محبوبترین جاذبه های دیدنی بانکوک | هورام گشت

جستجو در مجله گردشگری

گردشگری 05 مهر ، 1402 7 دقیقه

بانکوک، پایتخت تایلند، مکانی شگفت انگیز و پر از جاذبه های باستانی و مدرن است که هر ساله هزاران بازدید کننده را به سوی خود جذب می کند. اگر قصد دارید برای اولین بار به بانکوک سفر کنید، پیشنهاد می کنیم از محبوبترین جاذبه های دیدنی بانکوک دیدن کنید. ما در آژانس گردشگری هورام گشت به معرفی محبوبترین مکان های دیدنی بانکوک پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

بانکوک

1.عمارت ویمانمک بانکوک Vimanmek Mansion

عمارت ویمانمک از زیباترین و بزرگترین بناهای بانکوک است که از چوب ساج ساخته شده است. عمارت ویمانمک برای چندین سال محل زندگی پادشاهان سلطنتی بوده و پس از آن و برای مدت طولانی است که خالی از سکنه است. بازدید از داخل عمارت ویمانمک بانکوک دارای قوانینی است. قوانین بازدید از درون عمارت ویمانمک شامل پوشیدن لباس های ساده و پوشیده است و اینکه می توانید فقط از بیرون عمارت عکاسی کنید و عکسبرداری از داخل عمارت جزء قوانین بازدید از این عمارت نیست.

عمارت-ویمانمک بانکوک


2.موزه ملی بانکوک Bangkok National Museum
اگر قصد آشنایی با فرهنگ و تاریخ هر کشوری را دارید به سراغ موزه آن کشور بروید. موزه ملی بانکوک در ابتدای ساخت خود جهت نمایش هدایای جالبی مانند سلاح های چینی، سنگ های قیمتی، عروسک، لباس و منسوجات که پدر شاه رامای پنجم به او داده بود تاسیس شد. اطلاعات مربوط به این اشیاء در موزه به زبان انگلیسی است.

موزه-ملی-بانکوک

3.برج ساتورن بانکوک  Sathorn Unique Tower

ساتورن نام برج 49 طبقه ای است که در قلب شهر بانکوک ساخته شد و به دلیل مشکلات مالی که برای سازنده آن پیش آمد تکمیل آن به تعویق افتاد. البته از این برج در حال حاضر فقط یک متروکه به جا مانده است که گردشگران تور بانکوک با قیمت مناسب می توانند با پرداخت مبلغی از این برج بالا بروند و از آن آویزان شوند.

برج-ساتورن بانکوک


4.زیارتگاه اراوان بانکوک Bangkok Erawan shrine
از جمله محبوب ترین و شلوغ ترین مکان های دیدنی بانکوک می توان به زیارتگاه اراوان اشاره کرد. این زیارتگاه سالانه گردشگران بسیاری را جهت بازدید به سوی خود جذب می نماید. ساخت این زیارتگاه به دهه 1950 میلادی باز میگردد و دلیل ساخت آن را می توان خرافاتی بودن مردم آن زمان دانست. این زیارتگاه در نزدیکی یک هتل قرار دارد و کارگران معتقد بودند که ارواح از آنان ناراضی بودند و سبب بروز مشکلاتی در محل ساخت این هتل می شدند. در زیارتگاه اراوان مردم به دور هم جمع می شدند و طلب خواسته هایشان را آرزو می کردند.

زیارتگاه-اراوان-بانکوک

5.محله چینی های بانکوک Bangkok Chinatown

محله ی چینی ها در بانکوک از زیباترین و محبوبترین مکان های دیدنی بانکوک است و غذا خوردن در این منطقه می تواند تجربه ای جدید و منحصر به فرد را برای مسافرین فراهم نماید. با پیاده روی در این محله می توان با فرهنگ چینی آشنا شد. خرید طلا و جواهرات یکی از بهترین گزینه ها در محله چینی ها است. جهت دریافت بهترین قیمت تورهای تایلند با آژانس گردشگری هورام گشت همراه باشید

محله-چینی-ها-بانکوک

6.خانه جیم تامپسون بانکوک Jim Thompson House
ابریشم یکی از محبوبترین سوغاتی های تایلند است. با قدم زدن در اطراف خانه تامپسون می توان با تاریخ صنعت ابریشم آشنا شد و می توان اطلاعات خوبی را به دست آورد. خانه جیم تامپسون دارای 6 ساختار سنتی است که از چوب ساج ساخته شده است.

خانه جیم-تامپسون بانکوک

7.شهر بازی دریم ورلد بانکوک Dream World Bangkok game city

شهربازی هیجان انگیز دریم ورلد از زیباترین و محبوبترین مکان های دیدنی بانکوک است و برای گذراندن اوقات شادی در کنار خانواده و دوستان می تواند انتخاب مناسب باشد. شهر بازی دریم ورد پلازا از 3 بخش تشکیل شده است. این 3 بخش شامل باغ رویایی سرزمین خیالی، سرزمین ماجرا و دریم ورلد پلازا است. بخش دریم ورلد پلازا در قسمت وردی شهر بازی است که با الهام از دیزنی لند آمریکا ساخته شده است.

شهربازی-بانکوک

8.بازار شناور بانکوک Bangkok Floating Market

بازار شناور بانکوک را می توان به جرات از جذاب ترین بازارهای دنیا نام برد و بازدید کنندگان آن می توانند با استفاده از قایق های روی آب در بازار بچرخند و خرید کنند. از مشهورترین مکان های بازار شناور بانکوک، در راچابوری در نزدیکی بانکوک می توان نام برد.

بازار-شناور-بانکوک


9.شهر تاریخی آیوتایا بانکوک The historic city of Ayutthaya, Bangkok
شهر تاریخی آیوتایا در که در سال 1350 ساخته شد از محبوبترین مکان های دیدنی بانکوک است که در فاصله 89 کیلومتری شمال شهر بانکوک قرار دارد. معماری مورد استفاده در این شهر تاریخی، ترکیبی از هنر معماری کامبوج و هنر دوره سوخوتای است. شهر تاریخی آیوتایا بانکوک در  سال 1991 در فهرست آثار جهانی یونسکو قرار گرفت.

شهر-تاریخی-آیوتایا بانکوک

10.مزرعه تمساح ها بانکوک Samutprakarn Crocodile Farm and Zoo
مزرعه تمساح ها از مکان های دیدنی بانکوک است. این مزرعه دارای 6000 تمساح در 28 گونه است و در فاصله 30 کیلومتری بانکوک قرار دارد. مزرعه تمساح ها فقط محدود به تمساح نبوده و دارای فیل، میمون، شیر و مار است.

مزرعه-تمساح بانکوک