده، و یک سرسره ۱۲ متری (که چهار طبقه است) و هم برای کودکان و هم بزرگسالان قابل استقبال است. 

فرودگاه-جواهر-چانگی


جهت دریافت جدیدترین مقالات و اخبار گردشگری با آژانس گردشگری هورام گشت همراه باشید.